Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 13:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 nov 2018 16:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hej,

Jeg er ca 190cm høj, og vejer 105kg.

Jeg har haft to trips:

Begge gange blev det indtaget ved at jeg først lagde svampene(i pulverform) i citronsaft, og efter 15 min hældte ca 2 dl ingefærte på dem. Lidt efter drak jeg både te og svampe.

Ingen af gangene havde jeg noget som helst ubehag i maven.

1,5 gram cubensis i lørdags:

Dette var mit første svampetrip, og kun for at undersøge hvordan de virker på mig. Det var ikke så forskelligt fra den oplevelse jeg har når jeg ryger skunk, men jeg tror ikke jeg kan forklare så meget om det(udover det jeg også nævner i næste trip), andet end at det naturligvis ikke var så intenst.

3,5 gram cubensis tirsdag(efter 3 dage - er det for tidligt?):
Setting: I et fredeligt sommerhus, og med intention om at bearbejde dødsangst.

Kort efter indtagelsen gik jeg ind i min seng, slukkede lyset, ambience musik i hovedtelefonerne, og bind for øjnene.
Efter en lille halv time begyndte jeg at blive påvirket, og de fuglelyde mv. der var i min musik bragte mig ud i en jungle. Jeg så ikke noget, men opfattede bare at være der.

Kort tid efter besluttede jeg mig for at tage hovedtelefonerne af, da jeg følte at jeg ikke kunne tænke mine egne tanker pga. musikken, som gav mig oplevelser, men som ikke havde noget at gøre med det jeg søgte.

Det jeg så oplevede, var noget jeg også oplevede i første trip, og det er kun noget jeg oplever mens jeg er på vej op. Det er ikke nemt at beskrive, men det er som noget industrielt og metallisk, men på en måde stadigvæk levende - lidt som "blæksprutterne" i The Matrix. Jeg bliver ikke angrebet, men de er omkring mig, og jeg føler trykken på brystet. Det er ikke et dårligt trip, og jeg er ikke hverken bange eller utryg.

Derefter komme den vildeste del af mit trip. I kraft af at jeg ikke er troende, har min dødsangst været svær at håndtere, men nu oplever jeg at jeg ser hele universet for mig, og jeg erkender at jeg altid vil være en del af universet - også efter min død. At "være" for evigt, uden nødvendigvis at være i live. Jeg griner af lettelse, og ånder så kraftigt ud, at min kone som sidder i et andet rum to døre væk kan høre det. Men det er simpelthen erkendelsen over at det er så simpelt, men også så overvældende at jeg bliver helt ekstatisk.

Efter en ukendt tid som en del af universet, har jeg brug for at dele det med nogen, og jeg går ind til konen, som er lettet over at jeg kommer ind til hende med et stort smil på. Jeg føler mig fuldstændigt afklaret, men kan også mærke at så snart jeg bliver en del af den almindelige verden igen(ikke bind for øjnene, og sidder inde i stuen), så mister jeg lidt af taget i det helt fantastiske jeg føler.

Jeg beslutter mig derfor for at tage bindet for øjnene igen, men bliver inde i stuen. Jeg kommer på endnu en tur i universet. Lidt efter da konen begynder at gå rundt i køkkenet, lægger jeg mærke til at jeg er forelsket i de lyde hun laver - fordi de opstår fra hende. Hun laver mad til sig selv, og jeg tager mig selv i at håbe at det ikke er kød(selvom jeg normalt elsker kød). Hun laver svampe, og det er jo midt imellem, men det går fint :-)

Maden dufter fantastisk, og jeg beslutter mig for at spise noget(dog er det yoghurt). Yoghurten ligner marengs synes jeg, men smager desværre ikke sådan :D Jeg opfatter det som en film jeg kan sætte på pause når jeg kører skeen igennem yoghurten.

Efter maden lægger jeg mig hen igen, men jeg kan mærke at jeg er på vej ned nu, og ca 4,5 timer efter indtagelsen føler jeg min nogenlunde "normal" igen.

Jeg har på intet tidspunkt haft nogen som helst form for hallucinationer, og de eneste ændringer i mit syn har været at farverne virkede lidt varmere.

Alle kommentarer er velkommen, da dette er helt nyt territorie for mig :)

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2018 13:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg synes du er meget heldig. Du får løst dit problem allerede i det første trip. Normalt kan man ikke bare stille et spørgsmål, og så regne med at få svar under trippet. Trippet har som regel sin egen dagsorden.

Du fik ikke open-eye-visuals (OEV), men du fik closed-eye-visuals (CEV), ligesom når du drømmer. Det er meget almindeligt. Det er ikke alle, der får hallucinationer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2018 21:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 okt 2018 22:13
Indlæg: 14
Det lyder ganske vellykket. 3,5g kan være meget stærkt, men det kommer an på svampene og mennesket.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team