Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 10:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jul 2017 12:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2012 13:55
Indlæg: 53
Hej Psychedelia

Jeg kommer her med mit forsøg på første trip rapport jeg har lavet, jeg skriver den egentlig for at høre om andre har prøvet noget lignende :)

I skrivende stund, har jeg prøvet spids nøgenhat flere gange end jeg har tal på - over en 6-7 årig periode

Det trip jeg vil fortælle jer om, har været en af de første gange jeg tog spids nøgenhat som nu har vist sig at være lidt af en special oplevelse i forhold alle de andre gange jeg har prøvet det.

Alle de kontrollerede gange jeg har prøvet det, kan alle på sin måde minde om hinanden og jeg har aldrig haft en ubehagelig oplevelse men været vidne til andre få det meget dårligt.

nå men anyway, første gang jeg tog spids nøgenhat sammen med en ven (havde 2 gange prøvet mexicanske svampe forinden) blev en lidt uforløst oplevelse, og da jeg selv havde fundet svampene, var der stadig mange flere tilbage dagen efter da jeg vågnede. Jeg var meget irriteret over den mangleende oplevelse som dagen før skulle have budt på, og på trods at af jeg har læst mange fortælle om den ventetid der nu skal være før man gør det igen, valgte jeg at jeg skulle have et trip, denne gang for mig selv.

Jeg er lidt kræsen og bryder mig stadig ikke om smagen fra svampene, så jeg gjorde det værst mulige jeg til dato har gjort når det gælder svampe, jeg ville lave dem om til flydende form og drikke det, men det eneste jeg havde at blende dem med, var vand.....så ja, jeg lavede kold svampe vand, det var sort og så vildt klamt ud, men jeg havde ledt efter de svampe i 2 måneder på dette tidspunkt, at havde endelig fundet dem nogle dage før - min iver tog over og jeg drak og drak, jeg havde desværre fyldt ret meget vand på, jeg har ingen ide om hvor mange svampe der kom ned i blenderen og husker heller ikke hvor meget jeg drak, men smagen var klam nok til at jeg kastede op kort efter, og jeg ved jeg så heller ikke hvor meget jeg kastede op. Det eneste jeg vidste var, at hvis jeg skulle have et trip, så var jeg nok nødt til at indtage flere svampe pga. opkasten hvilket jeg så gjorde, husker desværre ikke hvordan jeg indtog dem eller hvor mange.

Nå men det var midt om dagen og jeg var alene, hvilket stadig er den eneste gang jeg har prøvet at være alene.

Tiden gik og svampene begyndte klart at sprede sig inde i mig, der gik ikke langt fra at jeg kunne mærke svampene, til at der var fuld skrald på, jeg fik et gigantisk grineflip og lyttede til hård psychadelisk musik som jeg elsker at lytte til, jeg fik det mere og mere behageligt efter jeg havde kastet op og der gik ikke længe før jeg havde glemt alt om den ikke så rare opkasts oplevelse.

Der der så skete, kan være svært at beskrive men jeg vil prøve mit bedste, jeg fik slet ikke nogle visuals, som ellers hele tiden har været det store mål på daværende tidspunkt, men mit sind var et helt andet sted end jeg ellers har oplevet til dags dato. En intens følelse af lykke spredte sig i hele kroppen men især i mit sind. Som tiden gik blev jeg bare mere og mere lykkelig og begyndte at have svært ved kontrollere mine tanker, hvilket aldrig er sket siden, da jeg er lidt af en kontrolfreak og har svært ved at give slip.

På et tidspunkt valgte jeg at det ville være lækkert med et bad, jeg smed hurtigt tøjet og gik ud på badeværelset hvor jeg så mig selv i øjnene, jeg havde et kæmpe smil på og havde svært ved at genkende mig selv, jeg så nu godt nok mig selv og det var ikke fordi jeg så anderledes ud, men når jeg kiggede mig selv i øjnene var der som at kigge på en anden. Af grunde jeg ikke kan forklare, kunne jeg ikke få mig selv ind i badet selvom jeg utrolig gerne ville i bad, jeg endte med at gå ind i stuen igen og så tilbage til badeværelset, jeg begyndte igen at grine helt enormt, mit grineflip blev vildere og vildere og min lykkerus tog endnu kraftigere til. Jeg begyndte at kigge meget på mig selv gennem spejlet og blev mere og mere overbevist om at jeg var blevet sindssyg, ikke bare midlertidigt men permanent da det på ingen måde føltes ligesom de andre svampe trip jeg havde oplevet, og tanken om at jeg var blevet sindssyg virkede umiddelbart som en rigtig god ting, da jeg jo befandt mig i et kæmpe lykkerus og alt var helt fantastisk, så hvis det var sådan jeg ville havde det resten af livet, så var det helt fint med mig :) i over en time gik jeg fra badeværelset og ind i stuen og tilbage igen, i forsøg på at komme i bad...jeg var ganske enkelt ikke i stand til at gå ind under bruseren, hvilket morede mig enormt, der var efterhånden rigtig mange ting, jeg ikke kunne udføre længere, jeg havde mindre og mindre kontrol både med sindet og kroppen og det var kun til den sjove side.

