Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 sep 2010 15:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2010 09:47
Indlæg: 95
Geografisk sted: Omnipresent
Substans/er: Amfetamin - Procentindhold ukendt, oplyst til "godt"
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
2 streger lavet af 200-300mg, øjemålt udfra posens tilbageværende indhold.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Settings: Hjemme, efter at have boet ved min mormor og morfar i et stykke tid grundet problemer hjemme.

Mental tilstand: Bunden. Jeg var virkelig ked af det, fordi min mormor var meget sur på mig. Lang historie.

Sygdomme: Ingen diagnosticerede sygdomme.

Triprapporten
Introduktion: Jeg har længe været nysgerrig med amf, og så fik jeg forleden dag en pose amf oplyst til 1 gram med i en handel gratis for en 4,x gram hashklump. Jeg besluttede mig så idag for at prøve det, da jeg havde alene tid i et godt setting, og manglede et "lille" boost.

Handlingsforløbet: Jeg snakkede med en ven på skype, og lagde 2 streger op imens. Jeg sad lidt og tænke over hvad det var for et salt, men kunne ikke bestemme det ud fra visuel vurdering, så tænkte ikke mere over det. En seddel blev rullet, og den første streg blev taget.

Følelsen var meget simpel. Næsen snurrede og gjorde rimeligt ondt. Lidt ligesom at suge et for stort hoved på en bong - Håber i kan følge mig lidt derude. Jeg gik så lidt rundt i min mors 3 værelses lejlighed mens jeg snakkede med hende i tlf. Den eneste virkning i øjeblikket var at jeg følte mig lidt underligt tilpas, og ikke forstod hvordan jeg skulle svare min mor.

Den anden streg blev tager ca 15 minutter efter. Denne gang var der virkelig jackpot :D Det gjorde ikke så ondt denne gang, og jeg blev opløftet så det sagde noget. Musikken og bassen føltes vidunderlig. Min sult, tørst, og bekymringer forsvandt 100%. Moment of truth: Det her er hvorfor folk bliver afhængige.

Jeg ser nu hvorfor stoffer er så farlige mht psykisk afhængighed. De følelser de giver er simpelthen nødvendige for nogle mennesker der ikke kan få dem andre steder fra.

Lige nu hvor jeg sidder og skriver rapporten, godt en halv time efter indtagelse, sidder jeg og raver for groft i min kontorstol til Ran-D. :lol:

Jeg håber at i vil bære med stavefejl hvis der er nogen, da dette er skrevet i påvirket tilstand. Det er min første triprapport nogensinde, og min første gang på amfetamin, og det tegner altsammen godt. Jeg vil skrive en post trip kommentar senere, og hvad der skete efter ved at redigere rapporten.

Skriv endelig kritik så jeg kan gøre noget bedre en eventuel næsten gang! Kog godt derude :mrgreen:

_________________
My thoughts follow my feelings, that is how I think,
the sceptics are rarely convinced, their feelings are exempt.
What is the point of thought, if you can not control the result,
what is it worth - if anything at all?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2010 21:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Hej. Jeg har godkendt den her triprapport selvom vi normalt ikke gør det med amfetamin-rapporter. De indeholder sjældent noget rigtigt trip, men er som her en kort forklaring om du fik det mega fedt af det. Der er nok bare ikke så meget mere at sige til de fleste amfetamin-"lammerter".


Trådstarter pas på med at bruge narkotika i situationer hvor livet er ondt mod dig. Brug det hellere når livet gør dig godt. Rusmidler kan godt fungere som en midlertidlig trøst, men du burde hellere bruge dem som belønning.

- Håber du bliver venner med din mormor og evt forældre igen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2010 08:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2010 08:41
Indlæg: 128
Geografisk sted: Ønske øen, 2. stjerne til højre lige i udkanten af Mælkevejen
Rusmidler kan også meget vel risikere at forstærke en nedtur, hvilket for nogen kan være svært at håndtere, specielt hvis man er alene.

En god idé ved første gangs forsøg med nye stoffer, er altid at være sammen med en eller flere mennsker som man stoler på og har det godt sammen med.

_________________
Se mit cover det er hvidt som coken
alt hvad jeg suger det er hvidt som den
det er fordi, jeg elsker mine stoffer
og fordi en snemand er min ven


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2010 17:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 mar 2010 06:08
Indlæg: 65
Har selv prøvet amf 3 gange nu. Så vidt jeg ved er der ikke så stor chance for at få et 'bad trip' på sådan noget som amf. Mere hvis man har taget det i løbet af flere dage så kan man få en psykose af det.

Men ja man skal helt sikkert som udgangspunkt ikke tage stoffer for at flygte fra en bestemt følelse elelr andet negativt. Men udover det er amf et (ret mig endelig hvis nogen ved bedre) ret harmløst stof rent psykisk udover at det er afhængighedsdannende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2010 22:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2010 16:32
Indlæg: 48
Geografisk sted: Mindblowersclub
Psykose ligefrem? Har haft ubehagelige oplevelser uden mad og søvn i flere døgn. Så knalder man brikker til sidst


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2010 13:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
ErkendelsensDøre skrev:
Men ja man skal helt sikkert som udgangspunkt ikke tage stoffer for at flygte fra en bestemt følelse elelr andet negativt. Men udover det er amf et (ret mig endelig hvis nogen ved bedre) ret harmløst stof rent psykisk udover at det er afhængighedsdannende.


