Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jun 2018 04:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
10 gram mexikanske svampe/psilocybin cubensis. Torsdag 24. maj 2018.

Hjemmedyrkede svampe konserveret i hjemmeproduceret honning.

Intentionen er styrke, naturkontakt og en bearbejdning af nylige konflikter.

Effekten sætter ind allerede 15 minutter efter indtagelse af mit svampe/honningmix 0,4g/g. Jeg har fastet 3 timer forinden.

Jeg smider tøjet og bader i min elskede sø. Der er smukt. Vandet er friskt og rent og jeg føler mig taknemmelig. Tak.

Jeg starter med den fantastiske chakrameditation Angel Contact - Light Body Activation, der forbinder krop, jord og himmel. Jeg svæver hen og åbner øjnene efter 30 minutter. Jeg ligger og kigger op i de forvandlede og skønne feminine træer. Overalt i kronerne er der kvindekøn, spredte ben hvor grene spredes og knopper der er bryster. Kronerne er en stor hvælving, der beskytter og knitrer knasende klart henover mig som en parasol eller hvælvet grønt tag mod himlen, der skinner som grønne juveler.

Cirka en time efter løber jeg ud på en grøn mark - nøgen. Lægger mig ned og lader solens lys gennemstrømme mig, mens jeg kigger op i himlen der er oplyst som syrede fraktaler - solen til den ene side og månen til den anden. Ligger der og mærker de grønne spirer mod min nøgne krop midt på marken.

Katarsis. Kaster voldsomt op uden egentligt at kaste op. Mere en slags psykisk katarsis. Ud med verdens kropslige og mentale forurening. Kæmpe opkastreflekser. Bræk bræk bræk. Ud med et hele. Ud med væmmelsen. Jeg væmmes og spyr det hele ud. Voldsomt og vredt og nærmest fortvivlende sørgeligt. Bagefter føler jeg mig handlekraftig og taknemmelig over at jeg kan gøre noget.

Kravler ind i bunden af et træ, der er udhulet ved roden af vand fra søen. Kæmpe træ med stort hul/grotte - der minder om et giga kvindeskød inden i. Kravler ind med hele overkroppen og er som i jordens dybe centrum. Der er smukt som et underjordisk katedral. Kravler ud som en slags genfødt.

Går på jagt i skoven. Lister mig rundt på opdagelse. Ser detaljer jeg slet ikke ser med mine almindelige øjne. Gamle træer i forrådnelse, nye friske grene, stærke grene, smukke grene. Grå forvitrede grene som skulpturer - går gennem skovbunden med brændenælder uden at mærke dem. Ved hvert skridt folder ny kunst sig ud. Smuk som jeg aldrig har set det før. Størrelsen på skoven bliver pludselig kæmpe - selvom jeg ved det er et lille område.

Går ud i vandet og følger kysten. Kommer til et gigantisk nyt træ - mørkere end de andre - tættere i kronen – ældgammelt, stort og stærkt. Der sejler en kajak forbi. Går ud i vandet for at beskytte mit område. Føler mig territorial som et dyr eller en jæger. Føler jeg bevæger mig som en gorilla, der folder armene ud og basker med dem truende. Viser min styrke. Mærker den. Nøgen. Løber langs kysten i vand til lårene - henover den stenede grund uden at ænse den.

To kvinder ror kraftfuldt forbi i en dobbeltsculler længere ude i søen. De slipper den høje kadence i robåden og puster ud efter sprint. Kan mærke jeg tænder på deres fysiske udfoldelse og forløsningen hos dem og deres glade prust og grin over deres egen præstation. Sanseligt og nærmest liderligt. Jeg har lyst til dem.

Kystlinien på vej tilbage mod mit sted er ny og ikke til at genkende. Jeg drikker af søens klare vand. Opdager tørsten.

