Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2008 17:58 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Information:
dato;11.06.2002
dosis: 1 patron N2O (lattergas)
styrke: ?
setting: Hjem

bruger rapport:

Jeg havde endelig fået købt mig en flødeskums siphon og havde allerede prøvet N2O en enkelt gang. Det var en torsdag eftermiddag, jeg havde købt patronerne i en isenkræmmer på vej hjem fra skole. Jeg havde en kraftig lyst til at blæse hjernen ud. Derhjemme ladede jeg siphonen og startede computeren op. Jeg tog ni patroner og oplevede forskellige styrker alt efter hvordan jeg sugede. Ved den tiende patron pustede jeg først alt luften ud, satte så mundstykket ind i kæften, trykkede håndtaget i bund og sugede. Jeg følte hvordan ilten blev presset ud af lungerne og det var egentlig rimeligt ubehagelig. Jeg holdt N2O'en i lungerne, så længe jeg kunne og pustede så ud. En underlig fraværende følelse kom over mig, det var ligesom om, jeg ikke rigtig var dér. Min krop begyndte at bevæge sig rytmisk, i samme mønster som en slanges. Og selvom det ikke er muligt, så følte jeg virkelig, at jeg havde samme S i ryggen. Samtidig havde karakteristiske N2O-følelse, lagt sig som et tæppe over mig. Jeg følte simpelthen, at hele min krop var lokalbedøvet. Alt imens jeg sad og vrikkede som en slange, susede det for mine øre og jeg så en anelse uskarpt. Alt dette varede kun et øjeblik, så var det væk igen. Den korte rus føles dog væsentligt længere, når man sidder dér. Min konklusion må være at N2O trods alt er sjovere end poppers, men alligevel kan jeg ikke rigtig lide det. Jeg vil ikke umiddelbart anbefale det til nogen, da jeg personligt bliver ret så underlig i skalden af det.

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 jul 2004 15:39
Indlæg: 744
Geografisk sted: in fantasyland
hehe er du ikke den eneste der gør selv ved tandlægen bliver jeg ret underlig i skalden af det;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:05 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
orginal poster:Anonymous

Selv har jeg flere gange benyttet mig af N2O, og syns det giver mig et optimistisk følelse i hele kroppen, ofte efterfuldt af faktiske grineanfald. Desværre er det dyrt at købe hos isenkræmmeren taget den forholdsvis korte ros i betrækning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2008 18:06 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
hvorfor står der '1 patron' i styke? når du skriver du tog 9 :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team