Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jan 2013 21:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Substans/er: Kokain
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Kokain, 50 mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Var i normal/ædru tilstand da jeg tog stoffet.

Triprapporten
Fik en pose med et par gram coke hjem. Tænkte ikke det store over det, da jeg før havde prøvet coke, cirka 5-6 gange, og altid var blevet ret skuffet.

Jeg bemærkede dog, og undrede mig lidt, over at pulveret var helt fluffy og løst, i modsætning til de sten det normalt kommer i. Derudover stank det også laaangt væk af benzin. Nå men whatever tænkte jeg.

Jeg lagde en lille 50 mg bane ud, som var helt umulig at hakke. Konsistensen var ligesom flormelis, let at knuse, nærmest helt fugtigt. Fyldte helt vildt meget. 50 mg lignende ret meget pulver.

Insufflerede banen, intet ubehag, intet svien, var som at sniffe ren luft. Absolut behageligt.
Efter lidt tid fik jeg duften/stanken af benzin i min næse. Fem minutter senere blev jeg ret så bedøvet i tuden.

t+10 min indtagelse: Jeg får et kæææmpe sus igennem HELE kroppen. Vælter op af stigen, er sindsyg euforisk. Får et kæmpe burst af energi i kroppen. Men samtidig afslappet. Fyldt med energi, men uden den irriterende rastløse/andspændte amfetamin fornemmelse. Blev samtidig også vildt horny og fik boner på.

Rusen varede cirka til t+60 hvorefter jeg så småt var kommet ned igen. Dog på ingen måde ubehageligt, og kunne sove igen allerede ved t+100. Jeg følte ydermere ikke trang til at redosere, før rusen begyndte at aftage. 50 mg var rigeligt!


Anvendte efterfølgende stoffet en hel del gange. Kom altid hjem og havde brugt ca. 250 mg på fem timer. Skulle jeg efterfølgende, med gentagende nye oplevelser fra samme pose, sammenligne oplevelsen med noget andet, måtte det være MDMA. Hvor den empatoghene side blot samtidig er en smule erstattet/efterfulgt af en samtidig kraftig fornemmelse af høj selvtillid/vinderfornemmelser.



Konklusion:
Alt i alt et super lækkert, og desværre alt for undervurderet stof (sandsynligvis på grund af den meget lave gennemsnitsrenhed som coke i DK har).

Samtidig dog også skræmmende afhængighedsskabende. Især hvis man er disponeret for det, på grund af personlighedstræk der finder kokain appellerende. Jeg fik fornemmelse af en bedøvet hals og en duft af benzin i næsen, i ny og næ, i månedsvis efterfølgende, rent psykologisk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2013 22:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Lækkert! Jeg ved ikke om du har læst min rapport om den sydamerikanske dame, men jeg havde den samme opfattelse af stoffet, indtil jeg fik noget der virkelig sparkede - Discoshit..

Prøv 80-100mg på en gang, det er helt kalade, men ikke specielt socialt.. :P

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2013 22:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Lækkert! Jeg ved ikke om du har læst min rapport om den sydamerikanske dame, men jeg havde den samme opfattelse af stoffet, indtil jeg fik noget der virkelig sparkede - Discoshit..

Prøv 80-100mg på en gang, det er helt kalade, men ikke specielt socialt.. :P


Har godt læst den. Fik et kæmpe smil på læben da jeg læste om hvad du fik ud af det! :D

Prøvede også op til 100. Det var super lækkert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2013 23:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Oki :D

Oplevede du egentlig samme CNS stimmu som jeg - har du prøvet at tage din puls? :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2013 23:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Oki :D

Oplevede du egentlig samme CNS stimmu som jeg - har du prøvet at tage din puls? :)


Prøvede ikke at tage min puls, men jeg var ret kraftigt stimuleret, no doubt! :)
En skam det er så hårdt for hjertet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2022 14:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 dec 2020 20:16
Indlæg: 6
Geografisk sted: Aarhus
Wov gid det var mig !

_________________
Ingen af Guderne svarede mig men alle lo højt !! da viste jeg min bøn var hørt ;o)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team