Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2024 15:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 aug 2014 22:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 jul 2003 01:01
Indlæg: 1
Geografisk sted: Danmark
Substans:

2 mærker shiva (195-225mg) - 1 mærke (albert hoffmann 220 mg) 1 mærk fra UKENDT ?!

Setting:

Alene i min lejlighed, godt humør efter job og glæde mig til at "chille" med et enkelt mærke efter job (se nedeståend hvordan det gik)

Erfaring: STOR

Dosering:

Alle 4 mærker inden for en time

Fair - LAD MIG starte med at sige - Hey, alle i super folk herinde..

Har aldrig rigtigt blandet mig meget eller skrevet, men fuldt meget med i, hvad der er blevet skrevet herinde. Der har være MANGE kloge ord - MEN så sandlige også mange dårlige hehe.. Synes det er et super forum, og har været medlem siden engang i 2000'ernen . Men nu synes jeg, at jeg vil dele mit mest sindsyge trip OVERHOVEDET og det siger nu ikke så lidt..

- Nå, det skal det siges, er en på 34 år, har prøvet alt og har mange års op/nedture i bylivet/divers Psyfester, så kan snakke med om alt.

- Men her i wekeenden oplevede jeg alligevel det mest sindsyge trip i mit liv, Havde gået hele dagen på jobbet og leget lidt tanken om, at have en "chil" aften med lidt fifa, godt musik og et ENKELT mærk - Og som sagt havde en super god dag på jobbet og glædet mig til at skulle hjem og "slappe af" med et mærke - Høre noget fedt musik - Havde faktisk også bestilit en bio billet til dagens efter, jo mega fedt at se en god film i 3D - på afvirkerninger af LSD'en..

--- MEN MEN - Ved ikke hvad der gik galt (eller joo - ET er jo aldrig nok hehe), men inde for en 1-2 timer havde jeg lagt 4 mærke på tungen de har været på mellem 150-250 mg. .. Spiste dem ca. kl. 1 OG JEG skal godt nok lige love for, at resten af natten - Var hele min lejlighed et stort krigs marked !!!!

--- Super Super sjovt jeg var i 2. verdens krig - Kloden blev opløst - jeg gik i kamp mod det onde - djævlen ville slå mig i ihjel (jeg vandt) - Jeg var pirat på mit eget skib (hvilket bare var min sofa) - Må nok bare sige, at jeg lige som lod trippet føre mig rundt i lejligheden hehe (hvilket også kan ses her dagens efter - alt mit tøj er kaster ud af klædeskabet, mine hynder i sofen lå ude på min altan)

-- Bare sjovt et eller andet sted i mit mest sindsyg trip - Havde jeg en tanken - Min mobil - jeg måtte slukke den - Kan huske jeg simplehen var bange for at komme til, at "lege med den" også ringe op til den forkert og råber og skrige som en pirat..

- "Hvis i har set Wolf of Wall Street, hvor de der ludes slår igennem - bare alt alt for sent og jordan banks BARE skal ud til sin limo.. I can roll, så ved i hvad jeg tænker jeg på"

Hvem har ikke grinet til det, men sådan havde jeg det med min telefon. DEN skulle BARE slukkes, men kunne jo hverken se til højre eller venstre i mit trip. MEN som jordan banks med hans limo . Lykkkes det også mig - HELE min nye telefon lå i 20 stykker, da jeg i mit trip kom til at tænke på, at det var sku da dumt at ødelægge den (DOH!)..

-- Men FUCK det, det er ikke første gang, jeg har kogt over på en telefon, så det skal ikke ydelægge et godt trip hehe...

-- Alt det her lyder nok pænt sygt - MEN det var faktisk SJOVT fordi jeg på et eller andet sted i det hele forstå, at det var fordi jeg "bare" lå i min seng og forstille mig det hele pga. af for mange mærke.. Jeg var - okay ik altid - men bevist om at det var fordi jeg var under sindsyg påvirkning af LSD.

- Og vil gerne knytte en kommentar til det hele, det har til dagens dato, været det sjoveste og vildeste trip i hele mit liv, selvom om settings var alene, opdaget aldrig nogen sinde at jeg var alene havde travlt med at få folk til at gå planke ud på mit skib (aka sofaen)
Sidder nu og nyder en god film og en sindsyg god æder og bare tænker på hvor sjovt det er at ens hjerne kan gå helt amok :) Glæder mig næsten allerede til næste år, når jeg skal prøve på det igen .. Får LSD er ikke noget man skal spøge med - og man opbygger meget høj tolerance, hvis man tager det hele tiden (hvilket jeg heller ikke tror ens hjerne kan klare) :)

Vil rigtigt gerne diskutere det lidt med folket - MEN fri mig venligst for alle som synes jeg skulle direkte på afvænning.. Får vil gerne, sige, at hele min hverdag er total i balance, har job jeg er elsker, dyrker sport, gode fritidsinteresser - og alt andet...

-- MEN engang imellem, synes jeg bare der er for grinene, at lade ens hjerne kommer på opdagelse i LSD'ens verden :) Sammen med Hatikwa :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team