Det lykkedes mig at ringe min kæreste op, som jeg vidste ville ankomme når hun havde fri fra arbejdet, jeg tror ikke hun forstod særlig meget af hvad jeg sagde til hende, men hun fik fat på at jeg var på svampe. Hele samtalen for mig, virkede blot som et stor kærlighedssamtale men det var vist ikke helt sådan hun havde opfattet det :D Da min kæreste kom hjem, fik hun sig noget af et shock, i mit første forsøg på at komme i bad, smed jeg jo tøjet og det kom aldrig på igen, ude på badeværelset, hvor jeg ofte var, kunne jeg mærke at jeg havde en masse snot i næsen, hvilket jeg pustede ud med al kraft, så i et kort øjeblik, løb/savl der snot ned fra min næse og hen over mine læber osv....der var ret meget af det, og lige der, kom min kæreste hjem, jeg blev helt ekstatisk over hendes hjemvenden og gik straks ud for at tage imod hende med et stort smil, dog også nøgen og med snot i hele fjæset og så rystede jeg på hovedet med al snotten og lavede mærkelige lyde som jeg fandt sjovt på dette tidspunkt...jeg ved ikke hvad hun tænkte på lige der, men hun blev i hvert fald ikke skræmt væk, heldigvis. Hun hjalp mig i bad, som jeg jo ønskede så stort. Badet var simpelthen en guddommelig oplevelse og jeg satte mig ned og fik mig et meget langt bad.

Da jeg kom ud fra badet, hjalp hun mig i tøjet, og jeg fortalte hende om mine mistanker om at jeg var blevet sindssyg men at jeg havde det rigtig godt med det. Som tiden gik, begyndte jeg mere og mere at få en følelse af rå glæde som ikke umiddelbart kom nogle steder fra, andet end svampene selvfølgelig. Vejret var lækkert udenfor og efter al den lykke, følte jeg at det var min pligt at dele den med andre i håb om at andre kunne komme ind i min lykke verden, jeg følte mig pludselig enorm selvsikker og havde mere selvtillid end godt er, men det var igen blot en super lækker følelse, jeg følte næsten at jeg var kommet i kontakt med gud, selvom jeg ikke er religiøs! Jeg kunne regne ud ved at se på klokken, at trippet burde vare ved at stykke tid endnu, og jeg besluttede mig for at besøge mine venner, som jeg vidste sad og røg tjald et par minutters gå gang væk fra mig, og med følelsen af, at verden lå for mine fødder og blot ventede på at jeg skulle komme ud og overtage den, fik jeg sko på og smuttede over til mine venner.

På vejen derover var alt simpelthen så dejligt, intet kunne ødelægge mit fantastiske humør og jeg blev mere og mere overbevist om at jeg kunne klare alt hvad denne jord havde et tilbyde og nu var det min tur til bade mig i successens lys, jeg bankede på døren og der blev åbnet og ind jeg gik. De var som man nu er, super skæve og selvom det var midt på dagen, var de super stenede, det stik modsatte af mig, med deres super stenede verden, sugede de langsomt enhver svampet følelse ud af kroppen på mig, og på under 10 minutter var alting væk og jeg var kommet ind i deres stenede verden. Som i alle andre situationer, når man brat ryger ud af en kæmpe lykke følelses, kom der en tristhed ind over mig, at jeg var gået over til mine venner og ikke længere befandt mig hvor jeg ellers havde været, så jeg valgte at gå hjem igen, i håb om at komme tilbage til min sjove verden, men det var for sent og jeg måtte erkende at det var slut. Resten af dagen var jeg fuldstændig ødelagt, jeg var mega træt men kunne slet ikke sove, da min hjerne kørte derud, som hvis der kørte 200 spor med jernbaner og hvert tog som repræsentere mine tanker, kørte i hver sin retning. Det blev en meget lang dag hvor jeg kun lå i sengen og prøvede at sove og havde en stor uro i kroppen som først gik væk da jeg faldt i søvn mange timer senere.



