Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 maj 2010 20:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 maj 2010 02:23
Indlæg: 4
Substans/er: Salvia Divinorum x35
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
et enkelt bonghovede

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Jeg lider af angst, men det havde ingen påvirkning på trippet.

Triprapporten
Dette er min første trip rapport, så i må bære over med mig, hvis der er lidt små fejl her og der :wink:

Det hele startede en aften hvor X og jeg sad og chillede, og sugede et par hoveder.
Så kom Z forbi, og X spurgte om det var muligt at prøve noget af hendes salvia.
Hun smuttede derefter hjem efter det, og vi huggede om hvem der skulle slamme det første hovede.
Det blev så X, og vi blev enige om at smide lidt Muse på.

Da hans trip så var overstået kom turen så til mig, og wow, jeg synes sgu det var en hefty omgang!
Jeg suger hovedet og holder det så inde, hvorefter jeg rækker bongen videre til X.
Først blev jeg overrasket over smagen, havde regnet med den havde en mere markeret smag, men det smagte egentlig bare tørt.

Så pustede jeg ud, og der bredte sig med det samme et smil på mine læber, og jeg vælter tilbage i sofaen og skrald griner!
Jeg føler mig nærmest indhyllet i en osteklokke, alt omkring mig eksisterer ikke, der er kun mig!
Mine grin begynder at tage form som en krokodille mund og for hver gang jeg griner, kommer jeg tættere på at spise folk (her føles det som om jeg sidder i en kælder, og kigger ud igennem en kloak rist, og ser folk gå forbi.)
Så finder jeg ud af at det ikke lykkedes mig at fange folkene, og jeg kommer til bevidsthed igen.
Så begynder jeg at tage fat i en usynlig væg et par gange, og brokker mig over at den er i vejen.
Så vælter jeg igen ned i sofaen og flækker endnu engang af grin.
Jeg kigger så ned på gulvtæppet hvor jeg kan se en lille rød øgle af en art, som jeg gang på gang bliver ved med at prøve at samle op. X spørger mig også et par gange om, hvad det egentlig er jeg prøver at fange.
Jeg mumler noget med at der er dyr på hans gulv, og jeg nok skal fange dem.

Jeg får mig sat op, og begynder at snakke lidt usammenhængende med X, hvorefter jeg kigger ned på gulvet igen, og ser denne gang et hul i gulvet, nærmest som om helvede var på vej op ad gulvet.
Jeg er overbevist om, at det er mig der styrer det lille inferno, og prøver at få det til at stige op fra gulvet.
Pludselig er jeg totalt klar i hovedet igen, og så begynder jeg ellers bare at kamp-svede!
Mit trip varede i en 10-20 minutter.

Alt i alt, synes jeg det var alt for fedt et trip, og det er bestemt noget jeg har lyst til at prøve endnu engang. Dog skal der gå lidt tid, for jeg fik godt nok respekt for det!!

z-p


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2010 11:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
lyder som en sjov tur :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team