Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 nov 2010 04:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 aug 2010 02:55
Indlæg: 221
Geografisk sted: København
Substans/er: Salvia Divinorum
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Ca 100-150mg Salvia Divinorum 40x

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Glad, dog en smule træt..

Triprapporten
Så blev det fredag, og jeg skulle mødes med en kammerat(P) på Christiania, hvor vi varmede op med en kaffe og nogle joints på månefiskeren hvor vi chillede et par timer så smuttede han. Senere kom en anden gammel kammerat (K), han havde anskaffet sig 500mg Salvia D 40x samt en glastjubang, efter vi længe havde talt om at prøve Salvia for førstegang, vi snakkede lidt om 'det skulle være idag', jeg ville ikke få ''taget min mødom'' oveni købet på en fredag formiddag, midt på månefiskeren, med så mange mennesker, og så spontant, det fandt jeg en smule uansvarligt. Mig og K fik en længere snak om vi skulle prøve det, og vi kom frem til det var 'I dag'. Vi stødte på en af mine kammerater (V) som også var frisk på noget Sally, klokken nærmede sig de 16 stykker og vi satte os i månehaven, hvor jeg startede forsigtigt ud med at fylde ca 70-100mg af det i toppen af en joint, og tændte den heftigt op, godt med varme på og holdte røgen inde længe, pustede ud, og fik en summen i hele flæsket, tankerne blev sat lidt på afstand, og jeg havde ikke længere 'en dårlig smag i munden for at sidde og ryge Salvia midt på Christiania' men ville ikke badtrippe så jeg tænkte gode tanker, og begyndte at blive lidt lattermild (placebo?) Min første umiddelbare mening om rusen, var den mindede ekstremt meget om N2o's ''Dissociative smask'' og som det hele ''blev klar på en utydelig måde'' efter et minuts tid kom jeg rolig til mig selv, og havde det som jeg havde røget 5store joints, men så spontan og dum som jeg er? ville jeg gerne ''sparke igennem så valgte jeg at veje ca150mg op , smide det i glastjubangen, og så ellers godt med stor flamme på og holdte røgen inde længe og sendte tjubangen videre, jeg fik det som jeg nærmest forsvandt, tiden var uendelig og alt flød sammen, jeg husker jeg så K's ansigt blev strukket ud til en lang væg, herefter jeg nærmest havde det som jeg lettede fra jorden, ingen tyngdekraft og kunne ikke gøre andet end at sidde med hovede nede i en bænk, og prøve og koncentrer om at ''komme ned igen'', og lige pludseligt gik jeg ud som et lys, og blev suget ned til bænken, med en ekstrem kraft, jeg var ubevægelig på bænken, og husker bare der bliver rusket i mig, og jeg bliver suget ud i et andet tanke-univers, jeg prøver at fastholde mine tanker men er næsten umuligt, alt drejer rundt og smelter sammen og det suser med grønne/lilla mønstre for øjnene af mig, jeg havde det som det var en rejse på flere timer alt omkring mig blev til et puslespil kunne ikke koncentrer mig, blev bare kastet rundt, pludseligt mærker jeg min ven (k) hive mig op af bænken og hjælpe mig ud af månehaven, fordi jeg var helt fjern, og for at folk ikke skulle vække mistanke, herefter vågner jeg helt op på en træstump på volden, hvor vi blev hele mennesker igen:), rejsen føltes som flere timer, men havde kun varet i ca 10-15mintter..

Jeg fandt Salvia ekstremt fascinerende, behagelig, det at være helt væk fra sig selv og verden, var en befrielse, en ''kaotisk befrielse'' klokken nærmede sig de 17 stykker og jeg tog endnu ca150mg og smed i tjubangen, tændte godt om som før. sendte den videre, og så var det eneste jeg husker, jeg havde det som jeg ikke kunne puste røgen ud, det tog en evighed, kiggede op på træerne og syntes efterårsbladene var så utrolig smukke og så forsvandt alt bare for øjnene af mig, jeg har bare fået fortalt jeg ligger mig på træstubben og prøver gribe fat i K's arm for at få bekræftet at han var tilstede, lidt efter det gik op for mig hvor god en kammerat K endelig var, en god tripsitter, jeg følte mig ekstrem tryg ved hans selskab, det sidste jeg husker af ''sparket'' er jeg får en masse billeder i hovede af mig og K da vi var børn og gik i folkeskole sammen, vores gode stunder og minder, det var ved at blive halv mørkt, og jeg kom til mig selv, jeg havde det virkelig som dengang jeg kom til at spise 4gram hash i en kage, ikke ubehagelig, men jeg ville bare hjem, hjem, hjem og få en masse god mad.. Jeg satte kurs mod Christianshavns torv, gåturen var lang, men det var meget hyggeligt at gå og høre om hvad man havde lavet af sjove ting i sit trip, jeg blev fuldt godt hjemad af K mens V smuttede..

Jeg kom hjem og havde det som jeg havde sovet hele dagen, var død sulten men var i godt humør, men skulle lige samle mig selv efter sådan en oplevelse, fik noget at spiste, og slappede af sent ud på aftenen..
Dagen efter var jeg let udmattet, jeg havde lidt sommerfugle i maven, sikke en oplevelse, lidt ligesom førstegang man havde fået på den dumme hehe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2010 10:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Ganske fin rapport og dejligt, at du valgte den setting du gjorde - alt for mange ryger de vilde ekstrakter, til en fest, hvor de må døjes med, at der altså sidder 20 fulde idioter og glor på dig - ret forstyrrende!
IMO er salvia alt andet end et feststof!

Tak for historien der! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2010 15:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 aug 2010 02:55
Indlæg: 221
Geografisk sted: København
Jeg er glad for at høre du kan lide den :-)
Det var lidt spontant, og overdoserede en smule voldsomt
Ja det var meget forstyrrende, men også en udfordring, jeg har aldrig været god til at sætte mig i de mest stressede situationer, og tælle til 10, men den dag kunne jeg abstrahere for det hele, var ligeglad med hvad folk tænkte, og sagde til mig selv, at folk bare ville tro det var første gang jeg røg tjubang og havde fået lidt for meget :)

finder det også meget uegnet som et socialt stof, men igen, nok smartest at have nogle gode solide venner med på rejsen hvis man skulle gå hen og bad-trippe.

- Det er mig som takker :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team