Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 maj 2011 18:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 maj 2011 14:32
Indlæg: 9
Geografisk sted: KBH
Substans/er: Salvia x10
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Røg ½ gram Salvia x10 på et pibehoved, holdt det inde i små 25 sekunder før jeg mistede min bevidsthed

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Studietur Amsterdam 2 g, lidt over 1 år siden. Var småsyg på turen. Røg fede nonstop og var også skæv før jeg røg salvia. Havde blæst MDMA dagen før. Jeg var alene på hotelværelset mens resten af klassen var rundt i byen for at spise. Ville gerne prøve at være helt alene mens jeg trippede, så 3 af mine venner vidste jeg trippede mens de var på den lokale burger King - måske lidt dumt når man tænker tilbage :D

Triprapporten
Det startede med at jeg endelig var blevet alene på hotelværelset. Dette med at ryge Salvia alene forekom mig bare som det mest rigtige, efter jeg flere gange har set videoer på youtube hvor man bliver helt fuckd, og hvor man overhovedet ikke har kontakt med omverdenen. Mine venner som på daværende tidspunkt ikke havde prøvet psychedelika vidste hele tiden jeg trippede og de var under 5 min væk hele tiden.

Så til sagen.. Jeg tager en dyb lunge af piben med ½ gram urt i. Jeg holder røgen nede (Føj den smager dårligt husker jeg) og da jeg tæller sekunderne går jeg pludselig ud som et lys!

Der havde forinden kørt en sang, denne sang bliver ved med at køre i det samme loop i min verden, DVS at sangen laver et repeat hvert 7-8 sekund. Mit begreb af tid er ikke til stede, faktisk ved jeg ikke hvem jeg selv er. Jeg er bare en organisme som kan se i et væld af farver og mærkværdige ting. F.eks er der flyvende lygtepæle som rottere i luften, hvor der bagi er en slags Inka borg som jeg ser fra luften af. I et væld af farver, ja alle farver tror jeg? flyver jeg rundt om inka borgen, dette bliver pludselig for meget for mit idvidid, og jeg lægger pludselig mærke til hvem jeg er som person.

Dernæst ryger jeg ud af drømmeverdenen, ved at jeg decideret bider i min arm så den kommer til syne i mit synsfelt, men så snart jeg stopper med at bide i armen ryger jeg tilbage i en farveverden, hvor lygtepælene nu er skiftet ud med alle former for tigre i alle farver. Sangen som i starten bare gentog sig selv er forduftet og jeg ved pludselig godt hvem jeg selv er, jeg er dog ikke i stand til at snakke

Ud af drømmeverdenen men ind i en lige så fucked NORMAL verden

Det hele gynger nu, jeg har ingen forstand på tyngekraften og hotelværelset gulvet gynger frem og tilbage, frem og tilbage. Jeg vælger i min rus at kravle hen af gulvet i hotelværelsen, kravler ud af døren og smækker den så jeg bliver låst ude!!!!!!

Det hele gynger stadigvæk, trappen jeg stirer på går først opad, så derefter at gå nedad! (Jeg ved at trappen rigtig gik nedad). Alligvel formår jeg at kravle ud på trappen som er en hvirveltrappe, dette giver mig enorme chock, og jeg kravler tilbage til hotelværelsesdøren som er låst! Shit tænker jeg og mens jeg ligger der banker jeg på nabodøren!

Jeg er stadig meget påvirket, og personen der åbner døren er en bogorm fra min klasse som ikke ville vide hvordan man ihalerede en tjald joint

Jeg aner ikke hvem han er i mit trip, og uden at tænke over det kravler jeg ind og lægger mig i en af de 4 senge på deres værelse, herfra ligger jeg i fosterstilling og rusen aftager.

Mine venner fra mit eget værelse kommer op ca 15-20 min efter jeg startede mit trip, jeg er stadig meget groggy som om jeg havde fyret et bonghoved. De flækker af grin da de ser jeg ligger inde hos nørden fra klassen, klemt i fosterstilling, og dermed slutter mit trip, som jeg den dag i dag husker meget klart.

