Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 nov 2016 18:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jun 2016 23:05
Indlæg: 7
Jeg tog svampe for en uges tid siden, de var fra Amsterdam af, dosen bestod af 7gram det skal siges, jeg er 24 år gammel og vejer kun 48kg.

Jeg har aldrig oplevet, eller gjort noget bedre for mig selv i hele mit liv.


Svampene var B+ Cubensis :)



Den her tråd går ud til alle dem, som er i tvivl om, at svampe kan være den rigtige vej for at kurere depression.

Som barn har jeg haft utrolige mange negative og svære tanker som har gemt sig dybt inde i min ubevidsthed. I de sidste 5-6 år, er jeg blevet sendt rundt til ernærings eksperter, diatister, hospitaler, psykologer, psykiater, anti depressiver, hash, mdma - og hvad du ellers kan finde på listen for at skulle få det bedre, men ingenting har hjulpet - ikke det mindste. Ok MDMA, havde faktisk en hvis effekt, men det var kun i meget kort tid.

Så min kammerat fra USA af, giver mig så nogle svampe i "gave". Det er den bedste gave jeg nogensinde har fået.

Man kan dele mit trip op i 3 afsnit.

Afsnit 1

Jeg satte en god playliste på, og den første time til to, sad jeg bare og grinte ukontrolleret, og havde det perfekt inden i mig selv, lidt ligesom første gang man er skæv, bare lige 1,000 gange mere ukontrolleret :) Min ven som havde givet mig gaven, trip-sittede mig over skype, hvilket var meget beroligende, da han kunne svare på alle de spørgsmål jeg nu havde. Efter at have spist de 3,5g sagde han min tolerance til svampe var meget lav, fordi jeg stadig var i kontrol med mig selv og kunne snakke normalt hvor det gav mening, og jeg burde spise alle 7gram for at opleve den fulde effekt. Jeg prøvede at forklare ham så godt jeg kunne, at jeg var helt væk fra virkeligheden og følte ikke det var nødvendigt, jeg havde læst at en begynder dosis var normalt 2-3g, men hvis følelsen kunne blive federe/stærkere, så hvorfor ikke, jeg var nem at overtale mens jeg var påvirket.
Da jeg gik ud for at pisse, havde alle badeværelses-fliserne sykroniserede mønstre, når jeg lukkede øjnene kørte det hele rundt symetrisk med massere af kanter og farver. Det var en fed oplevelse.
Når jeg lagde mig i sengen, og lukkede øjnene, tog min dyne omkring mig, var det ligesom om jeg hoppede ind i verden, hvor det kun var mig der befandt mig. Ligesom om jeg hoppede ind i min egen krop, kan man sige.

Efter 2 timer, er klokken 08.00 om morgenen i USA, og min kammerat havde været oppe hele natten - så han vælger at gå i seng og siger jeg nok skal klare mig. Følte lidt at den gode stemning ville "forsvinde", hvis han gik i seng, og jeg bare var overladt til mig selv (åh nej - noget nyt). Men der skete det direkte modsatte.

Da jeg kiggede mig selv i spejlet, var mine pupiller ligeså store som mine øjne :D og ligeså sorte som kul! Samtidig så jeg, at min hud i ansigtet ændrede sig fra 24(min alder) til en 50-årig.
Det var ligesom om svampene fortalte mig, du er 24 år, livet er ikke for evigt, nyd det forhelvede mens du kan - sådan her kommer du til at se ud en dag - der er det for sent at opnå alt det du gerne vil.

