Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2008 23:03 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Psychedelia.dk
dato;19.06.2002
dosis: Kombination
styrke: +++
setting: Naturen

bruger rapport:
Jeg mødtes med de andre københavnere fra psy.dk på København hovedbanegård. Der var NOK bagage at slæbe på, så det var ikke helt let at komme frem og tilbage. Da vi steg om bord på toget var vi: Voorhees(undertegnede), Rylle, Dextrose, Woody, Speedy og suntripper. Til stor ærgelse for mine lyserøde lunger sad vi i rygekupe, hvilket jeg også højt og tydeligt gjorde opmærksom på. Pludseligt dukkede Jensus op midt i kupeen, til stor fornøjelse for alle *gg*.

Efter x timers hosten, hakken og brokken fra min side, ankom vi i den store udgangsby :) Da hele flokken var godt sultne tog vi en tur på macdonalds og fik en gang friturestegt kødmasse *mums*. Efter indkøb i den lokale netto efter øl, snacks og en smule mad, ringede vi til smurf3k for at få hjælp. Den kære mand var så flink at han kørte vores bagage ud i den nærtliggende skov, hvorefter vi fulgte ham i en stor taxa. Vores bagage blev læsset af og vi travede ud til vores udsete site, hvor vi fik slået diverse telte op(bla. LAMMETELTET). Så blev det øl/joint tid :) Stedet vi var placeret var i skyvbrynet få meter fra en flok strand, hvor man kunne se solnedgang. Træerne og lokationen gjorde dette til det ultimative trip sted. Efter nogle øl og hyggelige samtaler ankom resten af jydeslænget: ITK, arachnofobia, acidman, smurf3k(som var smuttet igen efter at have smidt os af), truckermuffin, hamp, liquid og nogle stykker andre, som jeg desværre ikke kan huske navnet
på.

Ved syv-otte tiden guffede de fleste af os en skive af Rylles medbragte hashkage, for at lægge bunden. Jeg var meget imod at det blev hældt rigtige drugs indenbords den aften, men da Truckermuffin gav det afgørende argument at han skulle fødelsdags lammes, gav jeg efter. Da vi alle var blevet en smule baskede af kagen, bajerne og diverse joints besluttede jeg mig for kun at guffe 20 mg 2CB. Resten af slænget nappede mellem 20 og 25 mg. Jyderne guffede vidst lidt syre, så de også kunne være med *gg*. Efter en time, da solen så småt var ved at krybe ned bag vandet, begyndte det også at krybe lidt i maven på mig, på en rar måde. Den sædvanlige følelse af 2CB kriller var bestemt i kroppen. Det trykker en smule for brystet og kroppen føles lidt "underlig". ½ time efter var der ingen tvivl: huston we have contact :). Der var blevet lavet bål på både stranden og et i lejren. Kombinationen af stor mængde hashkage, joints, bajer og 2CB var meget mærkværdig. Normalt er jeg meget hyper og lalleglad på ren 2CB, men denne kombi gjorde en til en lam gorilla for at sige det pænt. I lejren var der lidt påtrykket stenerstemning. Folk sad og kunne ikke helt finde ud af hvad de skulle gøre af sig selv. Ved stranden følte jeg der var lidt mere typisk lam stemning. Truckermuffin, Rylle og jeg havde ihvertfald en meget "filosofisk" diskussion om hvad der var lamt på en lille times tid. Det var en meget lam diskussion og det var ret meget der var lamt ifølge diskussionen. Hallu'erne var ret voldsomme ved havet(og i lejren for den sags skyld). Når man kiggede ud over havet lignede det et surrealistisk oliemaleri der havde helt forkerte proportioner og var for "tykt". Det kan naturligvis ikke forklares, men det var ret flot. Tidsfornemmelsen var også helt ved siden af. Da jeg mistede mine lækre police solbriller, stod vi i lang tid og diskuterede om vi gad gå de på kilometer tilbage og hente dem. Da vi endelig besluttede os for at hente dem, vendte vi os om, gik tre meter og fandt dem :) Det var RET dumt og lamt! Efter at have leget med frøer ved vandet, "lavet" i skoven, drukket bajer i massevis og oplevet mange sjove ting, gik vi nogle stykker ind i lammeteltet(speedy, suntripper og undertegnede). Vi
lavede lidt mystiske mind games med omvendt psykologi på nogle lakridser, som virkede meget intelligent på det tidspunkt, men for udestående har det nok set lidt LAMT ud. Ved tre tiden, drak jeg lidt GHB(der ikke smagte særligt sundt) hoppede jeg ind i min kabine og sov som en sødt lam!

Jeg blev vækket da jyderne vågnede tidligt(12.30) og kravlede ud af mit hi. Det var lige i tid til en morgen joint og bajer, som jo altid er rart at vågne på. Lidt chips til morgenmad satte gang i maskineriet. Ved 14 tiden var alle på benene og vi besluttede at der snart skulle ske noget sjovt. Efter lidt mere mad o.l. faldt valget på
DMS(dimethyl-seretonin=5-meo-amt). Vi(Rylle, Speedy, Jensus, Liquid, Truckermuffin, sun tripper og jeg) drak 2 mg hver. Efter en times chill, gik vi på eventyr. Sagerne begyndte så småt at virke svagt. Farverne blev en smule forstærket(typisk tryptamin agtigt) og jeg fik meget svage halluer(mønstre). Det var rimeligt afslappende for kroppen i modsætning til hvad man kunne forvente. Vi lagde os på en bakketop(efter en tur på et autoriseret lokum) og bare nød solen. Det var rigtig rart. DMS'en voldsommeste effekt var på ens kommunikationssans. Ens emner man diskuterede var MEGET sorte og bizarre at høre på. Efter nogle timer gik vi
tilbage til lejren hvor de andre også hyggede gevaldigt. Vi fik et par joints og hyggede lidt i lejren. Speedy og liquid nappede 1 mg DMS til hver, da de ikke var lamme nok. Lidt senere på eftermiddagen(21 tiden) guffede vi 17 mg 2CB hver og nogle lidt syre etc. Det virkede dejligt sammen med DMS'en. Vi blev ihvertfald lige så fjollede og lallede som dagen før. Jeg lavede mine efterhånden berømte lammeshows ved at tage en stor portion poppers på stranden og bare lade lamheden føre an. Især TM var glad for at se på dette :) Efter at have brændt 100 m magnesiumsnor af og 100 heksehyl på næsten en gang, havde vi vidst lyst hele skoven op. Det var ret flot på trip :) Ved tre-fire tiden var folk så småt lidt stende og vi krøb mod køjen. Jeg røg liiiige lidt salvia sammen med Dextrose og suntripper inden jeg skulle sove. Det gav en lidt twisted edge på det hele og lullede mig fint i søvn. Søndag vågnede vi tidligt kl 8.30 og drak lidt morgenbajer og røg lidt morgenjoint. Det var en flot morgen at stå op til, da solen skinnede for fulde
hammer. Vi pakkede sammen ved 11 tiden og slæbte os hjemad. Vi var på KBH H ved 16 tiden og var alle RET sengeklare på dette tidspunkt. Alt i alt var det en kanon hyggelig(omend lettere dum og LAM) tur og folkene der deltog var lige så hyggelige :) Det var sjovt at møde nogle af de jyder man ikke havde set før og dele en "fredspibe" med disse.

Peace!

MVH
VH


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team