Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 maj 2013 01:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2013 23:57
Indlæg: 0
Substans/er: MDMA 80% (testet)
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
120 miligram (bomb) redose en time efter 0.50 miligram (bomb)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Gym og handelsskole fest for afgangselever på Crazy daisy.

Triprapporten
Det var torsdag aften, vi var 8 drenge (alle over 18år) som skulle tage MDMA sammen. Bomberne var lavet og vi havde aftalt at tage dem kl 01:00 fordi at temaet var "Stay Awake". Vi var alle spændte på at prøve det da 3 af os ikke havde prøvet det før (der i blandt mig). Vi var lidt nervøse men vi var ret enige om at vi skulle gøre det.


Festen begynde 18:30 hos en fra min klasse, hvor vi skulle varme op til vores lange bytur. Jeg var udemærket klar over at for meget alkohol og MDMA ikke passer sammen, så jeg brugte meget af tiden på at fortælle drengene at de skulle slappe lidt af med alkoholen. dog var det kun 7 af os som kunne finde ud af det. Nå men klokken bliver 22 og vi bevæger os mod byen, hvor vi alle kun drikker vand og forholder os ædru. Da klokken så bliver 01:00 får jeg en sms om hvor vi mødes og bomber, jeg bevæger mig der ud og mødes hurtigt med de andre. Da den sidste så kommer, bemærker jeg hurtigt at han er pisse fuld og at han allerede nu har svært ved at kontrollere sine bevægelser. så jeg spørg ham om han er sikker på at det er en god ide at tager stoffet nu. Han svare stædig som man nu er i en brandert, at han sagtens kunne styre det og at det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om. Men jeg bliver ved med at spørge, lige indtil at han bomber MDMA'en og siger at nok skal gå.

Nå, vi har alle bombet 120 miligram og begynder nu at bevæge os ind på diskoteket igen. jeg går sammen med en af gutterne og køber 2 flasker vand som vi med det samme begynder at drikke lidt af. Uden at være påvirket af stoffet endnu, beslutter vi os for at gå ud og danse. efter ca. 30 minutter går vi uden for fordi at jeg var rygetrængende. der er vild panik i gaden og vi begynder selvfølgelig at gå hen hvor panikken er (Nysgerrighed). lige før vi rammer menneske mængden kommer en pige fra min klasse stormende ud fra menneske mængden i fuld panik med tåre strømmende ned af kinderne, hun spørg mig hvad der er sket. og jeg er helt forvirret, for har jo stadig ikke fået indblik i situationen. Jeg bliver selfølgelig lidt skræmt af min venindes reaktion, og bevæger mig derfor med hurtige skridt ind mod panikken. Her sidder min kammerat (Ham den fulde), holdt af to andre drenge. fordi at han er helt fra den, MDMA'en har sparket ind og sat han krop i panik, han sidder med flakkende døde øjne og siger ubehagelige gryntelyde, som var han kommunikations center i hjernen slået fra. Jeg får hurtigt fat i en af gutter og høre om der er blevet ringer 112. (det var der heldig hvis), Derfor vælger jeg at tage fat i min veninde igen og trække hende med ind hvor hun får noget at drikke og jeg forklare hende hvad jeg tror der kommer til at ske med ham.

Her fra har jeg et blackout. og næste gang jeg er ved bevidsthed er jeg på vej ned for at danse da mit syn begynder at flimre voldsomt, og efter lige at have set sin kammer rat stjerne helt ud gik jeg mildest talt i panik. Men det var først slemt da ale hvad jeg så forvrængede sig sammen til en spiral samtidig med at min hørelse blev udskiftet med voldsom tinitus at jeg blev panisk, så jeg begyndte at famle mig ud fra stedet, med en af de andre drenge som guide. Jeg siger til ham at vi skal på hospitalet, så jeg kan få en eller anden form for trip/role stopper. Men kort efter jeg sagde det, så jeg mig selv i 3'ede peson i en stol, som bevægede sig inde fra og ud af spiralen i høj fart. (Jeg var overbevidst om at jeg skulle dø) Mit hjerte hamrede der ud af og alle mine sanser gakkede ud. Men pludselig rammer stolen en eller anden form for klods så jeg bliver kastet ud af stoler, men forbliver svævende over jorden. I selv samme sekund bliver alt utroligt lyst og min hørelse kommer tilbage, det var som en multiorgasme i hele kroppen, lige som et stød løb en erotisk kilden ned gennem min krop. Jeg var målløs, lykkelig, nyforelsket i livet og parat til at danse hele natten. Så jeg tager fat i min kammerat og fortæller ham at det er danse tid. Jeg er så overvældet og energisk at jeg næsten græd.

Resten af natten forløb som den bedste drøm, jeg spurgte min kæreste om hun vill gifte sig med mig og at jeg syntes hun var den pige som skulle føde mine fremtidige børn. Jeg fik bekræftet et af verdens bedste venskaber og jeg havde det pisse fucking fedt. med øjne så store som colabunde :shock: og et smil på længde med langeland, dansede jeg fra klokken 2 til 5:30 (ca) om morgenen hvor mit role så stille begyndte at falme.

Hjemturen var stram, men med en kæreste i hånden og sin bedste ven ved siden, gik vi hele vejen hjem og snakkede om hvor ondt vores kæber gjorde og hvor ømme vores ben var.


