Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 okt 2013 21:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2013 18:29
Indlæg: 34
Substans/er: Amanita Muscaria. (rød fluesvamp)
Setting: I naturen
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
to en halv svamp. ( små )

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
lidt social angst og mindre depression

Triprapporten
Info:

Dato: 04-10-2013

substans: amanita muscaria

Dosis : 2,5 små svampe uden stok.

Tilberedning : ingen

Setting : skov og indendørs.




Det er en dejlig fredag eftermiddag ( Ca klokken 13.30 ) og jeg er taget ned i skoven for bare og gå rundt for at få noget frisk luft og slappe lidt af (med en lille lyst til måske at prøve en af de flotte svampe). Jeg har taget en taske med, med en lille smule mad og en masse vand.
jeg går den sædvanlige tur jeg har nede i Magleby skoven og går forbi en masse gran og birketræer, og jeg løber selvfølgelig ind en masse af de flotte svampe. Jeg har en stor trang og lyst til at samle en op og spise den, dog fortsætter jeg forbi den og fortsætter min dejlige gåtur i skoven, da jeg har gået i ca 10 minutter mere ser jeg et skilt på et træ hvor der står ” ingen adgang for uvedkommende ” jeg syntes ikke skiltet plejer at være der, og tænker at det må være noget med jagt, jeg har godtnok ikke hørt nogen skud imens jeg har gået rundt, dog bestemmer jeg mig for at adlyde skiltet og vender om. når jeg så går tilbage den samme vej, ser jeg alle de flotte amanitas igen, denne gang tager jeg 3 små af dem, jeg overvejer at tage dem med hjem for at tørre dem enten for at ryge eller spise det.
Dog har jeg en dårlig vane med at være impulsiv, og jeg tænker mig hurtigt om "skal jeg noget resten af dagen?" og der kommer ikke noget op, jeg har besluttet mig for at nu er det nu. Så jeg finder mig et dejligt sted at sidde, mellem en masse træer. der er dejligt vindstille. Jeg tager den ene af mine flasker vand frem, og begynder at vaske den første svamp. Når jeg føler den er ren og pæn, tager jeg svampen i min ene hånd, og min vandfalske i den anden, da jeg er sikker på at jeg nok vil hade smagen, og vil skylde den ned hurtigt. Jeg tager en bid, og til min store overraskelse smager den bestemt ikke dårligt, jeg kan faktisk ret godt lide den. Da jeg har spist selve svampen, tager jeg en bid af stilken, ( eller hvad det hedder ) dog ryger den DIREKTE ud igen da jeg syntes det smagte ufattelig bittert.
Jeg begynder at vaske de 2 andre svampe, og spiser 1 af dem + godt halvdelen af den anden.
Da jeg så er færdig med at spise, bliver jeg siddende i ca 15 minutter. Derefter fortsætter jeg min gåtur tilbage, men i stedet for at tage hjem, fortsætter jeg bare ud i den anden ende af skoven, væk fra hvad jeg tror er jægernes område.

45 minutter
Jeg bliver lidt svimmel, dog ikke på en ubehagelig måde, ellers er alt normalt.


1 time 30 minutter
Jeg bliver mere svimmel og ser et dejligt sted hvor jeg kan ligge op af en lille bakke, jeg tager min taske af og bruger den som hovedpude. jeg tænder mig en smøg og ligger og slapper af imens jeg kigger op i himlen. Jeg ryger færdig, tager min telefon frem, ser hvad klokken er, jeg syntes tiden går langsomt. Jeg sætter noget Jimi Hendrix på. jeg putter hænderne i lommerne, og lukker mine øjne og nyder musikken uden i naturen. Jeg vågner pludseligt. jeg er svedig, og jeg skynder mig at finde min telefon for at se hvad klokken er, jeg har kun sovet i ca 20 minutter. Jeg rejser mig op og går videre.


2 timer 20 minutter
Farver begynder at blive meget kraftige. Jeg går rundt i et lille stykke tid hvor jeg kun har et øje åben af gangen, det ene øje viser meget orange farver og det andet blå / violette. Jeg er stadig svimmel.

2 timer 30 minutter
Jeg tager hjem fra skoven.


2 timer 45 minutter
Jeg går ind af dørren, sætter mig i sofaen og slapper af. Jeg finder ud af at det er en dårlig idé. Jeg begynder at få voldsomt kvalme, så jeg sætter mig udenfor igen, og ryger en smøg og undgår at brække mig.

3 timer 10 minutter
Jeg er slet ikke dårlig mere, jeg bliver helt vildt glad og kan slet ikke lade være med at smile, alt det jeg plejer at se når jeg sidder udenfor, virker pludseligt ufattelig smukt og farverigt. Min krop føles let, jeg er FYLDT med energi, jeg kan slet ikke sidde stille.
jeg føler at mine sanser bliver voldsomt boostet.
Jeg får voldsomt fråder på, jeg går indenfor og ser jeg har nogle chips, de smager fantastisk. Jeg har en stor trang til at komme udenfor igen. så hurtigt som muligt. og skynder mig derfor ud i haven igen og sætter mig på græsplænen mellem alle træerne. jeg har det som om at jeg er venner med alt i naturen. græsset, træerne den friske efterårs luft.

3 timer 45 minutter
Min søster spørger om jeg vil med i brugsen, enligt vil jeg gerne blive med mine nye venner (træerne), dog har jeg spist alle mine chips og har stadig voldsomt fråder på, så jeg vælger at tage med, jeg har lyst til at sige hej til alle inde i butikken, høre om det går godt, og ellers bare snakke, jeg føler stor lyst til at være social.(det føles som om min angst er forsvundet) Jeg køber 2 poser chips og en sodavand. Jeg har det stadig dejligt og er fyldt med energi.

4 timer 30 minutter
Jeg begynder at blive mere afslappet og træt, jeg spiser aftensmad og da jeg er færdig med at spise, føler jeg mig stort set helt normal igen og bliver på intet tidspunkt dårlig her efter.



Konklusion
For mig var det en af de fedeste oplevelser jeg har haft.
dog troede jeg at jeg skulle til at fortryde at havde spist dem da jeg begyndte at få det dårligt, men det gik hurtigt over.
Personligt kan jeg varmt anbefale Amanita Muscaria rå. Men igen, der er meget blandede oplevelser med denne svamp. Så vær forsigtig.


Tekar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2013 16:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Fed rapport, der er ikke mange af dem. Måske man skulle gå en tur i skoven :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2013 19:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2013 18:29
Indlæg: 34
tak :) ja helt sikkert, go for it. kan kun anbefale det :) husk dog at det kan være nødvendigt at stikke et par fingre i halsen hvis du ikke er er så god til at have kvalme :)
held og lykke

Tekar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2013 13:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
det lyder som en super svedig tur!
overvejer sgu helt at prøve selv nu:D

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team