Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 okt 2009 22:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2009 20:02
Indlæg: 4
Substans/er: Salvia Divinorum 5x ekstrakt
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1-2 bong hits

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Efterårsaften i en lille sofa, i en meget lille stue med slukket lys.
Radiohead - Amnesiac på anlægget.

Triprapporten
For nogle år siden, da Daniel Siebert gjorde Salvia kendt, bestilte jeg 1g 5x Salvia Divinurum ekstrakt.

Jeg var alene hjemme og ekstremt nysgerrig efter at prøve den netop ankomne pakke med Fru. Salvia. Jeg havde i årene op til, læst nettet tyndt om emnet. Efter at have forberedt mig og omgivelserne - slukket lyset og sat Amnesiac på cd-afspilleren, loader jeg mit første Salvia bonghoved. På dette tidspunkt var jeg en ret garvet bongryger, så jeg var vant til at tage et stort godt sug. Anyway, jeg tænder hovedet og suger som en gal. Allerede her kan jeg ikke huske om jeg tager et kontra-hoved, det er givet, men faktisk ret ligegyldigt.

Da sang nr. 2 - Pyramid Song starter, sparker fru Salvia benene væk under mig. På dette tidspunkt sidder jeg midt i sofaen, med armene til hver side på ryglænet. Sangen fordyber sig i sig selv, og langsomt skubbes musikken væk og atter længere væk. Jeg har en ikke-visuel fornemmelse af at musikken forsvinder væk i et rødt/hvidt-stribet telt (i bedste Asterix-stil.) Jeg begynder at svede voldsomt, og det stikker overalt i min krop, så jeg forsøger at tørre sveden væk fra panden med min arm, blot for at erfare at jeg overhovedet ikke sveder det mindste!

Jeg sidder skiftevis med henholdsvis lukkede og åbne øjne. Pludselig får jeg en ekstrem overbevisende fornemmelse af at sofaen jeg sidder i, er en båre, og at jeg bliver båret. Jeg kigger til siderne og ser to damer gå og bære mig, en på hver siden af 'båren'. Jeg ser/fornemmer at damerne begge er smukke egyptiske damer som bærer mig rundt. På dette tidspunkt føler jeg, at jeg er i egypten.... Nu er jeg ikke længere klar over at jeg har røget Salvia, jeg er ikke engang klar over hvad jeg er (menneske.....partikler), eller hvad Er.. Musikken synes ikke længere at være til stede..

Tankerne begynder nu langsomt at samle sig og jeg er igen nogenlunde klar i hovedet. Wow tænkte jeg, det var fandme syret!... jeg sidder stadig i sofaen, kigger på uret og ser at der kun er gået 10-15 min. Rastløs bevæger jeg mig ovenpå, op ad en stejl trappe, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, så jeg går nedenunder igen, tager et langt varmt bad, og så alt er tilbage til det 'normale' igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2009 13:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jan 2007 00:07
Indlæg: 188
Lyder fedt med det gamle eqypten :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2009 14:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2006 15:55
Indlæg: 13
Lyder som en rigtig god tur :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team