Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 dec 2014 18:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2014 20:14
Indlæg: 97
Geografisk sted: Tryptamine lane
Substans/er: Psylecybin Cubensis
Setting: Derhjemme
MODs installed: ?ved ikke hvad dette er.
Erfaring: Ny indenfor psychedelica, men læst mine lektier :^)

Dosering og anden informaton om substanserne:
3,3g cubensis, hjemmedyrket i DK.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Dette er anden gang jeg køber svampe, min mission er at lære alt hvad kan om tryptamin oplevelser og hvad det gør ved mig.
Mental tilstand, jeg var faktisk ked af det. Efter at have skældt min mor ud. Jeg er så mega træt af mit uforløste forhold til min mor og mig selv ærligt talt.
Vi er fantastiske mennesker, fantastiske sårede mennesker. kender du det? :^)

Triprapporten: Fra kl 23:37 til 5:30 circa

Jeg er lige kommet hjem, træt af at have brændt en smule af på min mor. på en konstruktiv måde, men det er stadigt ikke værdigt for nogen af os.
Da jeg spiser dem, kommer jeg i tanke om at der stadigt er mad i min mave. Med et let suk, ledes jeg in i trippet.
Jeg ville egentligt have OEV´s, men erkender at det nok kan faile pga at jeg har mad i maven. Jeg accepterer og nyder min nat med CEV´s og vildt nice tanker.
Det var erkendelser i lange baner, mine favorit erkendelser der ikke har ret meget at gøre med den bevidsthed jeg møder ude i byen.
Det er et sprog der strækker sig længere en vores mundlyde som Mckenna beskrev det.

i de første 2-3 timer af trippet, laver min pineal kirtel et eller andet. Jeg vil ikke kalde det OEV´s. Men den kirtel derinde tændte og slukkede af og til.
Jeg sværger jeg så at levende psychedelisk træ der prøvede at rette et eller andet til. Mega sød fyr, helt ærligt! Stadigt på med åbne og lukkede øjne kunne jeg skifte mit syn på flere måder.
Et syn var, lidt ligesom når skal lave en tegning af tyngdekraft, og hvordan det kan bølge og bevæge sig på forskellige måder. Efter at have tænkt det, skiftede mit syn, eller det observede en overgang til en flok mennesker der stod og kiggede nysgerrigt. Det er mange af de samme ansigter jeg ser når jeg tripper.
Det er lidt det samme som med lidt ren freebase DMT, de her sjæle? kommer helt tæt på og kigger mig ind i mig og smiler.

Omkring kl 3 blev jeg enig om de fester helt vildt, jeg kunne svagt høre dem skraldgrine. det var sgu morsomt.
Ligger mig i min seng og nyder CEV´s og mine vanvittigt dejlige tanker der bare bliver ved med loope ind i nye og kæde dem sammen.

Tryptaminer er noget særligt, det føles som en kærlig hånd. Designet til at vågne os op til vores naturlige psychedeliske trip.

Tak fordi du læste med, peace derude og god jul alle sammen <3

_________________
Gør alt det der gør dig glad, som det primære, der er ikke noget der er forkert, spørgsmålet er om du foretrækker den oplevelse du skaber dig?

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team