Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2008 22:49 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:buddax
dato;02.07.2007
dosis: 3 joints, delt med 3 andre.
styrke: ++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Jeg sidder lige nu og høre Moan af Trentemøller... det lyder super godt, for jeg er ret skæv... og der er røde streger under alle mine sætninger i OpenOffice, for jeg magter ikke at indstille ordbogen... sten...

Jeg kom lige ud på et sidespor der...

Min fortælling om at være på et stof begynder her...

Jeg kom om til en af mine veninder her i eftermiddag... 16:20... Vi begyndte at lave noget musik, og det gik også fint. En af vores venner komme om ved 20-tide. Vi bestilte pizza og bla bla bla....

Vi havde noget udendørsskunk. Det var fra Thy-lejeren, angiveligt. Det kom i en joint, og det virkede ret godt godt. Lidt senere røg vi én mere.

Vi diskuterede en masse musik. Samlignede techno/trance/goa med rock og andre genere. Vi fandt en masse gode ting at diskutere, bla. hvordan man associerede følelser med et stykke musik, og om hvorvidt denne association ville være ægte eller ej, ud fra om musikken var lavet med “rigtige” instrumenter eller ej. Meget langt ude...

Men vi hørte musik i et stykket tid, og så ville de andre til at ind og sove... og ja, man blev da og en smule træt i hovedet.

Jeg blev tilbudt en seng, men besluttede mig for at køre hjem på min trofaste cykel fra Harald Nyborg... very trusty brand, ay!?...

Huset jeg forlod ligger ved toppen af en ret lang bakke.... ok.... jeg slingre ud på kørebanen og lader lortet rulle...

Fuck det tager fart, og alt mens farten stiger begynder mine omgivelser at pulserer... forestil dig du har tunnelsyn, bare at du stadig kan se ret “bredt”, og så pulserer de ydre områder at dit synsfelt i takt med at du køre hurtigere og hurtigere... det føltes super godt, og jeg begyndte også at træde i pedalerne, og det gik endnu hurtigere... og det var bare bedre jo hurtigere det kunne gå...

Jeg havde kørt ned af bakke nu, og jeg fortsatte ned i et lys kryds, der var grønt.. så forbi biografen og ind der hvor folk går i byen... der er masser beværtninger her og folk over alt, jeg cykler TIL og køre så stærkt jeg kan i 3 gear på cyklen, og jeg syntes at jeg køre meget stærkt... folk flyver bare forbi i mit tunnelsyn, det føles godt og giver mig hvad jeg tror er et adrenalin kick, og jeg føler mig skarp og styre uden om alle folk, uden om forhindringer og pis og lort.

Hvad jeg der virklig skete her ville jeg godt havde set med adru øjne hehe. Men det var en følelse af kontrol og at køre meget stærkt.

Jeg cykler så stærkt jeg kan det sidste af vejen hjem, desværre ikke flere bakker =(

Jeg kommer hjem med en fed oplevelse af fart og en meget behaglig følelse i kroppen.
Og nu sidder jeg her og skriver.... Jeg er stadig godt ramt....

Efter noter: Det skal lige siges at jeg ikke før har haft denne følelse/effekt efter at havde røget fed og drukket nogle øl ( 8-9 stk. )

Jeg var også på penicillin, ved ikke om det kunne have noget at sige.

Men det var godt nok en nice skævet, og jeg havde det fint dagen efter... bare en smule træt i hovedet...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2009 23:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 18:35
Indlæg: 1267
Lyder som en herlig aften med nogle fede sanseindtryk og, som du selv nævner, dejlige diskussioner :)

Personligt prøvede jeg skunk for første gang sidste sommer. Indtil da havde jeg kun prøvet at ryge fed, og ja, det var fandme en oplevelse.
En ren skunkjoint gav mig en nærmest fuldblods psykedelisk oplevelse. Underlige sanseindtryk og en følelse af stort set at være i et parallelunivers hvor tid var noget man gik med og bagte kager af.

Siden da har jeg ikke røget hash - jeg er skiftet helt over til skunk.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team