Amfetamin er aldeles ikke et harmløst stof når det gælder psyken. Som du kan læse på disse links er der faktisk tværtimod ret mange skumle bivirkninger, fysiske såvel som psykiske.
Bare sørg for at have HR i baghovedet, og ikke tage det flere dage i træk - med eller uden søvn. Pauser er vigtige!

http://www.erowid.org/chemicals/amphetamines/amphetamines_health.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/amphetamines/amphetamines_effects.shtml


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2010 16:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
ErkendelsensDøre skrev:
Har selv prøvet amf 3 gange nu. Så vidt jeg ved er der ikke så stor chance for at få et 'bad trip' på sådan noget som amf. Mere hvis man har taget det i løbet af flere dage så kan man få en psykose af det.

Men ja man skal helt sikkert som udgangspunkt ikke tage stoffer for at flygte fra en bestemt følelse elelr andet negativt. Men udover det er amf et (ret mig endelig hvis nogen ved bedre) ret harmløst stof rent psykisk udover at det er afhængighedsdannende.


ret harmløst psykisk vil jeg nu ik kalde det, de gange hvor jeg har kørt i over 1 dage på amf har jeg fået selvmords tanker og været fuldstændig nede og iskold med familie venner og ja hele verden, nok den mest klamme bivirkning jeg nogensinde har fået af noget stof, og jeg tager aldrig det discount lort igen, vil hellere have tømmermænd efter 15 X piller eller 5 gram cola

kender os mange andre som får det psykisk nederen efter amf, det er selvfølgelig forskelligt fra person til person og hvor meget man tager, hvis du tager nogle små streger til en fest får du det nok ik psysisk dårligt men prøv at kør i 1-3 dage med adskillige gram så skal du nok føle den grumme amf nedtur, måske skulle du læse noget mere op på det eller komme med bud efter du har prøvet det nogle flere gange, fordi du har taget nogle streger over nogle timer 3 gange kan du ik rigtig bedømme om det er psykisk belastende


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2013 04:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2013 03:13
Indlæg: 0
Hejsa.
Jeg ved at indlægget er gammelt og at der er stor chance for at Thomas ikke ser dette, men jeg må bare poste!!!
Thomas, du og dit/dine indlæg er så evigt respektabelt og i orden. Det giver (ihvertfald mig) oceaner af stof til eftertanke.
Jeg er selv røget ind i en situation, hvor jeg trods mine holdninger og meninger om amf og også lidt andre stoffer, har dyrket det lidt FOR ofte. Weekender bliver til hverdage og hverdage bliver til noget skrammel. Jeg har fast job og fin uddannelse samt en kanon mor og stedfar, men er samtidig med fanget i tanker af ulykkelig kærlighed (et 9 år langt forhold, som pludselig dør), et hus som skal passes og betales, "venner" der svigter, og en egocentreret familie (udover forældre og søskende), som kun tænker på de fire (tragiske) dødsfald (3 selvmord og 1 stk alderdom) i bare 2013...-og så dem selv of course.
Disse tanker er desværre videregået til at jeg drikker en del for at glemme tingene (ved det er forkert, men sådan er mange ting jo) og være mig selv, men med tiden er det blevet så slemt at jeg ikke kan/kunne styre det. HER kommer snitterne så ind i billedet:
Jeg bor i en by/bydel, hvor rigtig mange er på den der (min mening) forfærdelige vogn som hedder kemikalier.
Det primære er så amf og jeg er jo selvfølgelig, som den altid, kronisk fulde og let-lokkelige stodder hoppet med på vognen når nu folk fortæller at det letter og gør tingene nemmere. For helvede ja!! Det gør det. Bare ikke dagene efter. Det er ikke fedt at have et (selvfølelse!!) skodliv og så vågne op efter man har kørt 2-9 dage, nej faktisk kun 1 f**king dag skal der til, og så få flere dårlige tanker og episoder op i skallen. Jeg ser endnu ikke mig selv som tabt bag en vogn, men føler stadig et problem grundet amfetamin. Jeg har prøvet meget andet, men det har aldrig fanget mig som amfetamin (billigt og ret fedt), men jeg har så heller ikke oplevet så mange negative tanker (og med "negative" tanker må i selv regne ud, hvad det er!) som på amf.
Jeg er i dag et vrag, som dog stadig arbejder, jeg tager ikke lortet eller noget lort generelt, men jeg længes stadig efter det dengang "harmløse og livsreddende" medikament, som egentlig er fedt, men i længere tid for meget. Jeg skal ikke fortælle folk hvad de skal og ikke skal, men læs og gør nogle tanker. Hvad er jeres maksimum? Se i spejlet på udslæt og hudorme, hvad er det i finder mest rigtigt herefter??. Amf er ikke til at spøge med men ret fedt og fint nok en sjælden gang i mellem, hvor der skal ekstra knald på.
Jeg er ikke ude på at være gammelklog eller bedrevidende. Jeg mener bare at amf er et farligt stof. -en sniger. -en "careless whisperer" osv.
Sorry to blame you!!
Det var en lille smule om mig og mit forhold til amfetamin samt holdning(er)
-Og endnu engang tak til Thomas for et tankevækkende og ikke mindst lærerigt indslag om tanker, følelser og narko! Jeg tager det ihvertfald til mig og føler mig også temmelig belært!

Venlig hilsen
D.Like.Don't


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team