Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 jan 2009 04:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2006 15:36
Indlæg: 165
Substans/er: Salvia Divinorum
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Hejsa! I går prøvede jeg for første gang salvia...
Jeg har brugt en del tid på nettet for at finde en forhandler der shipper til DK, men det lykkedes.
På sitet jeg købte det fra, oplyste de at det indeholdt 112 mg salvinorin a (her er jeg i tvivl om de mener milligram eller microgram) pr. 28 g (en ounce) salvia. dvs. ca. 4,15 mg pr gram.

Dosering:
først 0,12 g
så 0,2 g
og endelig 0,27 g


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg startede om formiddagen med min vapolution vaporizer, hvor fyldte 0,12g tørret bladmateriale i. det er lidt svært at få plads til meget mere, men det lykkedes dog senere.
Jeg oplevede ikke noget bemærkelsesværdigt, og jeg havde også fornemmelsen af at min vaporizer ikke helt kunne følge med, mht. effekten af varme.

Senere omkring spisetid prøvede jeg så igen med 0,2 g.
igen brugte jeg min vaporizer, hvor jeg lige lod den varme grundigt op inden jeg begyndte.
Jeg tog så stort et sug jeg kunne, og det var ret ubehageligt, da røgen smager ret skod, og også var rimelig varm, jeg begyndte dog ikke at hoste og holdt det inde i ca, 15 sek. jeg tog så 2 sug mere, før jeg pludselige følte en underlig kraft skubbe mig i brystet, og jeg fik derfor lyst til at lægge mig ned, samtidig med at jeg kunne mærke denne underlige tryk påvirkning nu på hele den del af kroppen der vente opad(jeg lå på ryggen) havde jeg det pludselig meget varmt, og følte at jeg begyndte at svede i sær på mine skinneben og fødder der lyn hurtigt blev kolde og klamme, en ret ubehagelig fornemmelse. Idet øjeblik jeg lagde mig ned, følte jeg at jeg så en mærkelig cirkel på ca 1 M i diameter af små immaterielle citronmåneformede sten med mærkelige mønstre på befinde sig i rummet foran mig. Det mærkelige var at det ikke var et visual jeg disideret kunne se men nærmest forestillede mig. derudover havde jeg en følelse af denne kraft blev ved med at stoppe ting ind i kroppen på mig eller skubbe mig med kraftige slag. kort efter var det slut, jeg havde dog en fornemmelse af kvalme i den følgende time.

Jeg ville absolut ikke give op på denne urt pga. nogle få dårlige oplevelser, derfor prøvede jeg samme aften at bygge en bong på ca. en liter hvilket var alt for småt men jeg havde ikke en større flaske. Denne gang brugte jeg 0,28 g. Den fik ikke kølet røgen ordentligt igennem og den smagte af h' til.

her skete der en del mere, men jeg brød dog stadig ikke igennem og jeg havde en fornemmelse af at jeg ikke fik lov af nogle "vagter" der befandt sig ude foran et tempel(en maya pyramide hvor hver sten havde indgraveret et slags øje på). Vagterne bombarderede mig med samme slags mursten som templet var bygget af, der mindede om de tidligere omtalte citronmåner hehe. faktisk et helt sæt af mursten af gangen der ramte hele oversiden af kroppen. Meget meget underligt, samme kropslige fornemmelse som tidligere beskrevet, slet ikke noget behageligt ligesom med LSA eller psilocybin f.eks. og med hver sten fulgte et ordenligt bank i kroppen.
Disse vagter (maztek ånder troede jeg vist det var) skubbede nærmest stenene i min mund de stod dog på afstand, men igen var det immaterielt og ikke en "vision" det er ret svært at beskrive. men stenene smagte dårligt af den røg som jeg havde indhaleret, og jeg fandt til sidst ud af at de voldsomme rytmiske slag af sten der blev propoppet ind i kroppen på mig (som samtidig skubbede mig væk fra templet), var mit hjerte der bankede voldsomt. Da jeg blev klar over dette fik jeg sat mit hjerte i ro, og ubehaget stoppede. men jeg viste det var forsent, fordi ånderne(eller hva de nu var) var væk og jeg ikke kom ind i templet denne gang. Jeg var hele tide vågen og klar i hovedet, og dette angreb lod mig ikke rigtig lukke øjnene for da ville jeg ikke kunne se hvad der foregik. Det mærkelige var at jeg følte at denne procedure var meget almindelig og jeg kendte til systemet, jeg synes dog det var underligt at jeg ikke måtte komme ind, og at de var så aggressive, nærmest som når dørvagter af uforklarlige årsager ikke vil lukke en ind på diskodasko.

det føltes også lidt som at drømme mens man er vågen, fordi man oplever disse total wierd ting, men samtidig kan tænkte almindeligt. Selvom det måske lyder vildt, var det ikke særligt tydeligt og det var mere fornemmelser og forestillinger der gjorde det. men selvfølgelig induceret af stoffet.
Det skal prøves igen i bedre set og setting, klokken var omkring 3 om natten så jeg var rimelig træt, det var dog meget fedt at høre Karl Sanders "saurian meditation" det gav helt sikkert også noget inspiration til dette egyptiske og maztek/maya tema.
Håber i synes om min lidt mærkelige, roede beskrivelse, som oplevelsen også var.
Mvh.


Senest rettet af Psilonautimus 01 nov 2011 11:39, rettet i alt 2 gange.
Priser fjernet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2009 00:35 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
ok, du blev overfaldet af nogle Maztek maya'er som bevogtede et helligt tempel, og stoppede cintronmåneformede sten i kroppen og munden på dig, og så siger du at du ikke brød igennem!?
:shock:

det er utroligt for mig at du siger at du var klar i hovedet mens alt dette foregik, for på mine 2 salvia trips har jeg godt nok været i en helt anden verden.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2009 02:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2009 23:51
Indlæg: 274
Geografisk sted: Kbh.
Halugenlampe:
Citat:
... på mine 2 salvia trips har jeg godt nok været i en helt anden verden.


Fortæl, fortæl ... Gør!

_________________
"Turn on, tune in, listen carefully." - Simon G. Powell


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2009 16:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 apr 2008 12:30
Indlæg: 220
Geografisk sted: ja
Det er det som er så forunderligt ved salvia. Man skal ikke pröve at rationalisere "beskrivelsen". Det KAN man ikke. Har man prövet salvia en gang, giver kryptiske lignelser pludseligt mening.

Jeg skulle forklare en ven om min oplevelse:

Mit synsfelt var min existens. Intet andet existerede, ud over fölelsen "far".

Lad väre med at forsöge at definere oplevelsen, da det maximalt kan öge forvirringen om hvad man oplevede.. hvis det giver mening.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team