Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 nov 2015 19:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Jeg er en halvgammel herre på snart 60. Jeg har trippet 48 gange på LSD og 221 gange på spids nøgenhat.

Mit sidste trip for 15 år siden var ca 65 mg DMT i et sug, og røg på 10 sekunder igennem membranen uden forberedelse og tilvænning til oplevelsen. Gik dagen efter nærmest i chok og fik en 3 dages nedtur, efterfulgt af flere års rystelser i min grundvold. Fik bagefter at vide fra dealeren, at når man så senere tog svampe kunne man måske fornemme DMT universet igen, da begge stoffer jo er tryptaminer.

Okay- det univers havde jeg ikke lyst til at konfrontere igen, så jeg var nok færdig med svampe øv øv øv.

I mellemtiden i de 15 år der er gået, er der jo løbet utroligt meget vand i åen- har begravet min storebror + 2 af mine allerbedste venner + jeg havde et meget kraftigt stress tilfælde, der tog mig flere år at komme over-og for at det ikke skal være løgn er jeg så osse blevet fyret.

Jeg har i de sidste par år hidset mig op til et svampetrip, men har været rigtig bange for at gøre det, måske efterhånden også på grund af at jeg så skulle evaluere de sidste 15 år.

Så i fredags var jeg i mit sommerhus og havde ikke spist mad siden kl 11 formiddag. kl 17 sad jeg hos min gamle nabo og fik 2 øl, mens jeg igen igen fortalte ham om nogle af mine utallige tripoplevelser.

Jeg gik ind til mig selv, rullede en joint og knappede en øl op- så tog fanden ved mig og jeg nærmest tvang ca 1,5 gram SN ind i munden, som jeg så saftede ud i ca 3 minutter før jeg sank dem.
Jeg var rystet og hamrende nervøs over om det ville gå galt, og røg selvfølgelig ikke jointen.

Efter kun 15 min kom det for fuld skrue, jeg havde taget vintertøj på og skyndte mig ud i haven og satte mig.

Efter ca 22 min kom lyden som en giga hallu. Den kom skråt nedefra fra venstre i en vinkel på ca 10-15 graders bredde, og snittede nærmest min venstre tinding, jeg måtte nærmest have hovedet på skrå for ikke at blive ramt for meget.

Visionen/halluen var en lyd der er utroligt svært at beskrive med ord, men vil forsøge.

Det var Gaya eller moder naturs lyd, der var repræsenteret ved en græshoppelyd der hev noget der nærmet lignede en brystvorte op ca 1,5 meter fra mig foran til venstre.
Men ikke nok med det, lyden var styret af et kærligt/venligt motorcykel gashåndtag, der styrede hertzen i musikken.Håndtaget lå måske 4 meter foran mig- og jeg var uden indflydelse på op og ned gasningen.

Lyden var guddommelig og utroligt kraftig. Jeg kiggede op til venstre for at studere den mærkelige skrå hallu, og opdagede at det var lyden der lavede halluen, "loftet" i halluen bestod af lyden og var klart defineret som en tynd membran.
Musikken var altså ikke i rummet, men fyldte kun kanterne at halluen. Jeg gabte som pisket mange mange gange med kæmpe lyd på udåndningen.

Efter et af gabene kom jeg til at lukke øjnene og så kom indretningsarkitekterne på besøg.

Med lukkede øjne var der en bjælke der startede ved min venstre albue og gik 2-3 meter lige frem("det var stregen der blev trukket i sandet") Til venstre uden for mit fokus felt kørte der et møllehjul fladt rundt, med måske 6-8 rum med forskellig møblement og belysning.
Rummene flyttede sig en af gangen på ca et sekund med en frygtelig støj.

Jeg "vidste" med det samme at det var indretnings arkitekterne der var kommet på besøg for at møblere rundt i min hjerne.
Jeg tænkte bare nu møllehjulet stopper det rigtige sted når trippet letter- nogen rum var jo bedre end andre.

Jeg vekslede mellem åbne og lukkede øjne, mest åbne da arkitekterne jo larmede ad helvede til.

På et tidspunkt efter et kæmpe gab var jeg ligeved at kaste op,og tænkte 'er du forgiftet af svampene': Så kom klokkeblomst fra Disnye, strøg om sig med tryllestøv, det sagde bling og alting blinkede som tryllestøv.

kulminationen varede kun til 1 time og 20 min efter indtagelsen- og jeg landede rimeligt hurtigt igen.

Efter 3 timer var jeg næsten normal igen.
Jeg havde siddet helt stille i en time, men følte det i kroppen som om jeg havde løbet et marathon. Jeg har stadig til 2-3 trip og har nu ikke mere angst for turen.

Håber ikke historien var for rodet- men blev nød til at dele den med jer.

Ps-landede forøvrigt i et af de gode rum. :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2015 17:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
Det er fandme stærkt gået, old timer ;-) Tillykke med renæssance-trippet!!!
Hva så?! Har du mod på en tur mere i Disneyland, eller skal du lige vænne dig til den nye arkitektur? :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2015 13:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Klart jeg vil gøre det igen. Men skal jo lige have sunket det færdigt.

Faktisk undrer det mig at jeg følte det så halvsidigt, som om at det åbenbart kun var den ene hjernehalvdel der blev påvirket.
Hele visionen/halluen lå til venstre for mit synsfelt, det var kun lige det der snittede hen over min venstre tinding der gik en lille smule over i det højre synsfelt.

Bortset fra det med arkitekterne følte jeg heller ikke jeg arbejdede psykoterapeutisk med mit liv(arkitekterne kørte bare deres eget liv, uden at jeg rørte en finger).

Jeg var på en måde bare en tilskuer og observatør(her kunne jeg måske godt sammenligene med BPN 2 i Groffs terminologi, men jeg havde ikke den mindste lidelse eller ubehag), til noget der lignede en psykedelisk variete' eller kosmisk cirkus forestilling.

Næste gang vil jeg planlægge det, og ikke gøre det pludseligt uden forberedelse, og så håbe på at begge hjernehalvdele bliver påvirket :cheers:

Men det var sindsygt godt jeg fik prøvet det igen, en af hovedårsagerne var måske vores fælles arrangement på kulturnatten der gav mig mod til det.

Så tak til Fanny for at arrangere det+ jeg fik sludret lidt med Ø-tripperen/Bubber og Samleren.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2015 21:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Haha, du har sgu da fået noget for pengene der! Fedt du gør det, det giver mig håb for jeg ikke selv bliver for røvsyg med alderen :-D

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2016 23:20 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Godt at du blev inspireret og tillykke med at genoptage de psykedeliske trip!

Og spændende så forskelligt at svampetrip kan falde ud. Glad for at svampene tog så godt i mod dig :)

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team