Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2008 22:33 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Information:
dato; 05.09.2003
dosis: 300 mg kodein
styrke: +
setting: Hjem

bruger rapport:
Dette bliver en ret kort triprapport da der egentlig ikke er så meget at fortælle.
Here it goes:

22.13: Jeg indtager 150 mg kodein.
22.50: Ingen bemærkelsesværdige virkninger endnu, udover afslappethed og halvringe motorik.
22.59: Føler en let, men dejlig varme i kroppen... den kommer "flyvende" op igennem mine ben... er efterhånden ret afslappet men ingen klø-problemer endnu. Tænder for TV'et og lægger mig for at stene lidt.
23.08: Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har en ordentlig effekt nu da kodein skulle peake efter ca. 1 time, og jeg er ikke tilnærmelsesvis lam endnu, så jeg smider 50 mg oven i dosen.
23.28: Jeg drikker en øl, og snakker lidt med DN over irc. Han har også taget 150 mg kodein men har i modsætning til mig fået en god effekt... Jeg er ret skuffet indtil videre!
24.37: Tager 50 mg til for at se om jeg kan få lidt virkning ud af stadset, og hælder en stor cognac op-
00.20: 50 mg til...
01.40: Jeg er stadig ikke blevet særlig påvirket og beslutter at kalde det en aften og se hovedpuder.

Konklusion: Af en eller anden grund virker kodein ikke ordentligt på mig, og næste gang jeg prøver det tror jeg at jeg vil starte ud med 250-300 mg.
Det skal lige siges at jeg tidligere på dagen (formiddag) havde indtaget ca. 4 ml BDO og 2 bonghoveder, men det regner jeg ikke med har været det har gjort at jeg manglede effekt...

VH Jonas!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2008 22:34 
Offline
Flueknepper kongen

Tilmeldt: 02 okt 2005 12:15
Indlæg: 1352
Kodein er selvbegrænsende, idet omdannelsen til morfin (det aktive stof) har et maksimum... Der kan altså ikke omsættes mere kodein end en bestemt mængde, og større doser vil højst sandsynligt blive skyllet ud med urinen...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2008 22:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det læste jeg mig også frem til efter at jeg skrev denne rapport, idag foretrækker jeg en startdosis på 300-400 mg og ingen redosering. Det er dog lang tid siden sidst. Mvh Jonas!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team