Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jun 2010 01:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Substans/er: Kokain 80%
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Tre streger 80%, ingen vægt desværre :(
Senere føjes 1 ml GBL til.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Fået et par øl, er ret begejstret for at prøve K for første gang!

Triprapporten
Tidslinje:

23:28 - Slikkede posen for sjov, blev helt følelsesløs - Det tegner godt :)

23:31 - Har delt coken op i tre baner, napper første nu!

23:33 - Det er som om en bølge af ren energi hopper op og ned af min rygrad, det lader til at linjen er så ren som jeg blev lovet <3

23:41 - Føler mig helt almindelig nu, udover følelsesløsheden i min næse. Har en stærk trang til at tage mere, men lader det lige ligge; der er tid nok.

00:05 - Synes al virkning har fortaget sig, udover en let varme i kroppen. Tager anden bane, lidt opstemthed, men det er vist bare placebo fornemmelsen der følger at tage en stor bane coke :)

00:12 - Rrreow :) Føles godt, men mest bare følelsesløst. Troede der vil være mere lykkefølelse ved stærk coke. Har mest bare lyst til at tage mere, men nu gir jeg det sgu lige en chance.

00:18 - Føler lidt opstemthed, og tager en chance - tredje og sidste bane ryger ned nu!

00:20 - Kan ikke mærke min tunge, men virkningen er ikke overvældende. Føler mig glad og svævende, men det er ikke meget vildere end at drikke en kasse øl.

00:21 - tror måske noget af virkningen føles uanseelig fordi jeg er alene. Kan mærke at jeg har meget lyst til at danse og bevæge mig og tale med folk, jeg er et utroligt livligt og socialt menneske, men har det på nuværende tidspunkt som jeg er ved at sprænges helt :) Måske næste gang med så god coke skal afprøves i en social setting! Taktil følsomhed er også klart øget, mit ansigt, skridt, brystvorter, håndled og kinder brænder næsten af trang til at røre noget!

00:27 - Nu sker der dog lidt. Er helt varm i hovedet, min næse er følelsesøs og jeg kan godt mærke at både mit centralnervesystem og mit energiniveau - samt mine observationsevner - er hævet til et plateau jeg aldrigt kunne have ædru. Det lyder måske bare som om jeg er en høj idiot, men jeg er 100% sikker på at min reaktionsevne langsynethed er, om ikke overmenneskelig, så meget kraftigere end jeg som ædru person er i stand til.

00:32 - Hrm, nu er jeg glad for at jeg tog de sidste to streger så tæt på hinanden, ellers ku det måske have været spildt. Nu kan jeg trods alt føle en varm bølge af eufori op og ned af ryggen, i ansiget og i mit sind :)

00:37 - Måske jeg har overvurderet den K. Det føles godt og rart og alting, men der er ikke den vedvarende ændrede tilstand som man kender fra f.eks. hash, alkohol, GHB eller tryptaminer.

00:43 - Den generalle følelse af varme og eufori gløder stadigt. Jeg kan ikke ryste tanken om at det nok er bedre til en fest eller i hvert fald med en anden person, jeg føler trangen til at være social, men skal tidligt op og kan derfor ikke rigtigt rykke på nogen af mine invitationer..

00:47 - Tilfreds med hvor længe der er gået siden jeg har drukket, supplerer jeg med 1 ml GBL

01:00 - Mrrh, hm, miav. Med fare for at lyde utilfreds, troede jeg nu at kokain ville slå hårdere, i al fald i den koncentration jeg har nu og her. Det er varmt, dejligt og støtter mine impulser, men ikke så meget andet. Tror dette kunne være ret så spændende sammen med et dissaciativ og tryptaminer, men det må nok vente til senere på året når min tolerance er slappet lidt af.

01:20 - Har stadig varmen, men nu er det mest GBL'en der giver euforien. Da jeg skal op i morgen tidlig ogs tyrketræne, vil jeg takke af og lade jer alle nyde de følgende bølger af psychedelia:

http://www.youtube.com/watch?v=8fTwkG87hG4 og http://www.youtube.com/watch?v=KDhIE-N1 ... re=related

Forsatte gode bølger ud i natten, alle sammen - Kærlighed og lyse nætter,
Tias.

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2010 18:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
Der mangler en del detaljer , men udover det synes jeg det er en meget velført rapport :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2010 19:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Haha men der har da været go på :D

du skriver med 1 minuts mellemrum sommetider hehe.
Måske har du bare forventet lidt for meget af rusen.. jeg har altid sagt at coke ikke er pengene værd ;) men man kan bare ikke lade vær hehe.

God rapport :) man kunne jo nærmest fornemme du trippede hehe
Ps - nu ved jeg ikke så fandens meget om GBL ? er det ikke GHB eller bliver GBL eller lavet om til GHB ??
Anyway.. er det skide smart at tage det når det er første gang du prøver coke ? eller i det hele taget blande det med noget som helst ?

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2010 01:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Jeg har prøvet mig frem med stimulanser, tryptaminer og andre entheogene stoffer siden mine teenage år. Jeg indrømmer gerne at jeg var lidt uforsigtig i netop denne tur, men problemet vi alle kender er jo at man mister dømmekraften når man er påvirket. Jeg er ekstremt forsigtig fordi jeg elsker mit helbred, og dette forsøg var ingen undtagelse.

GBL bliver til GHB i kroppen, og føles lidt anderledes. Jeg kan ikke helt forklare det, men det er væsentligt anderledes. Jeg havde drukket meget lidt inden forsøget, og derfor kunne jeg rimeligvis antage at det ikke var farligt at blande med kokain og GBL, hvad det da heller ikke var. Skriv endelig hvis du har andre sprøgsmål :)

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team