Afsnit 2

Jeg vælger at tage et bad, hvilket var det bedste jeg nogensinde kunne ha' fundet på. Jeg flettede mine fingre sammen, på samme måde som når man holder i hånd med sin kæreste(føler lidt jeg blev forelsket i mig selv, eller verden), jeg stod og kiggede ind i mine badeværelsesfliser, og mens det varme vand løb ned over min krop, er ubeskriveligt at forklare, det føltes bare så godt. Badet stoppede først da der ikke var mere af det varme vand tilbage. - efter badet, lå jeg splitter nøgen på badeværelsesgulvet i hvad der føles som 1-2 timer, var paralyseret & hypnotiseret til at blive liggende. Mens jeg lå der, skete der et eller andet i mit hoved. Jeg lå og kiggede mig selv på lårene, og der skete en eller anden form for selv-terapi (ligesom en engel kom ned fra himlen og gav mig opskriften på at leve/puste liv i mig). Visuelt, så jeg bare mine hår de voksede og forsvandt på mit lår(håret vokser 1-2cm, og så forsvinder de efterfølgende - men det var mere hvad der foregik inde bag mit hoved som var så smukt) Efter jeg fik rejst mig og fik tøj på, følte jeg at jeg kunne trække vejret på ny. Mine lunger føltes spliter nye(FULDSTÆNDIG MEGA NYE), ligesom om jeg trækkede vejret for første gang. Alt hvad der tidligere havde skadet mit hoved, og forvoldt mig problemer, forsvandt fra det ene sekund til andet, ekskæreste, mor, far, verden. Det var som om jeg fik øjne på det som betød noget.
De siste 10 år når jeg har sagt "jeg elsker dig mor" har jeg kun sagt det med "ord", ikke med følelse. Jeg har først nu tilgivet min mor efter 10 år. (takket være svampene!)


Afsnit 3.
Mit nye liv.
Da trippet var ved at slutte - omkring kl 17.00 (startede med at spise svinene kl 12.17 - på tom mave, havde ikke spist ihvertfald 16 timer)
Jeg kan ikke forklare det bedre end at blive født på ny. Jeg trækker vejret helt anderledes end før, jeg tænker anderledes, jeg reagere anderledes, og jeg opfører mig anderledes.
Jeg gør lige pludselig det rigtige. Jeg ser det med de rigtige øjne. Jeg kan mærke jeg er i live. Jeg kan nyde musik. Jeg behøver ikke være baske skæv/påvirket, for at kunne være tilstede i verden længere.
Jeg tænker fremad, og ikke tilbage. Jeg er åben for nye ting, smiler til folk, og ligger mærke til positive ting, istedet for negative ting.
Jeg kan kramme min mor med kærlighed. Jeg kan mærke kærlighed. Jeg kan spise og jeg kan smage.
OMG OG AT SOVE!! Jeg sover som en lille baby! Jeg har ikke haft en ordentlig nats søvn i 6-7 år. Siden mit svampe trip, har jeg ALDRIG sovet bedre!
og det er HVER nat! Mit forbrug af hash, er gået fra 10 joints om dagen, til én enkelt til to om dagen, (nej mit hash er ikke blevet bedre hehe med et smil på læben ^^)


Et par enkelte spørgsmål, står jeg dog tilbage med....

Hvor lang tid ville i vente med at trippe igen? Mindre dosis, højere dosis? Har nemlig 7g liggende igen af samme sort - og vil gerne opleve samme effekt. Har bare læst at det er bedst at vente et par ugers tid.

Det skal også sige jeg kastede alle 7gram op omkring kl 17.30 - aner ikke om det er normalt - jeg var 85% mig selv igen efter 30 minutters tid.

Det skal lige siges jeg havde spist 2-3 benzoer dagen før - kan det ha nogen betydning på, hvorfor jeg var så meget i kontrol over trippet? Og var det dumt eller smart?

Undskyld hvis der er små fejl, har prøvet at rette mit indlæg, og forklaret så godt som jeg nu kan :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 18:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jun 2016 23:05
Indlæg: 7
Tråden passer nok mere under trip-rapporter - sorry drenge =)

og hvordan faén redigere jeg mit indlæg? Er jeg virkelig så dum :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 19:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Flyttet :-) Og fedt du deler oplevelsen med os andre.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 19:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Hvor lang tid ville i vente med at trippe igen? Mindre dosis, højere dosis? Har nemlig 7g liggende igen af samme sort - og vil gerne opleve samme effekt. Har bare læst at det er bedst at vente et par ugers tid.

Det skal også sige jeg kastede alle 7gram op omkring kl 17.30 - aner ikke om det er normalt - jeg var 85% mig selv igen efter 30 minutters tid.


