Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2024 08:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2014 19:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Dosis 1,5 gram cubensis
Set lidt træt men eller rimelig normal mental tilstand
Setting Hjemme og nærområde såsom vestre kirkegård og sydhavn generelt.
Erfaring Et spids nøgenhat trip før

Mig og en ven skulle trippe, vi havde snakket om det i noget tid, men blev enige om det spontant da vi begge havde fri en hverdag.
Min ven C kom ved en 12 tiden, jeg handlede mens han lige ordnede sine lektier. Også var vi klar klokken 13. Vi indtog 1,5 gram cubensis hver og gjorde mit værelse klar.
Vi satte en masse fyrfadslys frem og mørklagde mit værelse. Da trippede begyndte ca. en halv time fik vi begge en meget varm følelse i kroppen, bl.a. pga. fyrfads lysene. Vi kunne ikke rigtig holde det indelukkede værelse ud, så på trods af forberedelserne på værelset gik vi hurtigt ud på vestre kirkegård. Her blev det hurtigt ret visuelt med intense farver og utroligt bølgende græs. Det blev meget hurtigere intenst end sidst jeg trippede, men tilgengæld udeblev den filosofiske afdeling af trippet noget mere end sidst. Vi gik sammen med en ven, og skulle mødes med en sidste ven. Da den sidste ankom, blev vi ret hurtige enige om at de ikke skulle gå med os, fordi vi ikke kunne lade trippet glide på samme vis med deres tilstedeværelse. Så vi blev overladt til os selv og vi havde mega meget lyst til kigge på forskellige tings teksturer. Vi endte med at sætte os ned til smuk sø og her prøvede vi at lade være med at snakke med hinanden. Hver gang vi ikke gjorde det blev trippet mega intenst. Alting bølgede bare på den fede måde og min ven kunne se et ansigt der mindede ham om lars hjortshøj.
Vi gik også forbi Stauning, Jens Otto Krag og andre gamle social demokraters gravstene, dem var vi pænt fascinerede af. Generelt snakkede vi en del om død, men vi fandt det egentlig ikke specielt uhyggeligt. Det var som om vi mere morede os over idéen om at vi trippede på en kirkegård end at det blev til filosofiske tankegange omkring død og den slags.
Vi fandt et træ med egern i og det var fantastisk at kigge på de her små nuttede væsner. Jeg sagde at jeg synes de havde nogle flotte ører, sekundet efter blev tripsituationen ikke afbrudt, men en fremmed blandede sig på helt perfekt vis. Han var en ældre herre og gik i utrolig fint tøj, han havde også en hund. Han mindede mig virkelig om en eventyr figur ala Tom Waits satan figur i Imaginarium of doctor parnassus. Men på hyggelig vis, han spurgte os om vi vidste at egern kunne snakke og fortalte os kort om en episode hvor et egern havde skældt hans hund ud. Dette var utrolig svært ikke at grine af for os, men det lykkedes indtil manden var gået 5 m fra os. Så flækkede vi begge to af grin og valgte at gå hjem. Selvom denne episode ikke varede mere end 2 minutter, blev den noget af det jeg husker tydeligt fra trippet, der generelt var en lidt mudret oplevelse (ikke dårlig) og hvis jeg skal sammenligne med mit spids nøgenhat trip, slet ikke var ligeså konstruktivt mere bare visuelt spændende. Det var som om at kommunikationen med et andet fremmed menneske blev mere eventyrligt, end jeg før har oplevet det i mit liv.
Nå, men vi trippede videre og gik hjem. Her havde vi frugt, juice osv. Jeg kom til at spise et stykke af mine venners kage, hvilket jeg egentlig ikke synes var specielt lækkert. Det sagde jeg til dem også var de lidt trætte af at jeg havde spist så meget af den. Hvilket påvirkede mit humør en del i øjeblikket især. Vi ville rulle en joint, men efter flere forsøg overlod vi det til en af vores venner.
Efter jointen blev trippet en del anderledes, både fordi den gjorde os lidt trætte og fordi vi var vendt hjem. Så vi lagde os i min seng og hørte musik med lukkede øjne. Her fik jeg svage men utrolig psykedeliske CEVs (closed eyed visuals). Det var mega flot og fik mig til at nyde musikken til fulde.
Min vens trip aftog og gik vidst over til en skævert, lidt det samme for mig, men så alligevel ikke. Jeg ville i hvert fald have det sidste ud af svampene og besluttede mig for at gå en tur igen. Og her kunne jeg tydeligt mærke jeg stadig var påvirket. Jeg tog mit kamera med ud og det er blevet til en del syrede billeder (når jeg har fået kigget dem igennem, kan jeg evt. ligge nogle op i den her tråd). Jeg kunne godt færdes i trafikken, men har alligevel stået i vejen for en del på fortov hvor jeg ville fotografere alt det flotte bylys. Desuden var jeg utrolig træt af ventetiden ved lyskrydsende. Det er som om man ikke er så god til at acceptere samfundets normer når man tripper, den samme følelse havde på mit spids nøgenhat trip i køen til netto.
Jeg gik ned til vandet ved Aalborg Universitet (afdeling i København) og her filmede jeg vandets bølger og skær. Det var koldt og trippet aftog, så jeg gik hjem og røg mig skæv, hvilket er rimelig uinteressant. I alt varede trippet nok 5-6 timer.

Konklusion:

Min oplevelse med Cubensis versus Spids Nøgenhat, er at cubensis er lidt mere visuelt men mindre filosofisk. Det hænger selvfølgelig også sammen med hvem man er sammen med, dosis og den slags. Setting på mine 2 trips har dog været noget identisk, bortset fra vejret. Det var dog et godt trip, selvom jeg nok i fremtiden vil prøve at snakke forventninger til trip osv. lidt bedre igennem med trip partnere. Jeg tror også gerne jeg vil prøve et solo trip. For synes på en eller anden måde andre mennesker blokere for mine lyster og dermed min mulighed for at flyde med det nogen betegner som "svampeånden". Vil ihvert fald gerne prøve uden en tripsitter.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team