Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 mar 2010 20:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Substans/er: Blå lotus/Nymphaea caerulea
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Tørret Blå lotus fra en ethnoshop, 20g opløst i 0,7l hvidvin, fordelt på to personer på henholdvis omkrig 75 og 90kg. Stod og trak i 3 døgn, blev filtreret gennem et kaffefilter.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg ved ikke hvor meget af mit eget trip som har været placeboeffekt, men min kammerat D. havde (vidst bevidst fra hans side) slet ikke nogen viden om blå lotus, og vi havde haft en ret enslydende oplevelse.

Triprapporten
Vi havde begge fastet i henholdsvis tre og fem timer, før vi gik i gang.
Vi startede med at drikke et halvt glas hver. Vinen var i sig selv ret kedelig og en smule ”blomster”-smag gjorde den ikke bedre. Det var dog ikke svært at få ned på nogen måder.
Efter omkring en halv time begyndte jeg at mærke en svag effekt, men det tog mig lidt tid før det gik op for mig. Jeg følte mig i godt humør og havde en svag snurren i fingre og tæer som en meget let cannabis rus. Ordene flød let fra en og vi glemte næsten tiden.

Efter omkring en time drak vi et helt glas til, lavede mad og spiste et godt måltid mens vi drak den sidste del af vinen. Snakken gik stadigvæk utroligt godt og i ny og næ mærkede jeg nogen små peaks af koncentreret glæde. Ikke noget ekstremt, men føltes alligevel godt.

Den sidste del af trippet kom langsommere end foregående, nok en fuld mave, men virkede meget lignende. Snakkende, lattermild og i generelt ”festhumør”, samt en lille smule kilden i huden.

Efter omkring fire timer begyndte effekten stille og roligt at aftage, jeg følte mig lidt sløv og træt i hovedet. Hvilket nok kom af at have plabret løs i omkring fem timer. Jeg drak et par øl, og vi så en film, men det var fra tid til anden stadigvæk svært at lade være med at snakke. Efter filmen var vi begge to godt trætte og lagde os til at sove.

Næste morgen, havde vi begge to lidt tømmermænd, også mere end den meget lille mængde alkohol. For mit vedkommende stivhed i kroppen, snert af hovedpine. Men ingen maveforstyrrelser eller tørhed i halsen, som jeg ellers plejer at få en smule af.
Vi var stadigvæk en godt humør, hvilket gjorde det svært rigtigt at tage sig af en lille smule tømmermænd. Vi snakkede om vores oplevelser og blev hurtigt enige om at det her nok ville have været sjovere hvis der havde været andre tilstede at snakke med og cirkulere rundt mellem.

Resten af dagen var jeg generelt i godt humør og havde svært at få sur over noget som helst. Selv da jeg skulle vente et par timer i kulden, med sne og slud. (trippet var midt marts 2010, men har først fået sat det ind nu)

Så for at komme med en lille konklution på det så vil jeg beskrive sindstilstanden som en god stemning ved en fest, tilsat lidt forelskelse og forårskuller, men ikke ret stærkt. Vil beskrive det somstyrken af en guldøl eller et par sug af en joint. Så folk der er vænnet til stærkere ting vil nok blive skuffet. Hvilket fører til min næste del, prisen. For samme pris som lotus og vin kostede, kan man få mindst en kasse billige guldøller og så meget spark var der heller ikke i lotusen.

Så alt i alt var det da en spændende oplevelse, selvom ikke den mest sindsoprivende, som jeg på ingen måder er ked af at have haft. Hvis nogen giver mig et glas lotus vin i hånden skal jeg da også drikke det med glæde, men tror jeg er for nærig til at gøre det igen for egen pengepung (man er vel jyde).

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 apr 2010 15:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2010 22:52
Indlæg: 45
Geografisk sted: bronx
lyder afslappende :)

håber i har haft en god koger :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team