Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lsd ganesha
Indlæg: 21 feb 2011 13:12 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2010 22:52
Indlæg: 45
Geografisk sted: bronx
Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
3x alex grey ganesha. 5g ryger. 1g coke

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hej psy, det her er min første triprapport. Så bær' over med mig hvis det koger lidt.

Og her inden den går helt i glemmeren, vil jeg fortælle om en rigtig episk lsdtur.. jeg staver ikke specielt godt, håber i overlever.


Jamen, så det vel bare at komme igang..
Dagen var kommet, til at en kammart (lad os kalde ham E) og mig skulle se lidt farver.. dagen før havde vi været henne ved min pusher for at købe lidt skunk, da vi kom derover kunne vi godt spottet at han var helt fra den..
det skulle vi selfølgelig have noget af. Han havde lige fået et ark ganesha hjem, dem har jeg ikke andet en gode errfaringer med, så vi købte 10 og en ordenlig røvfuld skunk, resten af aftenen blev tilbragt hjemme hos min ven E's storebror..
Morgenen efter vågner jeg tidligt, godt morgengnaven da jeg opdager at de 20g skunk vi købte dagen før bare var gone! hmf, det var der jo ikke så meget at gøre ved, vi måtte jo åbenbart have givet den gas? nå, men hva fanden, et mærke i munden. Rigtig nice oplevelse at spise det forholdvis tidligt, settings var gode, vi skulle ud og besøge et vennepar i herning, for at spille lidt computer, tror jeg vi håbede på (lad os kalde dem "L og S") .. Klokken var ca 11.00 da vi spiste det første mærke og der gik ikke lang tid før vi skulle med toget. Allerede en +45 minutter senere kunne man begynde at mærke det ud i fingerne.. det skulle nok blive en god aften. Klokken var ca 13.00 da vi ankom på herning station. Vi var sultne da vi sprang morgenmaden over og udvælslede det med noget andet. Så afsted hen på pappa's pizza.. og det var der det gik helt galt..

Vi havde lige bestilt pizza og gik ud for at vente, der kunne vi ikke holde masken mere, E kiggede mig dybt i øjene med hans store sorte huller, hvorefter jeg udbrød "bamsen tripper!" hvilket tvang ham ud i et grineflip. Halvgrinende gik vi ind til den store søde pizzamand som kiggede lidt underligt på os.. Vi fik da vores pizza'er med, så med godt humør gik vi ca 50 meter før vi ankom til vores venners lejlighed (de bor midt i herning) nå, men da E og mig selv er sådan lidt "skøre"? havde vi aftalt at lave den syge prank på en af de 2 venner.. selvom vi var sendt afsted. Så da vi ankom, spurgte jeg som det første: hva', dude? hvad siger du til at rape den første og bedste som går hjem fra byen af i aften? Der går ikke længe før E og L stod og flækkede af grin, det var selfølgelig dybt useriøst.. Da poppede vi mærke nr 2..

Jeg husker lige så tydligt hvordan jeg sad i en kontorstol og spillede et computer spil ved navn dota.. og med et begynde der at kravle myrere hen over skærmen, da blev jeg enig med mig selv om at jeg bare skulle over og se på de andre'.. fik det faktisk lidt halvdårligt pga. kæresten. Vi havde været oppe og skændes og alt muligt shit, så mens jeg sad og tænkte.. og tænkte, blev farverne mere og mere.

Man kan nærmest sige at E vækkede mig, mens jeg sad og kogede mine egne tanker.. Vi manglede jo for fanden røg? satans, på den igen..
L havde bil, men jeg har kørt bil på farver før.. det er ikke noget jeg har i sinde at gøre igen.. Så ud i sivende regnvejr, hvilket føles sygt nice på huden når man er fyret af.. afsted til det blå hus.. E stod for inkøbet, da jeg var rigtig fjern. Så vi kom derned og han går hen ham duden som nu stod og solgte den dag, hvorefter han rækker ham 500 kr og siger "hvad kan jeg få for det?" vi kunne få 7 for 500 tror jeg og 10 hvis vi havde smidt en 100'lap mere. Men så fjerne som vi var betød det vist ikke så meget.. afsted ud af det blå igen.

Vi vælger lige at tage shell på vejen hjem, hvilket vi aldrig skulle have gjort! for da vi står der, godt i gang med at blande slik, kommer en af E's skolekammarter hen til ham, det var noget at det sidste vi forventede.
Han går over til E og spørger helt frisk, hva så?
Ved ikke helt om E går i en slags panik, for i al fald vender han sig væk fra personen og vælger at stå og tælle sine småpenge? det kunne jeg jo slet ikke klare, så jeg flækker af grin og vælger at gå ud af butikken for at det ikke bliver mere pinligt. E kommer ud en 5 minutter senere (vil jeg tro?) med masser af slik, cola og chips, så går turen hjem til lejligheden igen..

Vi kommer hjem og vælger at tage det 3 mærke, samt det coke vi fandt det sted for jeg gemmer mit tjald, hvor heldig kan man være..
Resten af den aften husker jeg ikke specielt meget af, ikke udover voldsom mange farver og ting som ikke var der, på et tidspunkt var jeg så ramt at jeg ikke kunne finde ud af om jeg sad og snakkede eller om det var noget jeg tænkte, men vi fik i hvert fald hørt noget nice musik og set noget lame tv..

11.00 Mærke nr 1
13.00 herning station + pind
14.30 Mærke nr 2 + bong
18.00 Afgang til det blå med + pind
21.00 mærke nr 3 + meget bong
24.00 er jeg gone!



Da det her er min første rigtige "triprapport" håber jeg ikke det har været et spild af tid.. og hvis alt feedback ikke er kritik overvejer jeg lidt at skrive nogle flere.

ciao fhking! (:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2011 19:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2011 15:14
Indlæg: 649
fhking skrev:
...på et tidspunkt var jeg så ramt at jeg ikke kunne finde ud af om jeg sad og snakkede eller om det var noget jeg tænkte...


Nice!

God triprapport. Lidt mere om hvordan du havde det, blandt andet hvad angår haluer osv kunne måske have været ønskeligt. Men stadig god triprapport.

Lyder som om du kom ok over dine kæreste tanker. Hvor erfaren er du med LSD?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2011 02:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2010 22:52
Indlæg: 45
Geografisk sted: bronx
SortSnog skrev:
Hvor erfaren er du med LSD?


Har vel spist det skidt en 30-40 gange efterhånden :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team