Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 nov 2009 23:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2009 21:13
Indlæg: 0
Geografisk sted: København
Substans/er: 4 Rice Crispies og 2 mærkelige smørkager
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Pas... kager med gang i!

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hey... jeg er lige kommet hjem fra 3 måneder i USA med en kammerat... og da vi var i Los Angeles var vi næsten skæve i 2 uger! Jeg har aldrig i mit liv oplevet så sindsyge nogle ture som det vi fik der gav... Første aften vi ankommer i Santa Monica på et hostel som vi har fået anbefalet pga den meget frie stemning, der møder vi meget hurtig en lokal som har et "Medical marihuana pass" hvilket ganske enkelt betyder at han kan købe statskontrolleret ganja! Mig og min kammerat K har i mellemtiden mødt 2 sindsyge tyskere som er helt med på ideen, så mig og en af tyskerne E tager med den lokale, vi ankommer på Venice Beach hvor vi skal mødes med en af den lokales venner R... Han ankommer og han spørger hvad vi vil have, vi kan få alt lige fra Jack Flash til ganjasmør i bakker! vi køber 4 rice crispies og 2 smørkager til 10 dollars stykket... Vi vil egentligt derefter bare tilbage til Santa Monica som ligger en lille times gåtur væk, men den lokale og hans kammerat insisterer på at vi sætter os ned lige ved siden af politistationen og æder nogle kager... Shit tænker vi, hvis man ikke har været på Venice Beach så kan man ikke forestille sig hvor lidt man har lyst til at være skæv der... Men vi spiser så 1.5 kage hver, en smørkage og en rice crispie, vi siger farvel og begynder at gå tilbage, og så rammer det bare så fucking hårdt... Jeg render rundt med en tysker jeg ikke kender på vej mod santa monica og jeg kan bare ikke lade være med at grine... har aldrig haft så syg griner i mit liv! Men efter ca 1.5 time er vi så endelig nået frem, men vi har ikke peaket endnu, det bliver bare vildere og vildere... efter ca 4 timer skæv går jeg i seng, og vågner op 3 timer senere ligeså skæv som da jeg gik i seng!

kunne være fedt at høre andre der har prøvet det om det var lige så vildt for dem som for os! og om det er muligt at få samme trip ud af noget man kan få i danmark!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2009 09:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 sep 2009 10:14
Indlæg: 1
Citat:
hvis man ikke har været på Venice Beach så kan man ikke forestille sig hvor lidt man har lyst til at være skæv der


Hvorfor ikke?? har selv været på venice beach for nogle år tilbage og det et kanont lækkert sted jo.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2009 21:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
Haha.. Gode beskrivelser, jeg ville bare ønske rapporten var lidt længere..?

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2009 14:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jul 2009 14:46
Indlæg: 13
Okay rapport :D gode beskrivelser. men som hardts også siger ville jeg ønske den var lidt længere. måske beskrive nogle tanker og følelser eller noget for at give et størrere indblik i hvor sindsygt det egentlig var :P

PEACE!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2011 12:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
glemmer aldrig min første kage. det shit er vildere end man regner med xD

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team