Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 sep 2009 21:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jan 2008 23:02
Indlæg: 72
Substans/er: Salvia Divinorum 5- og 10x
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Et hovede Salvia Divinorum 5x
Et hovede Salvia Divinorum 10x
+ En lille smule hash

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
3 venner på hans værelse, musik og afslappet stemning.

Triprapporten
Dette jeg vil skrive nu, har jeg siddet og tænkt på nogle timer, for det var virkelig en oplevelse uden sammenligning.

Min erfaring med Visionære planter er ikke så stor. Jeg har prøvet en enkelt gang før at ryge et par hoveder Salvia 5x, men overhovedet ikke med en effekt som kan sammenlignes med denne.

Jeg kalder de forskellige personer for henholdsvis 1, 2 og 3. Vi var hjemme hos 1.
Hvis man kun vil læse hvad jeg oplevede og ikke hvad der skete før, skal i springe ned til næste røde skrift

Det starter med, at mig og 2 får fri fra skole, og snakker om at tage et sted hen, så han kan prøve at ryge Salvia for første gang. Han skal dog kun prøve 5x, da han ikke har prøvet det før, og jeg skal prøve 10x, for det har jeg heller ikke prøvet før. Vi finder så ud af, at vi kan være hjemme hos 1, hvor 3 også sidder og chiller noget røg og sådan. Vi tager hjem til 1, hvorefter jeg skal ryge 5x, fordi 2 gerne vil se effekten af det, før han selv prøver.
Jeg tager et hovede med 5x og holder det inde. Jeg tænder op i bongen og suger. Røgen kommer ned i mine lunger, og jeg holder vejret så længe jeg kan. Pludselig kan jeg mærke at Salviaen begynder at sparke ind, det føles som om der er en person der holder min mund oppe, og jeg kan ikke lade vær med at grine, fordi det er som om, at der er en, der holder mig i kinderne og munden, så jeg er tvunget til at grine. Efter 3-4 minutter begynder effekten af aftage, og jeg bliver lidt tung i hovedet, og chiller ellers bare.
Nr. 2 beslutter sig for, at han gerne vil prøve, og han suger et hoved. Han holder røgen inde, men ikke lang tid nok. Han venter på at det sparker ind, men det bliver aldrig til det helt store. 2 siger, at han kan begynde, at mærke han har røget et eller andet, men har ikke trang til at grine eller noget.
En joint går på omgang, og jeg selv ryger ikke særlig meget, da jeg skulle prøve 10x og ikke ville være alt for basket. 2 tager nogle sug på jointen og sender videre.
Jeg fylder endnu et hoved til 2, nu med lidt mere 5x i. Han suger og holder røgen inde i lang tid. Imens han holder røgen inde, begynder han at smile. Og så griner han. Han begynder at grine, og kan slet ikke styre det. Han siger det er som om, at der er en hånd der hiver ham op i munden, så han ikke kan får smilet ned. Dette vare kun et par minutter, hvorefter han har det som om, at han er meget let og opløftet.
Her starter mit trip
Jeg beslutter at det er tid for mig at prøve 10x. Jeg fylder et hoved, og tænder op. Jeg suger og får fyldt mine lunger med røg. Jeg holder røgen inde i så lang tid jeg kan, og pludselig...
Det føles som om jeg blevet "trukket" ned ad. Mere og mere, mit syn ændre sig pludseligt, og jeg ser slet ikke det værelse, eller de omgivelser jeg sad i. Det er som om, at den verden jeg er kommet i, er lavet som en tegnefilm. Der er vilde farver og underlige ting over det hele. Jeg kan pludselig se 1, 2 og 3 som nogle underlige "skabninger" de flyver nærmest op og ned, som en elastik der bliver trukket i. De bliver pludselig til badminton net, som kommer og forsvinder, hele dette scenarie føles, som noget jeg kan huske fra min barndom. Jeg begynder at tænke mere og mere over hvad der sker, og specielt at jeg kan sætte en rød linje fra min barndom, til det jeg oplever. Jeg kan ikke forklare nu, hvad det præcist mindede mig om. Men da det skete var jeg helt klar over, hvad det var.

