Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 dec 2021 03:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 jan 2015 22:45
Indlæg: 3
Stof : Psilocybin (hjemmedyrkede svampe -tørrede)
Dose : 3g tørret.
Setting : Lejlighed med betroet ven. + gaden og værtshus.

Jeg havde forberedt mig ved at koge rå ingefær ud i vand, med honning til et ekstrakt.
Da min ven kom, hakkede jeg de 3 gram og lagde dem i den 70 grader varme ingefær ekstrakt. Lod det trække 10 min. varmede bryggen en smule op og tilsadte citron.

Indtog teen i sofaen, med musik på anlæget og squid game på fjernsynet.
Efter blot 5 min med teen i maven, kunne jeg mærke at min mave arbejdede på et eller andet. Ikke at jeg havde kvalme, men det føltes som om noget fremmed var med i theen.
Allerede 20 min efter indtagelse af teen, fik jeg en pulserende, varm, summende fornememmelse i kroppen. Jeg var nu bevidst at "den" var med mig nu, jeg bød den velkommen mentalt, som en gammel ven.

Mistede tidsfornemmelsen. Jeg gik ud for at slå en streg. Imens jeg stod ved kummen lagde jeg ekstra mærke til skyggen som WC'et kastede på væggen. Skyggen virkede forunderlig og smuk på samme tid. Jeg undrede mig over, at jeg aldrig havde betragtet den skygge før. Smilte ved mig selv og tænkte : "nu er du her, jeg byder dig velkommen og overgiver mig".

På vej ind i stuen mærkede jeg at min motorik føltes anderledes. Igen et tegn på at "den" nu var hos mig. Inde i stuen slukkede jeg for tv'et og skruede op for musikken. Vi hørte noget god techno. Jeg valgte at stå op, imens jeg sludrede med min, da jeg følte mig lidt rastløs. Stående der i stuen, følte jeg mig "mægtig". Jeg følte nærværet af et væsen eller en skabning, som jeg nogengange kalder "svampen", andre gange "gud" eller endda "odin". Det er svært at beskrive "mægtig" udover at jeg følte mig kraftfuld og hævet et stykke over den ordinære virkelighed.
Jeg begyndte at hallucinere farver, dansende ipulserende med rytmen i techno musikken. På væggene og i hele mit synsfeldt så jeg pulserende farver.
Imens jeg snakkede med min ven, holdt jeg hans blik og da så jeg hans venstre kind blive oplyst i grå blade, der fløj væk. Imens jeg så pulserende farvede bølger danse ud fra hans silhuet.

Stuen føltes mindre og lyset meget intenst. Jeg var enormt optaget af mit plankegulv, årerne og knasterne i træet fik rummet til næsten at virke levende.

Jeg lukkede øjnene og begyndte at shuffle til rytmen af musikken. Imens jeg stod der følte jeg mig vægtløs, som om jeg svævede.

Jeg kunne så småt mærke "den" forlade mig. Jeg følte mig fattig uden dens nærvær. Det var vemodigt at sige farvel og give slip på den kraft.

Jeg har alle dage været ateist og mistroisk overfor kristendom. Jeg har en naturvidenskabelig uddannelse. Men denne aften mødte jeg et nærvær og en kraft jeg ikke kan andet end at beskrive som "guddommelig". Jeg er begyndt at tænke på nærværet jeg følte i trippet, når livet og dagligdagen udfordrer mig. Det giver mig ro til at deale med mit liv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2021 22:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Spændende trip - lyder helt vildt med bladende der faldt af kinden. Minder mig om scenerne på enten frygtløs den frygtsomme hund, eller den der finger der ryger .. ja. (sådan sort, hvid og rød)
Glad for, at du har fundet gud.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team