Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 sep 2013 17:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2013 17:33
Indlæg: 13
Substans/er: Alkohol
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
37,5 % vodka

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Mit mood er fra 1/10 på 6 :)

jeg har aldrig prøvet opiate dog har jeg prøvet mdma, ritalin og ghb, hvor jeg ikke havde specielt meget eufori, så min vurdering af hvor meget eufori jeg føler er nok en anelse høj i forhold til hvad andre vil mene den var :)

Triprapporten
Mit mål var at få så meget eufori som muligt på alkohol. Jeg skriver denne trip rapport fordi jeg gerne vil høre, om der er nogen der kender en måde man kan booste euforien, eller få et støre "trip" på alkohol uden brug af andre stoffer. :)

22:00:
3*2 cl 37,5 vodka= 1.5 genstande promile på bliver 0,45
22:06: meget mil eufori, lidt ør i hovedet på den gode måde, lidt mere afslappet i muskler.
22:10: 2 cl vodka, er oppe på 2 genstande nu. Promille 0,6
20:12: er mere afslappet, slog dog min venstre klunk av av... begynder at blive lidt sulten!
22:20: en mild eufori især i mine ben, men også lidt i armene og på min næse.
22:26: ikke så meget eufori, men jeg har en følelse af at ville sprede kærlighed
22:29: sætter pink floyd dark side of the moon, har lyst til at trippe lidt
22:31: tænder min vandpibe.
22:33: det meste af alkoholen skulle være i blodet i nu
22:37: tog lidt tid, røg lidt ud af rusen/tripmoodet så satte noget andet musik på føler mig faktisk ærdru
22:52: meget lidt eufori i mine ben, men elles ikke den store effekt, over vejer at tage nogen flere shots
23:00: promille på ca 0,45. Jeg har kan næsten ikke mærke effekten
23:06: 3* 2cl vodka, regner med at ramme en promille på 0,9. tag måske et shot til så den bliver 1,05.
23:09: føler mig lidt træt. Jeg har ingen eurfori, men jeg er afslappet og lidt sløv i hovedet. Følesen af kærlighed kommer lidt tilbage. Jeg er rimlig glad, og har det som om alt er godt.
23:12: lidt eufori i hele kroppen
23:17: mindre eufori, føler mig langsommere, og falder hen i mine egne tanker, glemmer omgivelserne
23:30: promille på ca 0,75 - 0,85. Jeg føler mig lidt ”blæst” min hjerne er langsom. Jeg har det rigtig godt, meget mild eufori. Stadig følelse af kærlighed til alle
23:36: begynder at stræke ud
23:51: færdig med at stræke ud. Føler mig lidt fuld, men det er ikke helt vildt.
23:54: min promile ligger på ca 0,75. meget lidt til ingen eufori. O
00:47: 6*2cl vodka: den sidste time har været meget ”kedeligt” har bare stenet youtube, uden den store effekt  DERFOR DRIKKER JEG & SHOTS!!!
00:55: vand pibe tændt igen
01:02: føler mig bare dum/lam nu … ikke en fed rus! Suger lidt vandpibe og ser youtube. Kan godt mærker at min mave ikke er glad for 6 shot vodka! Ikke at jeg skal brække mig, det ”brænder” bare en lidt
01:06: okay euforien ramte mig lige.. det er mildt men det er mere end der har været tidligere på aftenen. Eller det føles bedre
01:12: euforien stiger! Hvis mild er 3/10 så en min eufori nu på 4. Har det dejligt!
Faldt i søvn kort tid efter :P

Konklusion: Drik 2-3 genstande, Ligge still og lyt til noget god musik :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team