Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 jul 2014 14:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2014 15:15
Indlæg: 44
Substans/er: mxe(RC - analog til ketamin) & Ketamin

Setting: Roskilde festival

Erfaring: Begynder hvad angår ketamin og mxe.

Dosering og anden informaton om substanserne:
Ingen målinger taget, da det blev indtaget i fuldskab / rus, men omkring 50mg keta, 50mg mxe senere på dagen og 50mg mxe igen sent på aftenen.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Ingen sygdomme, en smule tømmermænd og nedslidt efter et par dages intensiv druk hvor kokain også er blevet insuffleret

Triprapporten

Dette er den første trip rapport jeg nogensinde har skrevet, så jeg beklager meget hvis den virker rodet

Det hele startede nok torsdag aften, hvor jeg ikke følte at jeg kunne komme i godt humør, selv efter utallige øl, drinks samt et par linjer coke, følte jeg ikke at jeg kunne komme ordenligt igang, så jeg tog den beslutning at ligge mig ind i mit telt. I det jeg ligger derinde tænker jeg lidt på at det ikke kunne være rigtig at nu var jeg på roskilde og klokken var kun 02.00 og jeg var på vej i seng?!
Så jeg besluttede mig for at i det jeg vågnede dagen efter skulle jeg drikke som et hul i jorden, hvilket jeg også gjorde, vi startede med øl bowling og et par øl bongs, fik nok drukket 9-10 øl inden for en lille times tid, hvilket resulterede i at jeg allerede tidligt ca. klokken 12.00 var møg fuld!
Så var der nogen fra min camp som havde fået fat i både normal Ketamin og noget mxe som efter lidt research på erowid viste sig at være en RC analog til keta, og jeg havde aldrig prøvet nogen af delende før. Dog var jeg fuld, og fuldt besluttet på forrige aftens løft til mig selv at jeg skulle være helt væk hele dagen, så jeg gik ind med nogle fra campen i et telt og fandt vores spejl, kort mm. frem og fik hurtigt 4 baner linet op, der går knap 15 - 20 minutter før jeg begynder at kunne mærke en smule besvær med at snakke, det at gå synes også mere besværligt, ikke anstrengende men mere placeringen af benene bliver besværligt. Jeg går nok en times tid og hygger mig med mit lille ketamin trip, indtil vi beslutter os for at prøve vores mxe, vi går så ind i teltet og får igen 4 baner linet op, det bliver insuffleret og så går der ikke mere en 10 minutter før jeg er HELT væk, jeg fatter absolut ingen ting, jeg vælter rundt med mine venner vi griner over absolut ingenting. Der var nogen der gik forbi os med nogle glowsticks og lyset fra dem hypnotiserede mig helt, det bevægede mig i slowmotion det så rigtig lækkert ud, det lignede helt et lysshow oppe fra apollo scenen jeg havde set tidligere på ugen, som tiden gik blev rusen stærkere og stærkere, men samtidig begyndte jeg også at vende mig mere og mere til den, så jeg kunne fungere socialt selvom jeg var helt fucked, jeg sætter mig da ind i nabo campen og snakker i timevis uden at opfatte at min egen camp går op og ser en koncert, mine naboer synes dog jeg er en smule for langt væk og tilbyder mig derfor en streg coke for at vågne lidt op igen, fordi jeg var begyndt at snakke lidt i tåger, vi går da ind og tager en solid streg coke, klokken er nok omkring 22.00 på dette tidspunkt, min egen camp er kommet tilbage og jeg er vågnet godt op af min rus, vi bevæger os derfor ud for at finde noget fest dog forgæves, vi ender med at vandre rundt på festivalspladsen og de forskellige områder i godt 1½ time uden at finde noget der fangede vores interesse, så vi besluttede os for at vende tilbage til vores egen camp, og smadre op for anlægget og sidde og hygge os.
Når vi kommer tilbage er mxe rusen fuldstænding forduftet, dog føler jeg mig lidt groggy i hovedet, men tænker alligevel at aftenen ikke skulle slutte endnu, så mig og en anden sætter os ind og tager en line ca. på størrelse med den første, som sender os begge to heeelt væk, det ender her med at jeg ligger i mit telt klokken 05.00 kigger op og føler at det hele bevæger sig i bølger, og når jeg kiggede ned langs min krop virkede det som om mine ben var flere meter lange og i det jeg lukkede øjnene begyndte jeg at hallucinere en masse underlige skikkelser. Det skal her siges at det ikke var en ubehagelig oplevelse, men en jeg godt ville have undværet. Jeg ved ihvertfald med mig selv, at jeg ikke skal prøve mxe igen, det er lidt for kraftigt efter min smag, det ville ihvertfald kun være noget jeg tog på steder som roskilde festivallen.

Dette er den første trip rapport jeg nogensinde har skrevet, så jeg beklager meget hvis den virker rodet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2014 16:15 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
At du tog det på Roskilde festival kan have været medvirkende til at det virkede for voldsomt.
Havde du tænkt dig om, havde du helle rikke taget et nyt stof på festivalen, at give stoffet skylden er sgu lidt at flygte fra eget ansvar imo..

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2014 16:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2014 14:27
Indlæg: 25
Bob bob... hvis du føler at det er for kraftigt, så mener jeg netop at du IKKE skal indtage det på steder som Roskilde Festival =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2014 20:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2014 15:15
Indlæg: 44
Frugthat skrev:
At du tog det på Roskilde festival kan have været medvirkende til at det virkede for voldsomt.
Havde du tænkt dig om, havde du helle rikke taget et nyt stof på festivalen, at give stoffet skylden er sgu lidt at flygte fra eget ansvar imo..


Du misforstår mig, jeg tager altid ansvar for egne handlinger, fuld eller ej, har jeg ihvertfald personligt altid fornuften med mig og det var jo af eget valg jeg valgte at tage et nyt stof, men ligegyldig setting kan man jo blive overvældet af følelsen, det jo ikke fordi jeg oplevede noget negativt, rusen hele vejen igennem var udholdelig og ikke mindst meget sjov. Det jeg skriver til at sidst er blot at jeg dog ikke bryder mig om at være så langt væk, også grunden til at jeg aldrig har prøvet lsd, svampe og andre psychedelica.

Dog kan du have ret i at festivallen kunne have været medvirkende til at det virkede voldsomt med alle de nye indtryk der konstant er og det er svært at finde ro.

Alt i alt var det jo en sjov oplevelse, bare ikke noget jeg ville bryde mig om at gøre ofte, alt med måde. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team