Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2016 19:59 
Substans/er: Salvia Divinorum
Setting: Hjemme
Var du sammen med andre: Min daværende tætteste kammerat.
Erfaring: Vidste en del på daværende tidspunkt, men var ikke så erfaren som jeg er idag.

Dosering og anden informaton om substanserne
Salvia Divinorum 10x ekstrakt. Eyeball så er ikke sikker på dosering.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Var lidt skæv. Røg det på bong, og det var en af de første gange jeg røg Salvia.

Det skal siges, at jeg blev interesseret i Salvia, da jeg havde læst forskellige steder på nettet, at folk hævdede at kunne se glimt ind i både fortid og fremtid imens de trippede. Det ville jeg så lige afkræfte ved at prøve det, og her er så beskrivelsen af hvad der skete.

Dette trip tog sted i September 2014.

Rapport

Jeg ryger et hoved af 10xSalvia ekstrakt på bongen, og lægger mig ned i sofaen med lukkede øjne.
Pludselig mærker jeg kraftige vibrationer, og allerede her har jeg mistet forståelsen for at jeg er på trip, og aner ikke hvad der foregår. Jeg åbner øjnene, og oplever mig selv som en åben bog hvor alle siderne i bogen flaprer frem og tilbage. Jeg kæmper mig op for at stoppe denne flapren, og ser så min bedste ven helt grøn overalt liggende på en af siderne tilhøjre for mig (jeg er midten af bogen). Jeg forstår det som, at den del af bogen der er til højre for mig er min fortid, og den del der er til venstre for mig som min fremtid.
Pludselig ser jeg min bedste ven synke ned i bogen, og er lige ved at forsvinde. Jeg panikker lidt og hiver i hans arm for ikke at miste ham væk. Siderne begynder igen at flapre og jeg kæmper for ikke at miste siden væk hvor min ven er på. Jeg hiver alt hvad jeg kan i ham, og prøver at råbe til ham, men det bliver bare nogle underlige lyde som jeg ikke engang selv forstår. Han griner bare lidt hånende af mig, og giver udtryk for, at jeg ikke skal bestemme hvor han forsvinder hen.
Jeg mister lidt grebet på ham, men begynder samtidig at fatte, at han kun står på en enkelt side af hele bogen, og at vi er lige i starten af bogen. Den del af bogen der er til venstre for mig (min fremtid), er meget tykkere end den del der er til højre for mig. Jeg giver slip, da jeg føler, at jeg intet kan stille op, og at sådan skal det åbenbart være. Jeg føler mig lidt ensom, forladt og fortabt.

Her aftager effekten, og jeg forstår, at jeg kun har været på trip. Det var en mærkelig oplevelse, hvor jeg bagefter sagde til mig selv, at der vist intet konstruktivt er at hente i Salvia Divinorum.
Men 10 måneder efter dette trip, forsvandt denne “bedste ven” ud af mit liv fra dag til anden, og jeg har ikke set ham siden. Siden har jeg forstået, at det ikke er det værste der er sket, da denne “bedste ven” har været meget god til at manipulere og udnytte mig.
Så det tog mig lige lidt over 10 måneder at forstå, hvad Sally prøvede at fortælle mig, meget mystisk :)

Siden da har jeg røget Salvia op imod ca 10 gange, men jeg har ikke haft nogen lignende oplevelse igen, med glimt frem og tilbage i tiden. Ihvertfald ikke nogen som jeg har forstået endnu!

Vh Ø Tripperen!


Top
  
 
Indlæg: 08 feb 2016 14:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg tror helt klart at der er konstruktive ting at hente i salvia, måske mere en del mere end ved dmt.
Lyder da ellers som om der er en del i dit trip, som man kunne lære noget af og drage nytte af.

Angående tidsrejser på salvia, så kan det sagtens være mere end bare glimt. Da jeg røg x45 salvia, fløj jeg på et tidspunkt 10 minutter tilbage i tiden og svævede rundt oppe i loftet, mens jeg så mig selv sidde i rummet og ryge salviaen. Twisted shit haha, klart et af de mest ubehagelige stoffer jeg har prøvet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2016 21:23 
Hej Buttkraken

Jeg tror at du har ret, der er helt sikkert noget konstruktivt at hente i Salvia som denne rapport også indikerer, det er bare en meget svær plante at forstå synes jeg:) Og dette er det eneste trip som jeg indtil videre har fået noget ud af, da jeg slet ikke har forstået de andre oplevelser, jeg har haft med Salvia endnu.

