Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 mar 2019 02:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Jupiter
Substans/er: Salvia Divinorum
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
ca 0,2g Salvia Divinorum 10x ekstrakt + 3g tørrede salvia blade.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Hjemme onsdag aften. Jeg har mentale problemer for tiden, med selvmordstanker og bare en masse underlige ting der kører igennem mit hoved og min krop.

Triprapporten
Jeg var sammen med to af mine venner (En jeg hentyder til som L) og (en jeg hentyder til som K), hvor jeg lige havde fået mit salvia. Jeg tænkte at jeg bare skulle have det, og klokken 16 ca. tyggede jeg på ca. 3g blade i noget tid, bare for at få et lille indblik i salvias virkning. Jeg bor på en kostskole, så der er fælles aftensmad for alle der bor her kl. 18, og der var der næsten ingen virkning fra bladene. Følte en ret underlig hovedpine, ikke noget slemt, bare mere sådan en lille trykken i tindingen. Og så kunne jeg også mærke at min hjerne bare føltes helt tom, som om ingen tanker eksisterede.

Efter aftensmaden kom en tredje af mine venner (en jeg hentyder til som M) hjem til mig, uvidende om at jeg havde fået det hjem. Jeg spurgte ham om han synes jeg skulle prøve det, og han sagde at det var da mit eget valg. Så jeg besluttede mig for at gøre det, med M og K som mine tripsitters, det havde de det helt fint med at være. Jeg ristede noget tobak, mixede det med ca. 0,2g salvia 10x ekstrakt og proppede det i en hjemmelavet bong. Jeg gik ud sammen med dem og jeg begyndte og ryge det. Jeg holdte røgen fra det første hit inde rigtig længe (omkring de 30-40 sekunder), og pustede ud. Allerede der kunne jeg mærke det, kraftigt. Jeg begyndte at stå og slingre fra side til side. Jeg røg det hele, og hver gang holdt jeg røgen inde i omkring 30 sekunder. Glemte lige at nævne at mens jeg røg det hørte jeg en knallert eller noget i den stil ude fra vejen, og jeg kunne ikke finde ud af hvad fanden det var, så jeg løb ud og kiggede på den, og tænkte rigtig længe "hvad fanden er det for en lyd den maskine laver". Nå men efter jeg havde røget det hele gik vi tilbage mod kostskolen og lige pludselig stoppede jeg bare op, for der kom et kraftigt visual. Jeg kiggede på en flise, og der stod en lille havenisse. Sådan en rigtig klassisk en fra amerikanske film. Den stod og kiggede på mig, så hviskede den PSST. Jeg bukkede mig naturligvis ned for at høre hvad den havde at sige til mig. Så sagde den bare noget volapyk, ikke ord. Men jeg forstod på dens attitude, at den prøvede at advare mig mod noget meget dårligt. Jeg tog det til mig og kiggede overalt efter skjulte farer.

Da vi kom ind på kostskolen satte mig, K og M os ind i tv stuen og så simpsons. Så skiftede vi til discovery channel hvor der var mythbusters. De lavede noget med en kæmpe raketdreven plov der skulle skrælle en bil i 2 stykker på midten. Jeg så eksplosionen da ploven ramte en mur, og så pludselig så jeg for mig hvordan universet og solsystemet er skabt. Det startede med en kæmpe eksplosion (big bang) og så røgen fra den eksplosion, det er universet. Ligesom røgen, udvider universet sig hele tiden.

Efter det gik jeg udenfor, fordi der var mennesker. Jeg kunne ikke forstå hvad og hvem de mennesker var. Jeg gik fortvivlet rundt i 5 minutter bare gik, uden sko på, udenfor. Det var helt vildt underligt, jeg gik bare, uden at tænke hvorhen og hvorfor. Jeg ville bare gå. Så da jeg kom ned på vejen blev det helt vildt koldt på grund af vinden, og så ville jeg tilbage. Fik M til at komme og lukke mig ind, og vi gik ind igen. Mig og K tog et spil pool da jeg kom ind. Hver gang den hvide kugle ramte en anden var det som at se big bang igen. Jeg vandt det spil pool, fordi min koncentrationsevne var fuldstændig ufattelig (tror jeg da).

Noget tid efter kom der en anden (S) og spurgte om vi skulle med i Spar. Dét ville jeg gerne! Så vi marcherede, mig, M, S og endnu en ny (A).
Jeg rørte ved alt på vejen derop, for at forstå lyde. Altså i den forstand at vi ikke ved noget med sikkerhed. Man regner jo bare med at en ting som et skilt lyder som det gør når man rører ved det. Det tænkte jeg over hele turen derop. Og da vi var på vej hjem tænkte jeg ikke rigtig, der var min hjerne bare tømt. Så kom vi ind, og så var det på vej ned, hurtigt. Da vi kom ind igen var min hjerne bare tom, men synes stadig mange ting var fascinerende.

Det var min første gang på salvia, og I HVERT FALD ikke min sidste, jeg kan bare ikke vente med at gøre det igen, men tror først det bliver om en uge eller to ;) Håber i kunne lide min trip rapport, det kunne jeg i hvert fald :lol:

peace alle :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Nu må du ikke tage følgende som et personligt angreb eller som en nedgørelse af din oplevelse, men jeg tror ikke at du har mærket salviaens "virkelige effekt"..
For det første så vare rusen, efter hvad jeg har læst, max 15-20 minutter, og det er ved langt højere doser end den du har røget.
For det andet så læser jeg der som om at du oplever dit trip i bølger: Påvirket-normal-påvirket-normal-påvirket osv. hvilket jeg hverken selv har oplevet, eller læst om andre der har.

Mine salvia trips varer somregl 5-6 minutter, med peak inden for et miinut, og i de 5-6 minutter er jeg ikke i stand/har lyst til at bevæge mig rundt - jeg er bare afskåret fra virkeligheden, og sidder/ligger ned imens.

Så uden af skabe en dårlig stemning vil jeg påstå, at meget af din oplevelse var placebo skabt af en indre oppisket stemning og lyst til at opleve salviaens mystiske univers.

Lidt info om salvia: http://en.wikipedia.org/wiki/Salvia_divinorum

Ps: jeg blev lidt trist da jeg læste at du blandede salviaen op med tobak - det er et individuelt valg, men jeg kan bare ikke se formålet med det.

Mvh. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Det lyder som om du har haft en fed oplevelse, men bare pas på med de store doser, når du har lidt mentale problemer. Salvia kan virkelig tage røven på dig! :peace:

Site Admin
Brugeravatar

Nu var det jo første gang jeg prøvede det, og for det meste når jeg prøver nye ting kan jeg ikke mærke noget som helst. Jeg har tænkt mig at gøre det MANGE gange endnu (når jeg får det bedre). Men det var en skide fed oplevelse!

Site Admin
Brugeravatar

@Sultan69 Jeg glemte også at skrive at jeg faktisk røg ca. 0,4 gram af ekstrakten.. for jeg havde lidt over halvdelen tilbage og fra starten var der 1gram..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]