På land igen kravler jeg op i et træ, der hænger ud over vandet. Det er ikke så højt, men højt nok til at gøre ondt at falde ned fra. Min udkigspost er skjul og flere sejler forbi på ok afstand. Jeg kan se dem, de kan ikke se mig. Jeg er ude på de tynde grene – holder fast. Usikker grund. Farligt, men jeg er bevidst og stærk. Længere ud. Grenene i det spændstige træ bøjer ned - helt ned til vandet - hvor træet nænsomt sætter mig af i vandet. Stoler på at naturen tager sig af mig. Grenene er fyldt med blod fra sårene på mine fødder. Balance. Jeg føler mig uendeligt stærk, beskyttet af og forbundet med naturen.

Solen går ned over den smukkeste sø og min smukkeste plet i verden - mens jeg grådigt og levende drikker mig en pils og spiser en grovbolle med æble og humus.

Jeg er bevidst om hvem jeg er og jeg er klar til at møde verden og kæmpe videre :hjerte: :peace: :hjerte:


Senest rettet af kemiskro 15 jan 2019 23:48, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2018 09:56 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Lyder som en rar oplevelse :)

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2018 14:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Smukt skrevet :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2018 23:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Tak og ja, det var en skøn dag med naturen. De svampe kan noget helt særligt vist og mildt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 01:46 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Det lyder som et godt område du har fundet der :) Og jeg må sige at jeg er imponeret af hvor meget du får ud af en lille dosis. Nice :rocking:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 21:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2008 20:08
Indlæg: 90
Koalabjørnen skrev:
Det lyder som et godt område du har fundet der :) Og jeg må sige at jeg er imponeret af hvor meget du får ud af en lille dosis. Nice :rocking:



Lille dosis?
Misfortår jeg noget eller har trådstarter tager 10 g cubensis!? :D

Lyder som et vandvittigt fedt og komplet ideelt trip. Teach me master :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2018 10:19 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
LOL Jeg læste de 0,4g og forstod det som at det var dosen :lol:

10g er dosis der er godt deroppe af må man sige :D

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 22:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
SÅ fedt med en triprapport på psych:)
Er vild med den, især den del hvor du hænger på træet og udspionerer de sejlende kanoer. Sejt at du er modig og vild under trippet. Jeg kan selv være lidt socialt udfordret på psykedelika, så det er inspirerende at læse din eventyrlige tilgang til turen:)
Håber på endnu flere triprapporter herinde!! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2018 15:45 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
raveon skrev:
SÅ fedt med en triprapport på psych:)
Er vild med den, især den del hvor du hænger på træet og udspionerer de sejlende kanoer. Sejt at du er modig og vild under trippet. Jeg kan selv være lidt socialt udfordret på psykedelika, så det er inspirerende at læse din eventyrlige tilgang til turen:)
Håber på endnu flere triprapporter herinde!! ;)



Vi har mange trip rapporter herinde :D

Hvis du tilfældigvis ikke er faldet over den sektion, har du da lige et link her
viewforum.php?f=34

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2018 00:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
He he, jeg mente egentlig NYE triprapporter. Har læst masser af good stuff herinde i årenes løb:) Synes bare der går lidt lang tid imellem at der kommer nogle nye, friske forsyninger. Men jeg kunne selvfølgelig også bare selv komme i gang med at få skrevet nogle! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2018 21:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Tak for de pæne kommentarer.

At skrive en triprapport er også en fed måde at huske den gode opelvelse - og måske hitte lidt rede i hvad det var der skete undervejs.

Stedet/setting er helt særligt. Svampetrip synes jeg er suverænt bedst i tæt kontakt med naturen. Og det der med solo-trip er for mig det absolut bedste og hurtigste vej til kontakt med dybere lag i sig selv og i naturen.

Svampene er en læremester og jeg synes faktisk, at det på en måde er respektløst at bruge dem til at feste på.

Intentionen er vigtigt - og brugt i mindre doser er de også fantastiske at tage til koncerter eller teater på. Sanserne skærpes og oplevelsen intensiveres på måder som hjerne normlt ikke kan levere.

Alt det bedste herfra.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team