Dagen efter følte jeg mig forandret, mit ego lå på et meget lille sted og nu her mange år senere, må jeg se denne oplevelse som en særlig unik oplevelse der skiller sig meget ud. Jeg ved ikke hvor godt jeg har beskrevet hvordan det var, men følelsen af at være sindssyg, besidde en ekstrem glæde i så mange timer og være i kontakt med noget højere, er aldrig noget jeg har oplevet siden, jeg har til gengæld haft en ton af visuals, som jo var målet dengang, efter mange års oplevelser, er visuals nu blot, en ekstra side gevinst. Det er rejsen ind i sindet og de forandringer der sker i mit sind på længere sigt, som nu er blevet til målet. Jeg er slet ikke tvivl om at svampene har ændret mig til at bedre menneske.

Håber at det er læseligt og ikke for langt

Mvh Buzzhat


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2017 20:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2017 12:25
Indlæg: 3
Det er nogle år siden nu, men jeg er først lige blevet medlem herinde, pga. min vennekreds har ændret sig!

Hvordan går det med det nu, er du blevet mere indsigtsfuld med tiden eller er det hele bare farver? Som om du er på Changa eller andet højt indtag af DMT?
Finder det dybt interessant at høre om andres oplevelser, da de er vitterlige så forskellige.
Har endnu ikke selv set mange farver på Svampe, selv med 7 gram tørrede i maven, har det kun været indsigtsfuldt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 20:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2012 13:55
Indlæg: 53
Jeg synes bestemt jeg er blevet mere indsigtsfuld med tiden, og meget mere sympatisk, noget jeg måske har manglet da jeg var yngre.

Når jeg tripper, så oplever jeg aldrig farver, det er aldrig sket, men hvis jeg kigger længe nok på det samme sted, kommer der de vildeste mønstre frem som bevæger sig frem og tilbage. Der kan også begynde at komme sorte huller i en hvid væg, som næsten kunne virke som en form for portal jeg kan træde ind i, altså sådan ser det ud, selvfølgelig er der ikke noget og det er jeg da også klar over mens jeg ser på det, men smukt kan det se ud. Jeg kender intet til changa eller DMT, så jeg kan ikke rigtig sammenligne det med noget :) Jeg har dog stadig ikke haft et solo trip siden dengang. Det var jo enorme krafter der var på spil, og heldigvis var det hele super lækkert, men tanken om at lignende krafter kunne ramme igen, bare med en negativ spiral, virker umiddelbart lidt skræmmende, selvom jeg ofte leger med tanken om at prøve igen. Men det bliver som regel bare med nogle venner og noget godt grineflip og fede mønstre...måske en dag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2018 23:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2017 14:14
Indlæg: 2
Jeg har for 30 år siden trippet på spids nøgenhat.Husker ikke dosis, og der skete ikke så meget.Ham jeg tog dem sammen var alkoholiker og fortalte at svampene gjorde atman ikke kunne mærke alkohols virkning.Vi drak en hel masse rødvin , men vi blev overhovedet ikke berusede. Derimod havde jeg en fornemmelse af at se alting mere klart,som det virkelig var. På vej hjem kørte jeg på cykel og da jeg kom forbi en hæk, fik jeg den vildeste lyst til at køre ind i hækken med fuld fart.Jeg ville se hvad der skete, hvis jeg gjorde det. Det var en fantastisk fornemmelse at køre ind i hækken. Jeg fik nogle få overfladiske skrammer , men intet af betydning.
Siden har jeg ikke prøvet svampe før igår,hvor jeg først tog 7,5 g psilocybe Hollandia trøfler.Jeg brugte en lille kaffekværn til at lave en pasta af dem.Derefter blandede. jeg dem med marmelade på et stykke knækbrød.Efter 2 timer syntes jeg ikke at effekten var overvældende og tog 7,5 g mere.Derefter tog jeg over til min kæreste.På vej derover kunne jeg se at verden var smuk.Specielt gadelygterne og trafiklysene skinnede med et helt fantastisk skær,nærmest som van Foghs stjernehimmel. Jeg havde sex med min kæreste,men meget usædvanligt, kunne jeg ikke komme, selvom jeg havde lyst nok. 15 g skulle ellers give et kraftigt trip.Da jeg var lidt bange for om jeg ville komme til at se eller mærke noget ubehageligt, tog jeg sammen med svampene lidt alprazolam, som er et stærkt benzodiazepin.Kan det være det , der var årsagen til at mit trip var så relativt afdæmpet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2018 23:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Buzzhat skrev:
Jeg synes bestemt jeg er blevet mere indsigtsfuld med tiden, og meget mere sympatisk, noget jeg måske har manglet da jeg var yngre.

