Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jun 2020 04:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jun 2020 03:55
Indlæg: 0
Hej jeg er ny herinde men har fulgt jer i mange år, uden egentligt at oprette en bruger herinde :)

Nu er tiden, jeg sidder her sidst på aftenen og er lidt blæst for mig selv da de andre er gået kolde, og får en øl eller 2 inden jeg overhovedet ville tænke at kunne gå i seng

Tænkte det var et passe de tidspunkt at dele min tur i aften, da det egentligt er en rus ud over det sædvanlige

Vi var 3 kammerater samme. (alle familie fædre og har alle egentligt holdt os fra stort set alt de sidste år. Men blev enig midt i en grill aften, at en gang kokain for hyggen ville passe ind efter vi alle havde været helt ædru i en 3-4 år/

Startede med midt i øllene vi blev enige om vi skulle ekstra hygge omkring kl 21 fordi vi egentligt alle åbenbart havde tænkt det kunne være sjovt med et stof som ikke fuckede os helt men hvor vi stadig kunne holde ved hele aftenen

Vi havde Ingen køre lejlighed for at komme til nærmere større by der havde så vi nåede lige det sidste tog lidt i 24 for at ville i byen efter, men i vores brændert ikke havde tænkt over byen lukkede kl 24 Pga. Corona tiden.
Så vi endte med at tage toget, købe 1 g coke og tage den rate bane omkring 00:30 inden vi bestilte en taxa hjem.

I løbet af ret kort tid blev vi alle chokeret over virkningen af det her coke, det virkede og det var endda ret vildt det virkede, da vi tog en bane hver som vi ville have gjort i gamle dage med noget decent coke.
Det var en eufori uden lige og samtidig lidt af en chok for os alle efter flere år i stilhed uden nogen form for rusmidler ud over alkohol

01:30 da vi landede hjemme for at fortsætte hvor vi slap, var vi alle i "superhelte mode" og havde det fantasi og for første gang længe virkelig fik en snak ud over det sædvanlige og vi fik faktisk ikke drukket rigtig mere, da det var som om kammeratskabet kørte på en helt ny måde

02:00 det var tid til til en ny omgang da som altid aftager virkningen ret hurtigt, og endnu en gang nåde vi en højde igen som vi aldrig mindes på kokain, hele kroppen er afslappet og på fuld fart på en gang, hovedet kære med 180 km i timen og endnu en gang køre vi på en højde kammerat til kammerat som vi ikke havde prøvet længe, det var vildt og fedeste følelse jeg nogen sinde har haft på kokain

02:45 endnu en gang var det tur (sidste gang alle tog) om som overnævnt beskrevet startede det hele forfra og det fortsatte som tidligere, alle har det fantastisk og vi føler et forhold endnu en gang på en plan der ikke kan beskrives, det er ping pong på højt plan :D

Jeg er så den eneste der fortsætter derefter (jeg holder mig normalt helt fra alt, da jeg ærligt kan indrømme når det først er der har jeg svært ved at få hold i det) men igen hold nu kæft jeg har det rart :) køre selv videre og tager lidt i ny og næ til 04:00

04:20 jeg sidde nu på trappen derhjemme og skriver dette indlæg i en eufori
Jeg ved godt kokain ikke er det mest interessante for mange, jeg har også haft min del af psychedelisk osv, men dette er faktisk første gang jeg faktisk føler lysten til decideret at komme ud med noget om det


Jeg ved godt der ikke er så meget info og meget interresent info i det, men her sidder jeg på trappen og venter på det sidste aftager inden jeg vil ind i sengen til min kone.


Det har været en fantastisk aften efter så mange års afhold hvad en godt selskab og kokain pludselig kan gøre ved et forhold mellem venner, det en følelse jeg ikke har oplevet før på kokain før hvor det føltes som om alt bare er perfekt og alt omkring dig bare er lige hvor det skal være efter en lang "kamp" med syge småbørn og et presset forhold der endelig er kommet på plads

Det var sku lige hvad jeg havde brug for at komme ud med som natten slutter efter en fantastisk aften, og hvem havde troede man skulle opnå noget som dette 3 mennesker sammen der hygger med sidst første "trip" i årevis

God dag og god nat til jer, havde lige brug for at komme ud med lidt jeg er ved at være grydeklar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2020 21:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Dejligt for dig at du havde en helt igennem god oplevelse :-) Den lykkefølelse man får på kokain i ordentlige doser, kan være noget så dejlig. Jeg tænker at det kunne være sjovt at høre hvordan din trip rapport havde set ud dagen efter, eller i dag, hvor alle rusmidler er aftaget :-D Fedt at du omsider har fået lavet en bruger efter mange års læsning på siden, hvilket også er tilfældet for mig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 22:15 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Lyder som om at du har fået fat på noget af det bedre kokain, som igen er begyndt at florere i DK, efter en længere periode med halvsløj kokain :)

Eufori, afslappethed i kroppen, klarhed i hovedet, hygge og gode snakke: Det er lige præcis hvad god kokain gør. Det gør bare en aften, pisse hamrende hyggelig, i det rette selskab. Dog forsvinder magien mere og mere jo oftere det indtages. Men da du har holdt en meget lang pause, lyder det til at du har oplevet den verden med helt nye øjne.

Godt for dig :D

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team