Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 08:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 apr 2019 10:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2015 16:49
Indlæg: 1
Personer: Vi var to piger og en fyr, som skulle tage svampe - min veninde og jeg havde aldrig prøvet det før, så det var vores kammert der dosede og var "tripsitter", selvom han også selv tog.

Setting: Virkelig godt vejr, høj sol og smukt forår, cirka 14 grader. Vi er alle i godt humør, men spændte.

Dose: Dosen til min veninde (D) og jeg, var af fyren (K) doseret til 3,1g, han tog selv omkring 4g. Jeg tog hele dosen på én gang, og D spiste ikke hele dosen, men over halvdelen (sådan er hun altid). Det skal lige siges, at D og jeg er to små piger på 46kg, og K er høj og trænet.

Hændelsesforløb: Vi startede med at være oppe i min lejlighed, og (K) var den der først blev ramt. Han fortalte at han kunne se mønstre, og ting der begyndte at bevæge sig, især mit gulv som er af træ. Derefter begyndte jeg at se mønstre i væggen, og "blodet strømme" i mine hænder, hvis det giver mening. Det var åbenbart meget sjovt, og her chiller vi bare oppe i lejligheden mens det kicker ind. Vi forlod lejligheden efter 1,5 time vil jeg skyde på, vi havde snakket om at tage ned i en stor park og ligge og nyde naturen.
Da vi kommer udenfor er det første jeg bemærker at alle farver er meget mere intense. Skoven er ved at springe ud, fordi vi er i april, og farven grøn taler meget til mig.

Vi går lidt af en omvej, og går langs en trafikeret vej, og her begynder jeg at lægge mærke til mønstre i vejen. Hvorfor er der så mange mønstre? Hvad er meningen med mønstre? Hvorfor skal alle mønstrene være forskellige? Hvorfor har man ikke holdt sig til ét mønster? Når jeg kigger på bygninger af mursten, er det som om at murstene blinker/skinner. Det er enormt smukt. Jeg har en konstant trang til at røre ved alle mønstrene. Jeg stopper hele tiden op og sakker bagud, fordi jeg er så betaget af alle farverne. Lyde er anderledes - det er som om jeg går rundt i et videospil, og lyde er egentlig baggrunddstøj, fordi der er dejlig stille og roligt i hele min krop. Jeg føler mig enormt meget forbundet til naturen. Har ingen trang til at snakke. De to andre snakker sammen foran, og skal hele tiden stoppe op og vente på mig, men jeg kan se at de hygger sig.

Hele rejsen ned til parken, bliver et stort eventyr. Jeg griber fat i alle grene, og som tiden går får jeg en fornemmelse af at bygninger og naturen taler til mig. Jeg ender med at stå og glo på en bygning i 10 minutter fordi jeg lytter til bygningens historie.. Vi er næsten nede i parken, og nu begynder alt at flyde sammen for mig, som om verden er blevet et slags maleri. Igen er det mønstre og farver der springer i øjnene på mig. Jeg laver ikke andet et at kigge 360 grader rundt om mig selv og suge det hele ind.

Vi er kommet ned i parken nu og finder et sted at sidde. De to andre snakker stadig, men det er som om noget er sket med mig, som om jeg er besat. Først sidder jeg op af et træ, jeg mærker på barken, træet taler til mig. Jeg borer mine hænder ned i græsset og begynder at hive græsset op af jorden, virkelig føle græsset, som jeg aldrig har følt græs før. Jeg er næsten ikke klar over hvad jeg laver længere. Jeg vil ikke sidde oppe ved de andre, hver gang de siger noget til mig siger jeg "nej". Går i en slags trance. Kigger på mine hænder, bliver meget forskrækket og paranoid, fordi jeg tror jeg har mistet mine fingre. Hvordan skal jeg nu holde ting?? Jeg tror det er dét der starter en ond spiral. Jeg ligger mig ned på græsset og begynder at ryste, og har fået af vide at det lignede jeg var "gået i stykker". De to andre forsøger virkelig at hjælpe mig, men jeg vil ikke have det.

Herefter har jeg svært ved at stykke det hele sammen, fordi nu hallucinerer jeg for fuld hammer som jeg aldrig før i mit liv har gjort. Jeg hører stemmer, jeg tror jeg er omringet af demoner fra min fortid, og jeg er overbevist om at dem omkring os snakker om mig. Jeg husker særligt tydeligt, at have hørt en gruppe sige noget i stil mig "Jeg gad godt vide hvad hende der har taget"/ "Holy shit giv mig noget af det, hende der er på". Jeg kæmper en kamp om jeg skal lukke eller åbne mine øjne, jeg forsøger at gemme mig ned i mig selv. Jeg bider i mig selv og mit tøj, og føler jeg bliver kvalt. Jeg tror muligvis at jeg var i så voldsomt et chock, at jeg ikke engang var i stand til at græde. Jeg var helt overbevist om, at jeg var blevet skizofren, og resten af mit liv skulle være sådan her. Jeg er ikke helt klar over hvordan eller hvorledes jeg kommer ud af den her trance, men D og K fik mig løftet op og hjulpet væk, jeg åbner øjnene og jeg ser og hører alt, og jeg oplever virkelig alt. Jeg er normalt ikke en paranoid person, så det har været særligt volsomt for mig.

Vi gik et andet sted hen i parken og satte og på en bænk, jeg er ved at komme ud af trancen men jeg hører stadig stemmer og jeg ser stadig de meget intense farver. Vi sidder der i en halv time, hvorefter vi begynder at gå hjem. Jeg er stadig påvirket og ser ting da vi kommer op i lejligheden, de to andre er for længst upårvirkede igen. Vi sidder oppe i lejligheden i nogle timer til det bliver mørkt og snakker om hvad der er sket. D har haft sit livs bedste trip, og er så positivt påvirket, at hun tror det har fikset hendes depression. K der har prøvet det mange gange er mest påvirket af hvor volsomt jeg har haft det, fordi han aldrig har oplevet noget lignende - og han har aldrig oplevet nogen trippe på svampe i 8-9 timer, og aldrig så volsomt. Han erkender, at dosen har været for høj, og er ked af at mit første trip var så mixet.

Aftermath: K tager hjem, og D overnatter hos mig. Vi ryger en lille pind inden vi går i seng. Dagen efter er jeg stadig en del mærket af hvor volsomt det var, menjeg tror det gode (turen derned og turen hjem) opvejer det dårlige. Det er noget både D og jeg vil prøve igen, men næste gang bliver dosen 2g istedet for 3g.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2019 17:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Mange tak for rapporten.
Det var en fornøjelse at læse den, kunne rigtig leve mig ind i det.
Lyder som en voldsom oplevelse.
Mvh.
Schrooms


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2019 00:30 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Virkeligt god og velskrevet rapport! Det lyder godt nok også som noget af en omgang! Man kan sige at din veninde gjorde det kloge valg, ved kun at spise halvdelen. 1.5g svampe synes jeg er en fin dose for begyndere, men 3g er godt nok alt for meget, især til to så små piger.

Håber du er kommet dig ovenpå forskrækkelsen og det ikke har påvirket dig negativt.
Skriv endeligt gerne en rapport mere om dit næste trip! :rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2019 07:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Ikke en tripsitter jeg ville anbefale, som Butt skriver er dosis ca det dobbelt af hva en førstegangs bruger burde indtage - godt at du kom igennem turen.
Kan godt være jeg lyder som en gammel sur mand, men jeg er nu mest gammel :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team