Det føles som om jeg er i en helt anden verden, en verden hvor alt er farverigt og med bløde bølgene bevægelser. Jeg begynder så at tænke over hvorfor fanden verden ser sådan ud. Jeg kommer i tanke om, at det er fordi jeg har røget Salvia. Så skifter mit syn tilbage til virkeligheden hvor jeg ser 1, 2 og 3 sidde og grine. Næsten med det samme bliver jeg kastet tilbage i min "egen verden". Tanken strefjer mig om jeg nogensinde kommer ud af denne verden, for jo længere tid der går, jo mere er jeg godt klar over, at den ikke kan være virkelig. Jeg tænker, at jeg må ligne en idiot, når jeg bare bliver kastet frem og tilbage i min verden, og alt er så bølgene. Pludselig er jeg tilbage i den rigtige verden igen, troede jeg. Jeg tager fat i 2's arm og siger at der er okay, jeg tripper bare, og de skal lade mig være. De begynder alle og grine, og siger nærmest til mig, "Haha, du er slet ikke i virkeligheden, du er stadig i din trippede verden, og min verden bliver vendt 360 grader. Jeg var stadig i min egen verden. Jeg havde ikke sagt noget til 2, og heller ikke taget fat i ham.
Det kører frem og tilbage i samme stil for mig. Tror jeg er i virkeligheden, men er overhovedet ikke.. Dette sker flere gange.
Jeg mindes at jeg ser Mickey Mouse og ham der udyret fra "skønheden og udyret", de er meget flinke og chillern, jeg hilser på dem, og straks er de væk igen.

Det næste jeg husker er, at jeg sidder på sengen i præcis samme stilling som før mit trip, og sveder som et svin.
1, 2 og 3 kigger bare på mig som store spørgsmålstegn, og spørger hvad der sker. Jeg kigger rundt i værelset, og kan slet ikke få det til at hænge sammen, at jeg sidder helt roligt, når jeg lige er blevet kastet frem og tilbage i min verden. Jeg er fuldstændig desorienteret og kigger ned af mig selv, og løfter t-shirten, jeg er helt våd på maven, og mine ben er simpelthen så drivvåde af sved.
Jeg spørger om hvad der sker, og de svare, at jeg bare har siddet sådan i 15 min, jeg havde kun lagt mig ned en én gang . Ellers havde jeg ikke gjort noget.
Jeg er fuldstændig forarvet over hvor meget jeg trippede, og prøver på det tidspunkt at få det hele til at hænge sammen. Hvilken er en umulig opgave på daværende tidspunkt. 2 og 3 skal kører og det gør de. Jeg er meget rundt på gulvet og tripper stadig en smule, dog ikke med visuals mere.
1 og jeg ser noget fjernsyn og jeg ligger bare, og tænker på hvad der lige er sket. Efter en lille times tid hvor jeg er blevet lidt mere klar i hovedet, begynder jeg at gå hjemad. Det tager 50 min at komme hjem, en tur der normalt tager 20 min. Jeg beslutter mig for at sætte mig i kanten af en mark, og kigge ud over horisonten og se solnedgangen for at få lidt ro på det hele, og tankerne på plads. Jeg sidder det samme sted i halvanden time, og drikker næsten en hel 1,5 L Cola. Jeg begynder at få en dundrende hovedpine og tager et par pamoler.

Jeg kommer hjem, og sidder nu her og skriver. Jeg er lidt ør i hovedet og "bagskæv" hvis man kan kalde det, det. Hovedpinen er ved at lægge sig, og jeg sidder bare og slapper af.

Alt i alt var denne oplevelse MEGET vild. Specielt i forhold til hvad jeg havde regnet med, jeg havde overhovedet ikke regnet med så kraftige visuals som jeg fik. Så man kan sku godt sige, at jeg blev taget i røven hvad det angår.
Det var lidt en uhyggelig oplevelse, men jeg vil ikke kalde det et badtrip overhovedet. Jeg var bare meget overvældet over alt der lige var sket, og jeg undervuderede måske 10x lidt.

Jeg skal nok prøve Salvia Divinorum igen på et tidspunkt, men nu har jeg fået en smagsprøve af, hvad dette meget kraftige stof kan.

I'm Out!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2009 19:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 11:37
Indlæg: 319
Geografisk sted: Helt væk
Okay det lyder også som et voldsomt trip, kunne godt selv tænke mig at prøve 10x


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2009 11:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jan 2008 23:02
Indlæg: 72
Det var også MEGET voldsomt.

Jeg tror også, at jeg røg alt alt for meget i forhold til hvor stærkt det var.
Inde på wikien står der, at for en stærk rus, på 10x. Skulle jeg kun ryge 0,075 gram.
Jeg røg langt mere, det var meget dumdristigt, og mest af alt dumt fordi vi ikke vejede det op, men bare fyldte i.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team