Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jan 2013 06:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 feb 2012 19:23
Indlæg: 319
Substans/er: MDMA, Alkohol.
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Ca. 120 mg hver, delt mellem 2 personer.
Cirka 7-8 genstande hver:
4 før trippet og 3 senere hen under trippet.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Den ene af os har Astma.

Triprapporten
Vi er 2 personer.
Person 1: Med sygdommen Astma
Person 2: Helt normal

Dette var starten på en længe ventet, planlagt aften.
Startede i en lokal bar i byen klokken 19:20 med cirka 4 øl hver.
Efter øllene var drukket havde vi fundet en kapsel frem med ca. 250 mg i. Denne kapsel åbnede vi og delte mellem os, så vi fik lige meget. Efter fordelingen tog den ene af os kapslen og den anden foldede noget hashpaper rundt om stoffet.
Udover det blev der smagt på stoffet, bare en fingerspids, og det smagte modbydeligt og kemisk!
Men tilbage til stoffet.

(Klokken 22:05) - Indtagelse af stoffet.
Indtagelsen skete på en parkeringsplads, hvorefter vi gik ind på en anden bar og drak en irish coffé, mens vi spillede kortspil og ventede på effekten skulle trappe ind.
Da den ene af os, person 1, går hen for at hilse på nogle bekendte i baren, begynder effekterne lige så stille at indtræffe hos den anden, person 2. Musikken lyder fantastisk, lige meget hvad der bliver spillet, og generelt er der en god energi omkring det hele.

(klokken 22:50)
Efter de første effelter havde indtruffet hos person 1, så gik det egentlig stille frem. Imens havde person 2 intet mærket indtil en pludselig bølge der kom bag fra, og det virkede befriende.'
Efter vi begge havde fået denne effekt, så sad vi og nærmest overgramsede bordet på baren, fordi vi bare måtte røre ved noget.

Person 1:
Astmaen hos person 1 føltes u-eksisterende, som om at luften næsten selv fandt vej ned i lungerne i stedet for de lidt mere krævende vejrtrækninger.
Citat fra baren "Jeg kan ikke føle mit tøj" og "jeg smelter af glæde"

Person 2:
Sad og overgramsede bordet og sig selv, havde generelt følelsen af at havde det bedre end nogle sinde før.

(klokken 23:20)
Her efter tog vi ind på et diskotek, hvor vi sad og trippede vildt over musikken, følte musikken og dens rytme.
Hvor vi så har været meget få gange ude på dansegulvet for at række en hånd i vejret, hvorefter vi har været ude og ryge cigaretter ellers siddet og trippet for vildt over musikken.
Energien i vores kroppe kom i bølger, og det var tit forskelligt fra tidspunkt til tidspunkt.
Indtilvidere har vores kroppe ikke været varme og har ikke hedt sig selv op.

(klokken 01:10)
Vi tog en kort pause fra diskoteket for at tage hen på en bar og drikke 2 øl hver.
Dette var kun kortvarigt, men vi nåede af sidde og trippe over vores ben derinde i alt den tid vi var der.
(Alle der var i baren kiggede tit, underligt, over på os)

(klokken 01:30)
Tilbage til diskoteket, hvor vi straks gik ind på gulvet og trykkede den af, for Emma havde givet os et boost, lige før vi kom ind. Men vi stod altså og trykkede den maks af, og vi indtog endda gulvet så meget at folk endte med at stå og kigge på os. (Men vi dansede med Emma!)
Herefter blev der skruet op for varmen, besøg ude foran døren og i butikkerne overfor for at skaffe vand.

(klokken 03:30)
Vi føler stille at effekten er begyndt at aftage, de hede bølger med varme kom ikke ret meget mere og de meget energiske samt sanselige lyster til at røre ting, forsvandt stille. Men rusen kunne stadig mærkes og pupillerne i øjnene er stadig stærkt udvidet.

(klokken 05:00)
Vi er endnu ikke døde, og er ret fyldt med energi.
Effekten er som sådan aftaget, dog stadig få eftereffekter som, kæbebidning og rastløshed.

(Forventninger til i morgen / ugen
Vi forventer egentlig at have det okay, taget betragtning af at vi endnu ikke har fået nogen dårlig effekt af den aftagende rus. Men i følge andre, så burde vi få en lettere depression, og ellers bare have denne dårlige depression hen over os som en sort sky i løbet af ugen. Men vi får at se! - Følges op på senere.

Tak fordi du læste! :D

_________________
There's a time and place for everything. - prof. Oak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2013 13:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 21:44
Indlæg: 256
Citat fra baren "Jeg kan ikke føle mit tøj" og "jeg smelter af glæde"


Din rapport har gjort min morgen med differentialregning på programmet lidt sjovere :) Tak for det. God, velskrevet rapport.

_________________
When I die, since I'm a real skeptic, I'm gonna gripe to the lord and make sure I get back my original investment when I'm reincarnated (Batou)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team