Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ryge heroin
Indlæg: 09 maj 2010 07:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2010 20:17
Indlæg: 2
Substans/er: Heroin
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
1-2 g.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Overvejelsen:
Jeg havde længe gået med interessen for at "snuse" lidt til Istedgade-miljøet for at opleve hvilken verden de lever i og hvordan de ser på stofferne og oplevelsen med dem. Men jeg var alligevel kritisk: Istedgade - så tænker man straks junkier, nåle og beskidt opblandet lort mixet med alt muligt shit. Så jeg fastsatte også en grænse: Ingen nåle!

Optakten:
Jeg nåede ikke mere end 40-50 meter ned af Istedgade fra Hovedbanegården før en narkoman-lignende dansk kvinde helt åbenlyst tilbyder mig kokain. Jeg spurgte hende, om der ikke var noget andet hun kunne anbefale mig at prøve og hun foreslog ryge-heroin netop fordi hun også selv bestræbbede sig efter ingen-nåle-konceptet. Jeg går med hende og hendes tyrkiske kæreste ned på et offentligt toilet i København hvor den kommunale medarbejder der passer toiletterne efter at have modtaget 20 kroner tillader at vi kan gå ind og "fixe".

Klargøring:
Vi sætter os til rette og de gør sagerne klar. Til dem som ikke ved det, så er ryge-heroin en brunlig pulver som man opløser i en smule vand på fx. en lille bakke af sølvpapir, hvorefter man opvarmer sølvpapiret med en lighter og inhalere dampene, fx. med et lille rør man kan lave af sølvpapir. Det var sådan vi tilberedte det. Det skal dog siges at der ER forskel på rygeheroin (brun heroin) og heroin til injektion (hvid heroin) og at det ikke er det samme pulver man anvender - men dog det samme stof og nogenlunde samme virkning. Men injektion direkte i blodbanen giver naturligvis den kraftigeste og mest "direkte" virkning.

Rusen:
Jeg inhalerer heroin-dampene og kan allerede imens jeg inhalere mærke at musklerne bliver afspændte og slapper af. Efterfølgende falder vejrtrækningen til ro og jeg mærker ikke rigtig nogen følelse andet end at alle tanker kommer på afstand og at jeg egentlig ikke rigtig tænker noget. Jeg slapper bare af og nyder det. Den dejlige ro - både i hovedet og i kroppen. Jeg mærker intet andet end ro. Efter at have nydt roen i ti minutters tid med lidt roligt musik fra en mobilhøjtaler rejser vi os op og går hver til sit. Jeg går helt roligt hen mod taget og på vejen hjem forsætter den rolige rus hele togturen. Skoleelever der larmer i toget, var bare en gruppe unge mennesker der havde en rolig samtale. Den høje stemme som i højtalerne i toget fortæller stationsnavnet, var bare en rolig lyd af en kvinde der helt roligt fortalte stationens navn. Det var en herlig togtur hjem. Jeg mærkede ingen s-togs-stress, irriterende højtalerbeskeder, togspor der ryster hele toget eller noget andet. Jeg nød bare turen og udsigten ud af vinduet i min dejlige ro - imens alle andre tanker var sat på "stand-by". Da jeg skulle stige af toget måtte jeg dog også sande at heroin er et narkotisk opiat - jeg følte mig lettere lammet i benene og måtte besvære mig en smule med at rejse mig op og stå på benene. Men det var ikke et stort problem og da jeg først kom op og stå var der ikke noget problem.

Konklusion:
Heroin er ikke nogen vild rus. Heroin er et sløvende opiat som er udvundet af råopium og ikke noget vildt. Tvært imod!
Så hvis man søger en behagelig sløvende rus efter en hård dag, en god by tur eller et bad LSD trip så kan heroin være løsningen.
Men pas nu på det ikke bliver for godt - heroin er ekstremt vanedannende. Så lad det ikke blive en hverdagsting!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 11:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 feb 2006 20:02
Indlæg: 275
1-2g hero er meget god klaret i et hug,


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 12:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2010 20:17
Indlæg: 2
Vi var tre om at dele det (:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 14:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 feb 2006 20:02
Indlæg: 275
Tog i det kun den ene gang eller over flere gange ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 21:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2010 20:17
Indlæg: 2
Kun den ene gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2010 22:07 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 maj 2009 13:01
Indlæg: 48
Geografisk sted: Jeg tror, jeg er på Jorden?
Lyder meget harmløst. Er det ikke bare en meget mild dose du har prøvet, eller er der bare kæmpe forskel på at ryge, og på at proppe det i årene? Eller ved jeg bare ikke en skid om heroin andet end fra film? :P

_________________
Jeg er fiktiv..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2010 22:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Skamcuttet stads de har solgt dig... En dosis ren rygeheroin er vel omkring 25mg rent stof.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2010 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2010 20:17
Indlæg: 2
banantyven skrev:
Lyder meget harmløst. Er det ikke bare en meget mild dose du har prøvet, eller er der bare kæmpe forskel på at ryge, og på at proppe det i årene? Eller ved jeg bare ikke en skid om heroin andet end fra film? :P


Selvfølgelig er der forskel på at ryge heroin og skyde det ind som injektion. Forskellen er, at når du skyder, så ryger det direkte ud i blodbanen - hvorimod, når du ryger det, så bliver det optaget igennem lungerne og kommer derefter ud i blodet. Når du ryger det er det mere filtreret (af lungerne) men når du skyder det, så er det derimod mere urent (for bakterier og div.) men også mere direkte og koncentreret.

Og selvfølgelig var det en mild rus - det er heroin og især i den mængde. Når man forsøger sig noget man ikke har prøvet før, især hvad angår opiater og andre stoffer, så skal man naturligvis lige se det "an" først og bemærke hvordan man reagerer på det. Jeg ønsker ikke at blive helt fuckt up på første rus, så jeg ikke kan huske hvordan det var bagefter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2010 10:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 apr 2008 07:29
Indlæg: 842
Geografisk sted: NørrebronX
Julemanden skrev:
Dosering og anden informaton om substanserne
1-2 g.


Citat:
En dosis ren rygeheroin er vel omkring 25mg rent stof.


Citat:
Og selvfølgelig var det en mild rus - det er heroin og især i den mængde.


:roll:

_________________
Citat: "Jeg lå heldigvis (på en passende dose syre) i min skurvogn alene på landet hvor ingen kunne nå mig, da jeg blev lullet ind i en syg Truman Show / The Matrix agtig virkelighedsdelusion."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2010 13:46 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Ja forskellen er sku stor fra ryning til at fixe heroin!! 1-2 g lyder også helt ude i hampen.. men hvis i var 3 og de to andre tog godt for sig så kan det vel godt gå an.. Men det må godtnok have været dårligt kvali! Jeg har selv været en hærdet narkoman så jeg ved hvad jeg snakker om.. Hvordan brugte i vand?? Det forstår jeg ikke helt, det må du lige forklare..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2010 23:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Jeg tror han brugte vand, så pulveret kunne klumpe sig sammen, men det er jo bare en teori.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team