Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Heroic dose
Indlæg: 03 nov 2016 22:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 sep 2016 19:24
Indlæg: 4
Ville lige fortælle om en oplevelse. Det er meget sandsynligt jeg har haft en heroic dose, selvom det ikke var planlagt.

Det startede med jeg spiste 2 gram tørret B+, 3 gram tørret Mazatapec. Siden de ikke er lige så stærke, kan det sammenlignes med 2,5 gram af tørret Spids Nøgenhat. Spiste det kl 14 ca. på tom mave Det var fedt og hade en super god tid. Ca kl 17 besluttede jeg at veje 3 gram af tørret Spids Nøgenhat og spise dem. Jeg havde aldrig regnet med hvad der ville ske. Troede det ville være endnu en medium trip, så jeg gjorde som jeg plejer, satte mig ned og rullede en joint. Da jeg var på vej ud af døren for at ryge den, fik jeg en mærkelig fornemmelse. Gik ind på toilettet, hvor trippet blev mere og mere intenst.

Begyndte at se røg komme ud af hele rummet, en slags aura som jeg kunne kontrollere. Men trippet blev værre, det var her det blev slemt. Kom endelig hen til sofaen. Kunne ikke bvæge mig. Alt begyndte at føles som en ilusion. Dage, datoer havde ingen betydning. 1 minut føles som 1 time. Penge gav ingen mening. De fleste ting fandtes ikke. Det eneste jeg kunne huste fra "den normale verden" var min kæreste og nogen få andre ting. Begyndte ikke at kunne trække vejret "automatisk", var nødt til at gøre det manuelt. Troede 100% jeg skulle dø. Vidste hvis jeg faldt i søvn ville jeg ikke vogne op igen. Det var som om min sjæl var på vej ud af min krop. Så og tænkte mange mærkelige ubeskrivelige ting som er alt for svært at forklare. Det eneste jeg gjorde var at kigge på et billede af min kærste og bare tænke på hende. Det reddede mit liv.

Det var min oplevelse. Lidt langt men kunne ikke gøre det kortere. Der er masser af ting som jeg har unladet at skrive for det ikke blev for langt. Har i haft en lignende erfaring?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2016 23:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 sep 2013 12:01
Indlæg: 57
3g spids er også rimelig meget. dog ikke heroic dose :D hvordan var visuals på væggene osv? du landede nok i et lvl 4 trip. men selv et lvl 3 kan være rigtig intenst på spids nøgenhat.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2017 13:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jun 2017 12:02
Indlæg: 5
Daan-psy, han skriver jo at han først tog, hvad der svarede til 2,5 gram spids nøgenhat, og så senere 3 gram - så i alt 5,5 gram..

Synes derudover overhovedet ikke at triprapporten er for lang, tværtimod kunne den godt have været længere og mere detaljeret. Men lyder godt nok som et ondt trip! Godt du kom levende igennem :o :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team