Lyder til at have været en fantastisk oplevelse! Dog vil jeg sige at det lyder liiiiiiidt uansvarligt at din ven anbefaler så høj en dosis (7 gram). Hvor lang tid gik der før du kastede dem alle op, for der er en fin chance for at du langtfra har nået at absorbere det hele, hvilket måske kan overvælde dig næste gang. Og apropo næste gang, så kan det efter min mening være meget svært at "forudsige" hvad du får ud af et trip. Udover det mener jeg at man sagtens kan trippe hver 14. dag, dog vil jeg langt fra anbefale at gøre det så ofte af flere årsager, men det er noget du må finde ud af med dig selv :)

Men hold da op hvor lyder det som en god tur! Dejligt at høre!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 20:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jun 2016 23:05
Indlæg: 7
Har aldrig oplevet noget mere fantastisk. Det er ligesom at jeg blev født på ny - jeg kender tingene som de er, men det er ligesom at opleve dem fra barn/første gang igen - mega surrealistisk - det har kurreret ALLE de problemer jeg havde før. ALLE. Det er så mærkeligt at sige stadig =) Men så lækkert =)
Jeg havde aldrig nogen idé om at man kunne få SÅDAN en hjernedød oplevelse.. Den var så stor, og har så stor en betydning at den følger mig for hver evig eneste dag jeg vågner op - altså indtil videre.. Nu er det en uge siden.. Men jeg er født på ny - det kan ikke forklares anderledes, eller føles anderledes. Jeg elsker alting, og allesammen i verden, og især SVAMPE!!, det eneste som der eksistere er positive tanker - der er ikke tid til andet :)

Jeg har ville prøve svampe i flere år, men aldrig gjort det pga. nervøsitet om hvad der kunne ske mht. bad trips osv, prøver at passe så godt på mit hoved så muligt - fik så læst en masse gode trip-rapporter for nyligt om folk som også havde haft nogle virkelige smukke oplevelser, og hvis man går ind med det open-minded og med alt positiv energi, så kan det tage en de aller smukkeste steder hen, som man slet ikke anede eksisterede :)

Jeg spiste omkring halvdelen af de 7g kl 12.17 har ikke nogen vægt - 3,5g mere eller mindre - og det var mest "toppen" da jeg fik forklaret det var som regelt stænglen man kunne få det fysisk dårligt af(kan godt give ham ret, men nu er det jo mit første trip så, hvor meget erfaring er det lige^^). Jeg tykkede dem bare ikke særlig meget - kan det også ha noget at sige? Jeg knækkede mig nok nærmere kl 18-19 nu når jeg tænker mig om, og det var fordi jeg troede at jeg havde spist alle 7gram, men så fandt jeg sådan 4-5 stængler(under et gram), åd dem, fortrød det i et øjeblik - 30 sekunder efter stod jeg på badeværelset og knækkede mig. De fleste af svampene var "hele" men de var meget bløde hehe, grunden til jeg ved det er, at jeg brækkede mig i vasken istedet for lukommet. Nice one

Trippet peakede vel fra kl 14.00-18.00 blev ved med at høre de 2 samme sange, (ja fed playliste - for mig ihvertfald ^^ var ikke i stand til at sætte andet på). Selvom det varede 6 timer, så føltes det som hvad der svarer til 12-16. Grinte også bare ligesom første gang man var ultra-skæv, bare endnu mere over de mest mææærkelige ting :D..

Men før kl 16-16.30 havde jeg spist omkring 6g 100%. Fandt også ud af stænglerne gjorde mig SYGT søvnig, jeg gabte ihvertfald 30 gange på sådan 5-10 minutter da trippet var ved at sparke ind :D

og senere, da jeg KUN spiste stængler, gabte jeg hjernedødt meget kort efter indtagelse :D

Genfødt boys! Ubeskrivelig følelse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2017 23:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Den her post er godt nok over et år gammel men det lyder for fedt og jeg håber stadig at du har det godt og jeg kan da heller ikke vente til jeg engang skal prøve svampe for første gang :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team