Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2013 22:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 feb 2013 10:25
Indlæg: 1
Geografisk sted: Sjælland
Substans/er:
Setting: hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden information om substanserne:
To pibehoveder salvia blade, et cannabis og et kvart salvia ekstrakt x10

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Dagen før havde jeg taget trøfler, og jeg havde røget skunk en halv time inden salvia trippet.

Triprapporten
3.feb. 2013 kl. 12.00ca
Salvia og salvia x10
Jeg begynder at kunne mærke det bagerst i hovedet. Jeg får sværere og sværere ved at styre min krop.
Jeg står ved havedøren og Klass spørg om jeg kan mærke noget. Jeg tror at jeg svare ja, men kan ikke helt huske det. Jeg føler det som om at min sjæl begynder at svæve ud af min krop. Klass står og prøver at snakke, men jeg kan slet ikke svare eller forstå noget. Alt det her er sket efter 1 min - 1,5 minutter.
Jeg kan kun se Klass ansigt ryge længere og længere væk, blive mere og mere utydeligt. Jeg er i et hvidt og uendeligt tomrum, Klass hoved er blevet til en figur. En rævs ansigt blandet med en slanges/orms. Jeg aner ikke, hvad jeg selv er, hvem jeg er, hvor jeg er. Det eneste jeg ved er at alt lige pludselig giver mening, hvordan alt i universet bare er ligegyldigt, men jeg føler at jeg skal være der for altid. Jeg prøver at tænke på, hvad jeg er, men kan slet ikke huske noget om, hvad et menneske er eller hvordan det ser ud. Jeg ved intet. Kan ikke engang huske, hvad jorden er, og forstår ikke hvordan jeg kan være havnet i det hvide uendelige tomrum, men på samme tid har jeg fået svar på alt, hvad jeg ikke vidste i virkeligheden. Jeg har tænkt meget over, hvad der sker når man dør, og prøvet at finde ud af, hvordan min og alt andets eksistens skal give mening, og jeg har været bange, når jeg tænker på døden, men det hele får jeg svar på i den hvide uendelighed imens mine tanker fuldstændig har taget overhånd.
Det var som, når man kigger ud uden at kunne se sin næse eller noget andet af sin krop. Der er slet ikke nogen fysisk tilstedeværelse overhovedet. Du er luft og kan slet ikke huske noget fra den virkelige verden. Her begynder det at blive for voldsomt, og der er gået noget tid. Jeg har ingen anelse om, hvor lang tid, men det begynder at blive meget uhyggeligt ikke at have nogen anelse om noget, og jeg tror at jeg skal være der for altid.
Jeg fokusere for første gang rigtigt på det underlige hoved ræve/ormehoved, som er langt ude i det hvide rum, og det prøver at få kontakt til mig. Jeg snakker til det. Jeg siger, at jeg ved, hvad alt er, og hvordan alt er, men jeg kan ikke forklare det. Og jeg spørg det om, hvad jeg er. Om det kan se mig og forklare det, fordi jeg ikke ved, hvad jeg selv er. Det siger bare at jeg skal komme tilbage, og prøve at sige noget, men jeg står bare og kan ikke få sagt et eneste ord ordentligt. Jeg opdager først, hvordan Klass ser ud. Jeg forstår ikke, hvor jeg er eller, hvad jeg er, men jeg er overrasket over at være kommet væk fra det hvide uendelige tomrum. Jeg står og kigger rundt i stuen, og opdager først nu, hvor jeg rigtigt er, men jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg er der. Det hele er overvældende og forvirrende. Nu opdager jeg at Klass er levende, og jeg prøver at tænke på, hvad han er.
Så følger han mig over på sofaen og jeg sidder der, men er helt forvirret over, hvad jeg er. Jeg kan slet ikke forstå det. Efter noget tid kigger jeg på mine hænder, arme og ben, og jeg rør ved dem. I et kvarter efter at jeg satte mig på sofaen, er jeg stadig i tvivl om, hvad jeg er, og hvorfor jeg er i den krop, men jeg at jeg er mere en bare en krop. Jeg kan godt opføre mig normalt, men stadig i over en time tænke jeg kun over alle de her ting, og er stadig i tvivl om jeg bare er et menneske :?:
Virkelig overvældende trip, og det har opklaret en masse ting, og nu har jeg en næsten klar ide om, hvad et bad-trip er. Det har jeg også har svært ved at forestille mig før.
Det skal lige siges at vi dagen før spiste 13g trøfler hver, men det var meget skuffende og kortvarigt, og vi havde kun små hallucinationer.

Tænkte, at jeg lige ville dele det her for at give lidt information om, hvor ekstremt jeg synes salvia kan være, men også hvor fantastisk et stof det kan være! Pas på og have styr på set og setting inden du tager det, selvom det er kortvarigt, kan det være alt for meget for især mindre erfarne brugere, men også for erfarne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 15:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2012 22:27
Indlæg: 65
Geografisk sted: The world of Bith.
Lyder syret. Meget god triprapport, jeg nød at læse den. :)

_________________
Everything you can imagine is real.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2013 23:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 mar 2013 06:09
Indlæg: 0
Lyder fantastisk ... Mangler så meget at finde urten for selvstudie ... men fed beskrivelse ...mange tak :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team