Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ABEL - MDOH
Indlæg: 01 jun 2008 17:45 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Information:
dato;12.06.2002
dosis: 125 mg
styrke: ++
setting: Fest

bruger rapport:
Der var et tidspunkt for en del år siden, da jeg og nogle venner fik fat i det stof der hedder MDOH, på gaden kaldet ABEL. Det blev lavet (helt lovligt iøvrigt) af nogle folk vi kendte fra Amsterdam, der prøvede at lancere det som det nye ecstasy, dog uden større held. Anyways, så er det et stof jeg har taget 4 gange. Skulle til fest på en techno-klub i KBH. så jeg startede med at nappe en halv 125 mg. tablet lige inden jeg skulle afsted. Da vi kom ud til stedet, var det allerede begyndt at virke, en behagelig, kropslig rus, ikke ulig MDA.Min kæreste havde osse taget en halv, og da vi følte at vi begge var kommet op, tog vi den anden halve. Efter et stykke tid blev jeg ramt rimeligt hårdt. Men følte mig bestemt ikke stenet som på MDA, men havde mere lyst til at danse. Stoffets virkning var mere psykedelisk en MDMA, men ikke uden de dejlige empatogene egenskaber som man forbinder med E. Trippet var sjovt, og noget der er karateristisk for de gange jeg har taget MDOH, er at det bliver svært at tænke som man plejer. En typisk oplevelse er en i stil med denne: efter at have danset i timevis på klubben, besluttede jeg mig for at gå ud og få lidt luft. men pludselig har jeg glemt hvor døren er. Det viser sig at det er blevet fuldstændigt umuligt for mig at forstå konceptet 'rum', og til sidst må jeg opgive at gå ud, og istedet bare sidde og have grineren over hvor lam jeg er. Et dejligt trip der varede en 6-7 timer.
Værre gik det for min kæreste, der var OK i starten, men følte sig mere og mere påvirket, og til sidst trippede ret voldsomt. Det endte med at vi måtte sidde og holde på hende fordi hun troede at hun ville flyve ud af vinduet..ikke sjaw.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team