Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2012 01:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2011 12:34
Indlæg: 31
Geografisk sted: i bunden
Substans/er: mexikanske trøfler
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
mexikanske trøfler 15 gram. friske

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
vi var 5 venner 2 erfarne og 3 nybegynder alle friske uden sygdomme osv aftalt og opsat til trppet i 14 dage

Triprapporten
hey alle i dejlige trippere dette er min første rigtige raport
vi var som sagt 5 venner en tøs og 3 gutter på ca. 25 år og jeg på 35 det var min fødseldag og havde købt rigligt hjem :D 150 gram.

jeg har taget psychedelica i ca 20 år og l har 10 års erfaring,t og b har aldrig prøvet det og j havde haft 2 badtrip .
selv har jeg størst erfaring med at trippe allene

de kom hjem til mig og jeg havde gjort klar med UV LYS ,knæk lys og fed musik :rocking:
jeg glædede mig rigtig meget det var et par MD. siden jeg havde trippet .
der gik kun en halv time inden vi konsumerede vores mængder
t . j og b tog 5 gram til at starte med l og jeg tog 15 gram.
det smager skod så vi fandt ud af at vi kunne spise røget spegepølse sammen med så kunne det næsten ikke smages
den kommende time drak vi lidt øl , vand og røg noget ganja ,
jeg drikker gerne en del men de andre var mest til vand og det var klart også mit råd til de 3 der var nybegynder
starten var meget lysfølsom jeg legede med et hvidt kosteskaft i UV lyset det var nice jeg blev helt væk i lyset pludseligt fangede jeg mig selv oppe på min reolmed et fæktene kosteskaft tænkte det virker :rocking: :cheers:

satte mig ned og ville spørge til de andre men jeg var bare blank kunne kun stamme og slet ikke fatte en skid af hvad de mumlede så jeg satte mig tilbage og stirede på UV. lampen med pink snor omkring det var nice der var en sang walking away . GOLD COBRA. den blev spillet meget meget højt og jeg kom i transe snoren som sad på pæren var levende det var 2 pink cobra der våggede frem og tilbage jeg var helt opslugt og våggede med uden at flytte blikket men kunne godt fornenmme de andre da de talte til mig forsvandt mine cobra så jeg bad dem om ikke sige noget til mig i en time jeg kom totalt i neverland cobraerne dansede med mig og bag dem kom en blå indisk dame i skræder stilling svævende ned og masser af skarpe farver og mønstre dukkede op over det hele jeg var lige der vor jeg ville hen b som var helt ny i faget kunne ike holde mund han skulle hele tiden sige hvad han oplevede og fair nok det var første gang men det forstyrede mit trip så meget at måtte vende hoved og ud af min rejse jeg ku forstå at de var meget forviret og j ville have mushroom stopper men dem havde jeg jo ikke bestilt spild af penge efter min mening jeg og l beroligede ham og prøvede at få ham til at nyde det t var helt fjern i mit akv. j og b blev bedt om at slappe af kikke på lyset og lytte til musiken endlig ro jeg kikker på klokken den var 02 0g vi startede kl 22 l og jeg lagde os på sengen vor t lå og boblede i mit akv. :P

det blev starten på en ny rejse pludselige lå jeg på et flyvede tæppe og fløj volsomt frem og bagud mine lunger trak luft som en spæreballon super fed fornæmelse loftet var en gammel togvogn der bevægede sig som valhala i tivoli
efter et stykke tid gik vi ud i min ridehal med slukket lys og meget høj dubstep der kastede vi med en blinkende bold det var fuking flot men vi kunne verken gribe eller sigte pludselig fløj bolde hoppene hen af jorden det var godt nok underligt men det var bare hunden der løb med den det fattede vi bare ikke lige der vi gik ind igen og vubti vi var i en helt anden hverden da vi gik ind af døren satte os og røg en bong var møg forviret i tankerne men da jeg er vanttil at trippe allene ved jeg at jeg ikke skal snakke for maget i den tilstand . de andre kunne ikke holde mund og det var helt plader der kom ud af deres mund mistede fokus hele tiden derfor lagde jeg mig tilbage i håb om enu en rejse jeg kunne stadig se mine cobra men ikke andet og faldte i søvn .jeg fandt kun ud af at t havde set grønne øjne i boblerne i akvariet resten kan de selv fortælle hav nu nogle super fede rejser der ude skriver snart om en anden fantastisk oplevelse med rød flue svamp :peace:

_________________
GROW YOUR MUSHROOM SELF


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team