Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter besked
Indlæg: 05 jul 2011 03:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2010 03:02
Indlæg: 230
Geografisk sted: Wonderland
Kan godt være T's opførsel har haft noget at skulle sige.
Men stadig, den måde det blev ved og ved med at fortsætte blev virkelig for meget. Har flere gange mistet kontrollen i voldsomme ketatrips, men det mxe-trip blev for weird. Specielt, som jeg sagde før, følelsen af at være en substans.
Men tror måske også en af grundene til du oplevede det så meget anderledes var fordi jeg var oppe i en højere dose end du selv var.
Dog startede min tur i hulet meget lig det du siger der, men det ændrede sig efter kort tid.
Havde godt nok stadig tunnelfølelsen hele trippet igennem. Eller... En blanding mellem svæve gennem en tunnel og så nogle gange direkte at flyve meget hurtigt.
På trods af jeg har haft mange underlige trips efterhånden, er den tur her helt klart en af de mærkeligste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2011 12:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Jo, men du mistede også kontrollen på 10mg 2C-B... Bare indse at der er fordi du enten har svært ved at styre dit sind eller fordi du er 10 gange mere modtagelig end alle andre. Hverken mig eller T følte den mindste smule kaos.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2011 13:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2010 03:02
Indlæg: 230
Geografisk sted: Wonderland
Alice skrev:
Jo, men du mistede også kontrollen på 10mg 2C-B... Bare indse at der er fordi du enten har svært ved at styre dit sind eller fordi du er 10 gange mere modtagelig end alle andre. Hverken mig eller T følte den mindste smule kaos.

Har aldrig sagt at jeg havde andet end en lav tolerance, hvilket jeg altid kun har været glad for.
Men lige nogle hurtige ting, på trods af den her diskussion ikke hører til her;
Med 2cb'en var jeg påvirket i forvejen. Ved den kom op på over 10mg, da jeg fik 2 doser (ved at jeg ikke har fået 2x5mg). Oven i det, du æder altid dit, nasal indtagelse har meget lettere ved at blive kaotisk, fordi virkningen sparker voldsommer ind end ved oral indtagelse. Plus at det stadig var en af de første gange jeg prøvede det.
Og sidste; den mxe aften, med de ting jeg fortalte dig igår, så overvej chancerne for ikke at få et form for kaotisk trip, når tankerne begynder at blive fokuseret på sådanne ting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2011 14:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Der skal nok komme en advarsels tråd om MXE, når det har været på markedet længe nok. Jeg mener der gik et stykke tid før det første tilfælde af ketamine bladder blev opdaget, det bliver vist ikke engang nævnt i bogen Ketamine: Dreams and Realities. Jeg har selv oplevet tendensen til at få ondt i blæren efter måneders daglig brug af ketamin, men så længe man stopper når det begynder, plejer det i hvert fald at gå i sig selv for mig.

Og kan i ikke holde jeres personlige snak PM?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2011 15:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Alice skrev:
Jo, men du mistede også kontrollen på 10mg 2C-B... Bare indse at der er fordi du enten har svært ved at styre dit sind eller fordi du er 10 gange mere modtagelig end alle andre. Hverken mig eller T følte den mindste smule kaos.

Det er en rimelig arrogant attitude at ligge for dagen. Du skal nok brænde nallerne gevaldigt en dag.... :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2011 18:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
BehindMind skrev:
Alice skrev:
Jo, men du mistede også kontrollen på 10mg 2C-B... Bare indse at der er fordi du enten har svært ved at styre dit sind eller fordi du er 10 gange mere modtagelig end alle andre. Hverken mig eller T følte den mindste smule kaos.

Det er en rimelig arrogant attitude at ligge for dagen. Du skal nok brænde nallerne gevaldigt en dag.... :roll:


Ja, det er da et lorte svar at komme med, fra en med _så_ lidt styr på tingene. :roll:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2012 20:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2012 20:07
Indlæg: 1
ang farlighed ved overdreven brug af ketamin.jeg så en fra england som havde brugt meget k og han skreg når han skulle pisse.han tog til lægen og blev undersøgt.hans blære og urinrør de var helt flosset indvendig.han fik fjernet noget af blæren og lavet noget ved tarmen hvor de skar noget af.så pas på med overdreven brug


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2012 15:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2012 23:44
Indlæg: 1
Jeg ved ikke om nogen af jer kender sangen Special K med Placebo, men den musikvideo, hjalp mig til at forstå hvad K-hole var. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2012 16:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2006 14:24
Indlæg: 229
Geografisk sted: midtjylland
Tak for informationen jeg er dig så evigt taknemmelig! :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2012 18:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Jeg ved ikke om nogen af jer kender sangen Special K med Placebo, men den musikvideo, hjalp mig til at forstå hvad K-hole var. :)


EPISK THREAD NECROMANCY!

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2012 11:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 sep 2012 10:09
Indlæg: 7
Puuuuuuuuha måske det er derfor jeg pisser som en hest xD Bliv bedøvet som en hest og du pisser som en :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2012 17:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Puuuuuuuuha måske det er derfor jeg pisser som en hest xD Bliv bedøvet som en hest og du pisser som en :D



Det mener du alligevel :lol:

:roll: :roll: :whogives:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2016 01:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2015 01:26
Indlæg: 52
Hvis man tager 1 gram fordelt over et par måneder, så sker da der ikke noget?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2016 02:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
qu3L skrev:
Hvis man tager 1 gram fordelt over et par måneder, så sker da der ikke noget?

Nej.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2016 04:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2011 13:01
Indlæg: 115
(slettet)


Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:20, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2016 11:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Du prædiker til koret min ven.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 136 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team