Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 09:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 nov 2009 07:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Substans/er: LSD + Salvia Divinorum
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1 blotter at mærket sunshine.
0.05 20 x Salvia

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg har prøvet flere gange at bryde igennem på salvia uden det store held. En aften spiser mig og en kammerat en blotter hver som går under navnet ”Sunshine”. Da syren har peaket vil jeg prøve at ryge mig et salvia hoved.

Jeg fylder hovedet med 0.05 g 20x. Får min kammerat til at hjælpe med at tænde op. Jeg suger stille og roligt for at holde flammen nede i salvian hele tiden. Kammerat fyldes, og jeg bliver nød til at tage det over to omgange.

Her skal jeg love for at jeg bryder igennem. Hele min verden bliver vendt på hovedet. Min kammerat bliver ved med at skifte til et andet menneske, som jeg kun har fem sekunder til at kommunikere med, indtil der kommer en ny person frem, som jeg også kun har fem sekunder at kommunikere med, og her går det op for mig at jeg blot er en del af en person som tager et skridt. Jeg prøver at fortælle det til de personer som jeg kun har fem sekunder at kommunikere med, at det er sku smadret at vi blot er en del af en person der tager et skridt. Men jeg føler at alle andre allerede ved det, undtagen mig. Herefter bliver jeg meget bedrøvet, da det går op for mig at resten af mit liv skal jeg skiftevis kommunikere med personer og derved få en person til at tage et skridt.

Det var det mest underlige jeg nogensinde har oplevet. Hvis man kan forestille sig de hjul der er inde i et ur, som får viserne til at flytte sig. Sådan følte jeg at jeg var, bare at hjulene var mennesker man havde fem sekunder sammen med, og vi i samarbejde fik en person til at tage et skridt.

Det var en meget besynderlig oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2009 07:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Lidt kort og usammenhængende - men det er i sandhed i Salvia's ånd hehe - så den blev godkendt=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2009 08:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Jamen det er desværre kort og usammenhængende, men som du også selv nævner er det salvias ånd.

Det er forvirrende, og ubarmhjertigt på et og samme tidspunkt.

Jeg blev skræmt da det gik op for mig hvad jeg var en del af. Meget underligt og forvirrende. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2009 02:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Aftenen før dette skete, tog jeg også et hoved af ca samme styrke. Der følte jeg også jeg var en del af et større "samarbejde", men at folk var sure på mig fordi jeg var gået i stå. Kan det måske være at jeg har været tæt på at have det "samme" trip to gange?

Og er der andre der har prøvet at have to ens trip på salvia?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2009 15:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2006 08:45
Indlæg: 486
Geografisk sted: Aalborg
Lyder ubehageligt og igen en reminder om salvia er et meget voldsomt stof !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2009 21:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2009 23:38
Indlæg: 94
Geografisk sted: København
Hvordan oplevede du det selv, var det ubehageligt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2009 21:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Overhovedet ikke. Det var underligt, twisted og overvældende på en og samme tid, men ikke ubehageligt. Sad i lang tid og funderede over oplevelsen :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team