Men om der er mere at hente i Salvia end i DMT, vil jeg hverken af eller bekræfte, sålænge jeg ikke har forstået Salvia bedre end jeg har gjort endnu. Jeg ved ikke hvor meget du har røget af Salvia eller DMT, men for mig er DMT noget mere indsigtsfuldt end hvad Salvia har været indtilvidere.

DMT er smukt, indsigtsfuldt, fredfuldt, spirituelt og mystisk på en logisk og naturlig måde. Salvia har bare været vildt og skørt indtil videre for mig. Som om at Planten bare prøver at fortælle, at vi fanden ikke skal gå rundt og tro, at vi har styr på noget, hvilket også er sigende på sin måde:D

Vh Ø Tripper


Top
  
 
Indlæg: 26 sep 2016 15:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har altid sagt at Salvia, er et tegn på, at man ikke skal fucke med naturen og tro man er noget haha.

Jeg har selv kun 2 erfaringer med salvia, 1 meget voldsom oplevelse, og en stille og rolig oplevelse. Men jeg nød ikke nogle af dem, så har simpelthen ikke leget mere med det, tør simpelthen ikke, måske om mange år.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2016 00:01 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Haha, man må aldrig forsøge at holde fast i noget på salvia, om det er den virkelige verden eller en del af trippet, så straffer urten en, som regel med en følelse af heftig panik, da man ikke kan holde fast i noget når først man er skudt af! ihvertfald i min erfaring.

Har det på samme måde som Buttkraken, mine oplevelser var næsten for voldsomme til at jeg tør at fortsætte.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2016 12:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Ditto her! Jeg gad godt tygge nogle friske blade, men det er desværre ikke lige sådan af få fingre i en levende plante.

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2016 17:14 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg har en masse salvia, men jeg tør sgu ikke ryge lortet.
Jeg synes stort set kun jeg hører skrækhistorier om det. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2016 10:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har kun prøvet med 5x og 40x ekstrakt og begge dele var ubehagelige, selvom det kun var på 40x jeg brød igennem, men da jeg røg 5x kunne jeg med det samme kende den klamme følelse og blev instant ramt af en følelse af frygt, så tror desværre aldrig jeg får tæmmet salvia :/

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2016 12:31 
Jeg er enig med jer alle sammen, planten er vild, og opleves halv skør :) Ved ikke hvad jeg skal bruge den til, men en vigtig erkendelse jeg har fået ud af den er, at det er ikke alt, man behøver at prøve. Her tænker jeg på, at jeg før i tiden skulle prøve ALT. Også natskyggerne osv. men efter at jeg har røget Salvia Divinorum, har jeg lært, at det er der ingen grund til :D

Jeg har prøvet at tygge bladene et par gange, det giver en meget svag effekt, som er lidt dissocieret som Mr. Gone også nævner. Det er ikke Ketamin dissocieret overhovedet, og smager derudover ikke særlig godt :P
Men jeg har stor respekt for planten, og forventer ikke, at jeg nogensinde kommer til at forstå den til fulde :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 28 sep 2016 15:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
Jeg købte ½ g 30x ekstrakt da jeg var i holland og røg hele lortet på en glas pibe uden at holde pause ud over den tid det tager at fylde et nyt hoved. Der skete ikke en skid andet end jeg var lidt svimmel men nok mere pga. jeg havde suget så meget i den fucking pibe og holdt det inde fucking længe.. Det var fandme spild af penge haha :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2016 18:00 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det deus vult skrev, ræssonere godt med mig; første og eneste gang jeg skulle prøve salvia, chokede jeg, som sagt smager røgen ret skidt, så det gjorde mega ondt i snudeskaftet. Det var det eneste jeg ikke kunne give slip på, så mit trip blev bare til en næse der gjorde ondt, et par minutter senere da jeg var ved at komme til bevidsthed igen, troede jeg at jeg havde haft migræne, og lagt mig til at sove som altid, og nu var ved at vågne. Alt sammen bag i en rød skolebus, hvor Afroman stod oppe foran og sang because i got high.

Meget intenst, tænker at gøre det engang igen ude i fremtiden, for at prøve det ordenligt, men jeg synes ikke stoffet virkede særlig brugbart, så det bliver nok bare den ene gang.

Har også haft forsøgt med Salvia i amsterdam, og ham der var mest erfaren endte med at ryge det hele uden virkning, ved sgu ikke om der er noget fup med det salvia de har dernede...

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2016 15:56 
Hehe din fortolkning af Salvia Mr. Gone som den skøre og geniale onkel, i forhold til de mere hårde og retfærdige forældre som Psykedelika er, er sgu meget sjov. Den er lige i skabet :wink:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team