Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2008 18:26 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Apoteket
dato;07.08.2003
dosis: Ritalin, Imovane, Valium, Hasj og mer. Se i rapporten.
styrke: +++
setting: Hjem

bruger rapport:
*** Halluscinogen Pillemix ***

Dato: 09.05.2003
Hvem: Apoteket (meg) og Tulla23
Hvor: Hjemme, hos venner og ute ved Rimi
Styrke: +++(+)
Stoffer:
* Ritalin - 32 piller (320 mg.)
* Imovane - 3 piller (22.5 mg.)
* Valium - 1 pille (10 mg.)
* Buspar - 1 pille (15 mg.)
* Remeron - 1 pille (30 mg.)
* Hasj - 0.25 gram

Det var helg, og vi (Jeg og Tulla23) bestemte oss for å få litt moro ut av kvelden. Fikk kjøpt ett brett Imovane (Sovepiller) av en kompis. Hadde også en del Ritalin liggende hjemme + noen piller mot angst og depresjon. Hadde kanskje tatt 10 Ritalin (Sentralstimulerende) i løpet av dagen, og formen var ganske rastløs og gira. Rundt klokka 19 gikk det ned en Imovane etter at vi hadde vert på Rimi og handlet mat. Kjente Imovan'en kicket inn 10 minutter senere, den ga en litt sløva avslappet følelse i kroppen. Det gikk også ned en dose Ritalin da vi kom hjem, formen ble straks enda mer digg. Nå tok også Tulla23 en Sobril, mens jeg tok en Buspar. Dette er begge piller mot angst. Litt senere gikk jeg bort til en kompis (han jeg kjøpte Imovane'n av). Hørte om han kunne skaffe pepper, men det klarte han ikke. Fikk derimot kjøpt 2 Valium og litt Hasj av folka som var hos han. Jeg tygget i meg den ene Valium'en mens jeg satt i sofaen der, og etter 5 minutter kjente jeg en sinnsykt digg og avslappet følelse strømmer gjennom kroppen. Fy faan for noen digge piller tenkte jeg. Etter en liten stund gikk jeg hjem til Tulla23 og ga henne den andre Valium'en og halve klumpen med hasj. Vi tok hasjen og 2 piller Imovane til. Etter 10 minutter begynte det jeg vil kalle "Hallusinogen pillemiks".

Jeg satt ved PC'en og syntes det begynte å skje noe rart med hendene mine. Det så ut som det grodde svart mose på dem, og da jeg så nærmere etter så jeg svarte streker og ull-lignende hallusinasjoner som bevegde seg og grodde utover hendene mine. Vi skjønte ikke hva som skjedde og trodde hasjen var penslet med ett eller annet. Prøvde å få tak i mer hasj, men folka som hadde den var tomme. De hadde heller ikke fått halliser av å røyke den, så de skjønte ingen ting da vi begynte å ture av den. Etter den siste dosen med Imovane har jeg litt blackout, og jeg har klart å trøkke i meg masse Ritalin som jeg ikke husker å ha tatt. Etter en stund lever alt av inventar, men det er mest i mørket eller lite belyste områder hallisene er sterkest. Går ut og nå ser hele veggen svart ut, ser ut som den er belagt av en svart mose eller lignende. Tenner meg en sigg., og denne ser helt hårete og svart ut. Følelsen i kroppen er skikkelig digg, er ganske pillefjern, men også lys våken. Vi går til Rimi og i nærheten av Puben.

Gatelysene lever og er så svære at de dekker flere meter av himmelen. Ser også masse rart som beveger seg over plassen. Det ser ut som zacco-sekker og menneskelignende figurer. Jeg velger å kalle det engler, har for meg at de er sendt ut fra en annen dimensjon som vi nå har fått tilgang til. Får ett budskap fra den andre dimensjonen om at vi er 30% oppe på deres nivå i denne trippen. Og så sier de at de vil ha oss opp på 70%, slik at de kan vise oss mer. De sier også at Jorden ikke har det så bra, det er alt for mye elendelighet, forurensning, krig, hat og dritt her. De vil at vi mennesker skal tenke nytt, og ikke ødelegge slik som vi driver med nå. Hallusinasjonene jeg har virker som forskjellige Guder med forskjellig oppgave som er sendt ut fra den andre dimensjonen. De ser ut som halvt gjennomsiktige engler og baller som raskt beveger seg og skifter form. Fargene varierer fra rosa til lyse blå og hvite. Bakken levde også skikkelig, og det kom store slanger, edderkopper og andre dyr opp fra "intet". Skapningene hadde forskjellig personlighet, englene hadde en fredfull varm personlighet, mens slangene og de mørke dyrene fra dypet var mindre behagelige. Etter en stund ute i hallusinasjonene går vi hjem.

Da vi kommer hjem ser vi så mye hallusinasjoner inni huset at vi nesten ikke greide gå opp trappa til leiligheten. Stuuker rundt i leiligheten i noen timer. Dagen etter våknet vi begge opp i sengen med alle klærne på, musikken på full guffe og datamaskinene sto på. Hadde nok lagt oss for å høre på musikk, sovnet nok ganske raskt pga. alle Imovane-pillene vi hadde tatt. Finner så ut at jeg hadde spist opp 32 Ritalinpiller. Hallusinasjonene skjønner jeg ikke hvorfor kom, men antar at vi var kommet inn i en psykotisk tilstand bla.a. pga. for høy dopamin-aktivitet i hjernen. Fikk en tanke om at det kanskje er slik det er å være schizofren. Dette er noe jeg IKKE vil anbefale noen å prøve. Den mengden stoffer jeg inntok den kvelden kunne fort ført til sykehuset.

- Apoteket 06.05.2003


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2011 02:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2010 12:04
Indlæg: 16
du skulle prøve Zolpidem! de sparker lidt bedre end de der imovane.. snup 2x10mg. også lade vær med at ryge 1time for indtagelse. og efter indtagelse. ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team