Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 dec 2012 00:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Substans/er: Salvia Divenorum
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Dette er den hidtil 2. højeste dosis jeg har indtaget af Salvia 20x

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
nej jeg er ikke helt rask oven i bolden :)

Triprapporten
Har lige haft det vildeste Simpsons trip på Salvia Divenorum.
Jeg suger en mellem-lile dosis på bongen, holder røgen inde i ca. 9-10 sekunder, hvorefter jeg langsomt ekshalere.

Jeg ligger mig ned i sengen, og virkningen kommer nu langsomt snigende.

Jeg får det ret varmt, rejser mig op og smidder poloen. Da jeg tager mine busker af og smidder dem på sengen bliver de til en lille sød kat. Nu tripper jeg! Jeg ligger mærke til hvordan belysningen virker anderledes og farverne overvældende.

Jeg starter et afsnit af The Simpsons. men lyden virker ikke.
Men det var ligemeget, for Homer var inde i min stol, og han underholdte mig med typisk Homer-volapyksnak. Kan ikke huske hvad han sagde, men husker tydeligt hvordan han så ud, på ryglænet af min kontorstol.
Herefter begynder Marge at synge og jeg høre Krusty The Clown grine. :D

Her begynder jeg at grine helt vildt, Salvia frembringer virkeligt et godt grineflip!

Nå, men nu skulle jeg så have lyden til at virke. Jeg beroliger mig selv med tanken om at min hånd godt ved hvordan den skal få det til at virke. Hehe
Havde en sjov fornemmelse i min hånd på mousepadded, som var det eneste på min krop der bevægede sig, min hånd var det eneste der havde styr på situationen da min hjerne koksede helt vildt.

Derefter tænkte jeg over at det ikke kun er hjernen der har receptorer, men hele kroppen.

Mit tankemylder flyder ud og jeg kigger på på lyset fra lampen som kaster sig op ad væggen, som bliver til lysende atom-tegn. Så jeg rejser mig op for at slukke det, så jeg rigtig kunne nyde Treehouse of Horror afsnittet. Muahaha..
Virkningen aftog herefter langsomt med småfnisen og blinkende synsforstyrrelser.

Salvia er et sjovt psykedelika, kan ikke sammeligne det med andre. Det mærkeligste er dog at man skal have mindre og mindre for hver gang man prøver det modsat andre stoffer hvor man opbygger tollerance og skal have mere og mere for at få samme virkning.

Godt nytår! :)

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team