Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jan 2010 12:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 okt 2009 16:17
Indlæg: 7
Substans/er: Salvia Divinorum (5x, 10x, 20x) og hash.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Ca 0,05-0,1 g af 5x, 10x og 20x

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hej alle.

Som skrevet andet steds i forum, lovede jeg at komme med en triprapport fra min første oplevelse med salvia divinorum - here you go!

Det er søndag aften (i går, den 24/1) og jeg er netop hjemvendt fra skiferie og har glædet mig hele ugen til at afprøve mit salvia. Klokken 20.15 kører jeg op og henter K og L, og vi kører en tur ned til vandet og ryger en pind. Vi chiller lidt rundt i området og venter på, at N skriver til os at han er kommet hjem. Kl. 22.20 cirka ankommer vi til N's lejlighed, og jeg finder mit salvia og min bong frem.

Efter lidt forberedelse og diverse er jeg klar til at være den første til at afprøve et hoved. Vi havde ingen ordentlig vægt, så det måtte foregå på øjemål hele aftenen, men jeg tager det, som jeg vil formode svare til 0,05-0,07 g 5x extrakt og suger hovedet. Jeg holder det inde rigtig længe, selvom det smager af h til. Der sker ikke rigtig noget, jeg bliver lidt tung i kroppen og efter 5 minutter begynder jeg at svede. Hmmmm. L ryger efter et par minutter også et hoved med 5x, og siger at han mærker lidt, som om at noget eller nogen prøver at hive i ham, men ikke helt er stærke nok til det. Jeg er lidt skuffet over min første oplevelse, så jeg fylder et tilsvarende hoved med 10x extrakt, og håber på lidt mere virkning. Røgen smager om muligt endnu dårligere, men så sker der også noget. Rummet deles i to, det er som om jeg ser rummet fra to forskellige vinkler på en gang med hvert øje. Et kort øjeblik virker det som om at fjernsynet, der er tændt både er foran mig og bag mig, men hele vejen igennem trippet føler jeg stadig, at jeg har realitetsfornemmelse og jeg er stadig i den samme verden som altid. I starten af trippet har jeg lyst til at det skal være vildere og vildere og vildere og jeg overvejer at ryge mere med det samme. N prøver også et hoved med 10x og får lige som jeg selv også lysten til at ryge mere og at det skal være mere intest.

Jeg har det stadig lidt som om, at 10x ikke var vildt nok, så jeg fylder et hoved med 20x, og forbereder mig på det vildeste. Røgen smager virkelig af bæ og efter jeg har pustet ud rækker jeg ud efter min red bull på bordet for at skylle den grimme smag ned og så bliver jeg ramt lige i det jeg tager fat i dåsen. Jeg forlader ikke rummet på nogen måde, altså jeg oplever ikke den rejse, som mange ellers forbinder med salvia, men i stedet bliver alt uforklarligt fuldstændig sort-hvid zebrastripet og bølget, med runde former. Det er svært at forklare følelsen og jeg sidder virkelig og prøver, men bliver bare ved med at sidde og sige "det er bare sådan, sådan, sådan.. vildt, øøøh, altså jeg mener....(osv, osv)." Og selv nu har jeg svært ved at forklare det helt korrekt. På et tidspunkt rækker jeg min hånd vandret ud i rummet og hiver nærmest ud i luften, det føles som om at jeg hiver i hele verden, at jeg har ved alt overhovedet - ikke på den måde at jeg lige pludselig har hele verden hos mig, men at jeg har fat i hele verden derfra hvor jeg sidder.

I mellemtiden har jeg fået lavet mig et ganske almindelig hashmix, som jeg prøver at tage et hoved af, mens jeg stadig er semipåvirket af salviaen. Det virker utroligt stærkt i forhold til normalt og jeg føler at jeg kommer ombord på den vildeste rutschebanetur uden på noget tidspunkt at miste balancen.

Det var min første oplevelse med salvia, men bestemt ikke den sidste. Mange mener at salviarusen hverken er behagelig eller ubehagelig og er tilfreds med en engangsoplevelse. Jeg følte mig utrolig godt tilpas og har virkelig lyst til at prøve igen.

For mig var det en stor succes, og det er også min opfattelse at N, K og L også havde en fed oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2010 13:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jan 2010 23:49
Indlæg: 20
Geografisk sted: kan du aldrig regne med ;)
damn main....

lyder sku godt nok der :D


har ikk selv prøvet det men fyrede lidt op i min bong (skunk mix) imens vens, ven der var tilstede sad på den anden side af bordet og fyrede det der salvia hejs og han lignede efter meget kort tid en der var klar til at tage til månen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team