Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 mar 2009 17:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 feb 2009 15:17
Indlæg: 11
Geografisk sted: Roskilde - Svogerslev
Substans/er: Salvia Divinorum blade (1x) og extract (5x)
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
ikke helt sikker, men omkring 0,3 g 5x
bladene er jeg ikke sikker på mængden af (men bonghovedet var lille så det kan ikke have været alverden)


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Mit redskabsskur, temperatur omkring frysepunktet, havde et tæppe omkring mig og godt med tøj på, vi var i et roligt men spændt mindset.

Triprapporten
Jeg har i forbindelse med brug af salvia divinorum (blade og 5x) oplevet en underlig følelse af jungle. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men det var som om jeg kunne mærke den jungle som planten havde vokset i.... Lyder måske lidt underligt, men i og med at jeg mest - for ikke at sige kun - oplever at min følelsessans "hallucinerer", kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i andre har af oplevelser med netop denne sans i forbindelse med SD. Jeg har desuden oplevet at føle en tilstedeværelse af "andre". Første gang jeg røg oplevede jeg en overbevisning om at min kammerat ikke var alene om at "passe på mig" - eller sitte for mig - det var som om at min kammerat og de her omtalte "andre" var enige om at jeg selv skulle gøre et bonghovede mere klar hvis jeg skulle have et.
Jeg følte også kortvarigt noget med børnehave. ved ikke hvorfor det lige er børnehave jeg fik en følelse af, men jeg tænker at det godt kunne have noget at gøre med at jeg følte en samhørighed med, og en tilstedeværelse af "andre".
hvis nogen har oplevet noget lignende, eller bare gerne vil kommentere hertil, gør det da venligst.
på forhånd tak...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2009 05:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg har selv lige fået en potion alm. blade hjem, men det vildeste jeg indtil nu har opnået med dem var en griner af li så god karakter som en rigtig go syre tur, udover det har jeg kun oplevet følelsen af at jeg var dum, fx. havde ryget en go joint med fed og blade i (ved godt at de to stoffer ikke har noget med hinanden og gøre, men valgte alligevel og prøve det) , men så efter at jeg havde røget færdig skulle jeg over til en ven. Inden jeg var kommet ud af døren havde jeg taget alt op af mine lommer for at tjekke at jeg havde det hele med osv. , det stunt gjorde jeg 3 gange.

Prøvede en dag og sidde og ryge 7-8 bong hoveder af de blade lige efter hinanden, og der skete bare nada.
Regner med at bestille et ekstrakt hjem næste gang.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2009 18:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 feb 2009 15:17
Indlæg: 11
Geografisk sted: Roskilde - Svogerslev
Hvis du er interesseret skal man helst ryge salvia på bong, og uden vand, idet man da ikke filtrerer noget salvinorin A fra, samt at man (hvis man har et stort bonghovede) kan ryge en stor nok mængde til at kunne "bryde igennem". Min erfaring, og udfra hvad jeg har læst alle steder på internettet, kan man ikke som sådan bryde igennem hvis man ikke indtager salvia'en indenfor 2 minutter eller sådan noget. Desuden vil jeg fraråde dig at ryge cannabis og SD samtidigt, idet de to stoffer er i to helt forskellige kategorier, og at jeg har læst at Salvia D ikke må blandes med noget, hvis ikke man vil risikere et dårligt trip, samt at få det dårligt.
Eksempel: her i forgårs var jeg hjemme hos min buddy, og jeg røg da et bonghoved med 0,8 g SD blade, jeg fik effekt men ikke den ønskede, men sådan er det, jeg brød bare ikke igennem. En halv time senere røg vi så en nice joint, og det var fint. men da klokken var omkring 23 og vi havde røget nogle joints hver, fik jeg det ret så dårligt, ved så ikke om det var fordi jeg havde holdt en pause og min krop derfor var ekstra sensitiv, eller om det bare var fordi jeg havde frådet for meget ... ^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2009 17:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Llago skrev:
Hvis du er interesseret skal man helst ryge salvia på bong, og uden vand, idet man da ikke filtrerer noget salvinorin A fra, samt at man (hvis man har et stort bonghovede) kan ryge en stor nok mængde til at kunne "bryde igennem". Min erfaring, og udfra hvad jeg har læst alle steder på internettet, kan man ikke som sådan bryde igennem hvis man ikke indtager salvia'en indenfor 2 minutter eller sådan noget. Desuden vil jeg fraråde dig at ryge cannabis og SD samtidigt, idet de to stoffer er i to helt forskellige kategorier, og at jeg har læst at Salvia D ikke må blandes med noget, hvis ikke man vil risikere et dårligt trip, samt at få det dårligt.
Eksempel: her i forgårs var jeg hjemme hos min buddy, og jeg røg da et bonghoved med 0,8 g SD blade, jeg fik effekt men ikke den ønskede, men sådan er det, jeg brød bare ikke igennem. En halv time senere røg vi så en nice joint, og det var fint. men da klokken var omkring 23 og vi havde røget nogle joints hver, fik jeg det ret så dårligt, ved så ikke om det var fordi jeg havde holdt en pause og min krop derfor var ekstra sensitiv, eller om det bare var fordi jeg havde frådet for meget ... ^^


Helt klart fordi du har frådet for meget :D

Må sige at den joint jeg prøvede og lave med SD og fed gav en rigtig go effekt, det virkede næsten som om at feden forlængede SD's virkning. Ved godt at alle fraråder blandingen af SD med fed, men altså, når det bare var alm blade kunne det jo umuligt gå helt bananas.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2009 23:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2007 19:33
Indlæg: 454
har ellers hørt at du ingen virkning får af at ryge salvia i joints, da gløden ikke er varm nok.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team