Konklusion: MDMA er det bedste jeg noglesinde har gjort for mig selv. Da jeg kom ud på den anden side af mit role, var jeg afklaret med hvad jeg ville med mit liv, min kæreste og mine venner. For selv da drugget stoppede, var det stadig min kæreste jeg vile giftes med og mine bedste venner jeg havde rollet med. Kort sagt blev jeg genfødt, med nogle nye ideer, normer og etikker takket værd Emma Molly MDMA. og derfor vælger jeg ikke at tage den igen, for nu er alting som det skal være.

hvis i kan forklare min hvad der skete med mig, må i meget gerne gøre det !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2013 06:36 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 19 feb 2009 18:02
Indlæg: 429
Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Mdma kan virke mere eller mindre bevidsthedsudvidende. Hvilket vil sige at stoffet kan få dig til at "se tingene" fra et andet perspektiv, altså at man tænker på en anden måde end normalt. Det gør at man bliver stand til at komme frem til nogle konklusioner eller endda en løsning på et problem, som man måske ikke har kunne før.
Personligt er jeg selv begyndt at lægge mere mærke til alle de smukke ting/"scener" der omgiver vores hverdag, efter 1,5 års jævnligt (1-2 måneder mellem hver trip) brug af mdma. Som de smukke marker her om sommeren når alt vokser op, nattehimlen med alle de dejlige stjerner og så selvfølgelig skyerne! Er begyndt at værdsætte det smukke i vores omgivelser.
Jeg håber det var noget du kunne bruge, og selvfølgelig at det gav mening. Prøver at falde til ro efter en lang aften/nat på methylon, så er ikke helt ved mine fulde fem :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2013 11:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
Du gik i panik under dit comeup? Du tog for meget foerste gang?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2013 12:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
Lyder som en utroligt fed slutning for dig, det var lidt dramatisk at læse, men endte jo godt :)
Med hensyn til din lidt for fulde ven, skulle han selvfølgelig aldrig have drukket så meget. Hvis man absolut vil indtage alkohol sammen med andre rusmidler, så indtag det det andet stof først (i jeres tilfælde MDMA), på den måde bliver det lidt lettere at styre.

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2013 12:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2013 23:57
Indlæg: 0
Tak for det :D!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2013 19:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2013 23:57
Indlæg: 0
Ja fordi mit syn flimrede og min hørelse forsvand/blev udskiftet af en stigende tinitus, så jeg må indrømme at jeg havde 5 minutters intens panik efterfulgt af et euforisk tordensmeld i kroppen :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2013 19:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2013 23:57
Indlæg: 0
Du tog for meget foerste gang?


Nej tog langt under safe dose. tog jo kun 120 miligram til comeup, men det var jo første gang og alt er 10 gange så intenst første gang :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2013 18:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
Du tog for meget foerste gang?


Nej tog langt under safe dose. tog jo kun 120 miligram til comeup, men det var jo første gang og alt er 10 gange så intenst første gang :D



100mg MDMA er altid at foretrække første gang man prøver det, hvem har fortalt dig anerledes?
udover det, som der blir sagt længere oppe og som du selv er inde på så lade være med at blande alkohol ind i en MDMA tur ;)

uden at vide hvor meget du selv havde fået at drikke, så ville jeg skyde på at din panik oplevelse med tinitus er pga. alkoholens uforudsigelige virkning i kombination med MDMA's skyld? :)

men godt at det endte godt, forhåbenligt lærte du at man faktisk burde lytte når der blir advaret på forhånd om ting ;)

_________________
http://www.soundcloud.com/confusionintrusion


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2013 17:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2013 07:14
Indlæg: 6
Geografisk sted: Rundtrejsende
Hvis man absolut vil indtage alkohol sammen med andre rusmidler, så indtag det det andet stof først (i jeres tilfælde MDMA), på den måde bliver det lidt lettere at styre.


Alkohol er da bestemt ikke nemmere at styre, hvis man tager sit stof først.
Læste tidligere på siden at et andet medlem havde indtaget Amf eller MDMA, hvorefter personen indtog en stor mængde alkohol med vennerne. Udfaldet var en fuld overraskelse under personens comedown, som personen ikke havde forventet. :cheers:

^Kan desværre ikke vehæfte et link til indlægget, da jeg har svært ved at finde det blandt de tusinde indlæg omhandlende AMF, MDMA eller alcohol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2023 22:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2010 14:05
Indlæg: 0
Geografisk sted: Denmark
[quote="Deci"][quote="[url=http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=614225#p614225]Lol at everything » 18 maj 2013 20:07[/url]"]Hvis man absolut vil indtage alkohol sammen med andre rusmidler, så indtag det det andet stof først (i jeres tilfælde MDMA), på den måde bliver det lidt lettere at styre.[/quote]

Alkohol er da bestemt ikke nemmere at styre, hvis man tager sit stof først.
Læste tidligere på siden at et andet medlem havde indtaget Amf eller MDMA, hvorefter personen indtog en stor mængde alkohol med vennerne. Udfaldet var en fuld overraskelse under personens comedown, som personen ikke havde forventet. :cheers:

^Kan desværre ikke vehæfte et link til indlægget, da jeg har svært ved at finde det blandt de tusinde indlæg omhandlende AMF, MDMA eller alcohol.[/quote]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team