Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 13:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 dec 2018 21:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2018 21:33
Indlæg: 0
Hej .. er ny i dette forum, og er også ny ift at spise svampe. Har dog valgt at "dykke direkte ned i det" via fire ceremonier her i år med 6 tørrede gram Cubensis hver gang. De sidste tre gange her faldt indenfor en periode på 3uger - er knap nok landet endnu! Eller rettere: kan mærke at der stadig er en "omrokering" igang derinde :)

Jeg følte jeg var ret forberedt på det, bl.a. via 9 ayahuasca sessioner, samt en fast praksis med meditation og yoga. Det føles dybt og vigtigt, og det giver mening for mig at dele om oplevelsen, derfor - hvis du er nysgerrig på det - kan du høre mig fortælle om det i denne video: https://youtu.be/nWmrVl73P8Y

Skriv endelig hvis du har spørgsmål til noget af det? .. det vil også være en hjælp for mig selv til at reflektere over rejsen

Glad vilje,
Johan


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2018 18:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2018 23:13
Indlæg: 28
Hej Johan :D
Jeg vil gerne høre mere om dine ceremonier og hvad de har gjort for dig. Jeg bruger selv begge substanser (svampe dog med MAOi og DMT) og har fået sindssygt meget ud af det.
Du bruger ordet ceremoni. Har du en mere eller mindre shamanistisk tilgang til udskejelserne?

_________________
He not busy being born is busy dying
Dylan
[/i]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team