Når jeg tripper, så oplever jeg aldrig farver, det er aldrig sket, men hvis jeg kigger længe nok på det samme sted, kommer der de vildeste mønstre frem som bevæger sig frem og tilbage. Der kan også begynde at komme sorte huller i en hvid væg, som næsten kunne virke som en form for portal jeg kan træde ind i, altså sådan ser det ud, selvfølgelig er der ikke noget og det er jeg da også klar over mens jeg ser på det, men smukt kan det se ud. Jeg kender intet til changa eller DMT, så jeg kan ikke rigtig sammenligne det med noget :) Jeg har dog stadig ikke haft et solo trip siden dengang. Det var jo enorme krafter der var på spil, og heldigvis var det hele super lækkert, men tanken om at lignende krafter kunne ramme igen, bare med en negativ spiral, virker umiddelbart lidt skræmmende, selvom jeg ofte leger med tanken om at prøve igen. Men det bliver som regel bare med nogle venner og noget godt grineflip og fede mønstre...måske en dag.


Mit forslag er at du tager ud i naturen. Alene. Lader svampene vise dig vejen. Find et lækkert sted hvor du kan være alene de 5-6 timer det varer. Svampene fortjener en god setting. Læs evt min triprapport. Naturen er for vild og svampene fortjener respekt og opmærksomhed. Enjoy!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2018 12:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Mona1929 skrev:
Jeg har for 30 år siden trippet på spids nøgenhat.Husker ikke dosis, og der skete ikke så meget.Ham jeg tog dem sammen var alkoholiker og fortalte at svampene gjorde atman ikke kunne mærke alkohols virkning.Vi drak en hel masse rødvin , men vi blev overhovedet ikke berusede. Derimod havde jeg en fornemmelse af at se alting mere klart,som det virkelig var. På vej hjem kørte jeg på cykel og da jeg kom forbi en hæk, fik jeg den vildeste lyst til at køre ind i hækken med fuld fart.Jeg ville se hvad der skete, hvis jeg gjorde det. Det var en fantastisk fornemmelse at køre ind i hækken. Jeg fik nogle få overfladiske skrammer , men intet af betydning.
Siden har jeg ikke prøvet svampe før igår,hvor jeg først tog 7,5 g psilocybe Hollandia trøfler.Jeg brugte en lille kaffekværn til at lave en pasta af dem.Derefter blandede. jeg dem med marmelade på et stykke knækbrød.Efter 2 timer syntes jeg ikke at effekten var overvældende og tog 7,5 g mere.Derefter tog jeg over til min kæreste.På vej derover kunne jeg se at verden var smuk.Specielt gadelygterne og trafiklysene skinnede med et helt fantastisk skær,nærmest som van Foghs stjernehimmel. Jeg havde sex med min kæreste,men meget usædvanligt, kunne jeg ikke komme, selvom jeg havde lyst nok. 15 g skulle ellers give et kraftigt trip.Da jeg var lidt bange for om jeg ville komme til at se eller mærke noget ubehageligt, tog jeg sammen med svampene lidt alprazolam, som er et stærkt benzodiazepin.Kan det være det , der var årsagen til at mit trip var så relativt afdæmpet?


Jeg ved ikke om benzoen gjorde nogen forskel, men næste gang skulle du måske lade være med at tage den, for en sikkerheds skyld.

7,5 g. friske trøfler er i underkanten. 15 g. er fint, men du tog dem ad to omgange, med to timers mellemrum, så de toppede ikke på samme tid. Hvis du næste gang tager 15 g. fra starten, så tror jeg at de vil virke meget stærkere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 18:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
>Jeg ved ikke om benzoen gjorde nogen forskel, men næste gang skulle du måske lade være med at tage den, for en sikkerheds skyld.

Selvfølgelig gjorde benzoen en (negativ) forskel. De bruges jo til at dulme urolige tanker - og dermed også din potentielt meget fine hjerneaktivitet på svampen. Benzoer kan også bruges til at lukke et trip ned der er løbet løbsk, hvis man altså ikke er bange for at blande kemi og natur (hvilket man nok også skal være varsom med).


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team