Jeg har siden prøvet svampe og alt andet lign, men jeg har aldrig været ude for jeg var i så lidt selvkontrol som min første gang på Salvia :) Trip godt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2011 14:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 apr 2011 18:55
Indlæg: 39
Lyder ret vildt :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2011 12:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 dec 2010 21:06
Indlæg: 19
Mega fed oplevelse du har haft med Salvia ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2011 20:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jan 2008 23:02
Indlæg: 72
Lyder sgu meget nice ;)
Kender udmærket det med at det hele bliver strukket ud, og lyde eller musik looper


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2011 21:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 okt 2009 18:40
Indlæg: 15
Haha, må jeg spørge hvordan ham, der lukkede dig ind, reagerede? :P

Jeg kan godt forestille mig, at det må være ret grænseoverskridende at være vidne til, hvis man slet ikke er vant til at omgås folk, der indtager psykedelika.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2011 12:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Men fucking dumt at ryge salvia alene...

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2011 02:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2010 12:50
Indlæg: 9
Geografisk sted: chokoladeland i øst arabien nær syltetøjs-søen.
lyder fandme sygt gad godt selv prøve det nok bare i mere trygge omgivelser og sammen med et par venner :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2011 11:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 maj 2011 14:32
Indlæg: 9
Geografisk sted: KBH
Gangofgin skrev:
Haha, må jeg spørge hvordan ham, der lukkede dig ind, reagerede? :P

Jeg kan godt forestille mig, at det må være ret grænseoverskridende at være vidne til, hvis man slet ikke er vant til at omgås folk, der indtager psykedelika.


Hehe jeg havde nok været skræmt hvis jeg var ham :D Men han fandt ikke ud af jeg trippede ;D han troede bare jeg var mega skæv. Sandheden var jeg ikke vidste hvem han var først da jeg åbnede døren, så ved ikke helt hvordan han reagerede i starten, for mig var han bare en fremmed som stod der... :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2011 11:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 maj 2011 14:32
Indlæg: 9
Geografisk sted: KBH
Odden skrev:
Men fucking dumt at ryge salvia alene...


Jeg vil sige både og, chancen for det går galt er langt større når man er alene, men salvia er så dybt psykedelisk og ændre fuldstændig billedet af verdenen, derfor tror jeg ikke man kan trippe sammen som sådan, da det er så "ud af kroppen" agtigt.

Men... næste gang bliver det med nogle homies ;D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2011 10:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Du misforstår mig. Jeg mener ikke, at man skal trippe sammen, som man f.eks. gør på svampe. Jeg mener det er dumt at være alene under et salvia-trip, da det kan gå så let galt. Den anden person skal nemlig ikke trippe med dig, men sørge for, at du ikke skader dig selv. Jeg har oplevet folk der er begyndt at gå rundt, ud af lejligheden ud af vinduer, etc.

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2011 11:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 maj 2011 14:32
Indlæg: 9
Geografisk sted: KBH
Odden skrev:
Du misforstår mig. Jeg mener ikke, at man skal trippe sammen, som man f.eks. gør på svampe. Jeg mener det er dumt at være alene under et salvia-trip, da det kan gå så let galt. Den anden person skal nemlig ikke trippe med dig, men sørge for, at du ikke skader dig selv. Jeg har oplevet folk der er begyndt at gå rundt, ud af lejligheden ud af vinduer, etc.


Godt jeg kravlede mod døren og ikke vinduret ;) ;) shiiiiit


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2011 10:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
mon ikke! :D
jeg var engang tæt på at hoppe ud af et vindue i et syret hash trip :D
der var alligevel 5-6 meter ned så det havde sikkert gjort pænt ondt :D

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2012 18:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 jan 2012 16:13
Indlæg: 12
Hahah, det var en fed tur min ven! :D Jeg så ham kort efter det første pipehovede han tog, og han lå på ryggen som hund med arme og ben i vejret ;) Jackso so sjoflos i cant stand!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team