Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 maj 2024 01:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 dec 2013 20:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
Substans/er: Spids Nøgenhat
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
20-25 tørre SN i thé

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Efter en voldsom svampeoplevelse i oktober var jeg igen klar til at tage på eventyr i det ukendte.
Mentalt var jeg klar til en rutsjebanetur, og havde forberedt mig selv på at opleve alt mellem himmel og helvede.

To af mine venner var på besøg i min lejlighed, hvor den ene dj'ede og den anden syrede af sammen med mig.

Triprapporten
Rapporten er egentligt ikke skrevet som en rapport, men sendt til min "spirituelle guide" gennem det sidste års tid.
Derfor går historien lige til sagen uden for meget forklaring.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var endnu en vild tur igår selvom, vi ikke spiste mere end 20 -25 SN hver. Det var kun mig og Nicklas som spiste svampe. Min tredje ven røg bare nogle joints og skiftede musik for os.

Jeg havde det meste af dagen haft lidt betænkeligheder omkring at trippe, men tog en time før de andre kom, hvor jeg lige "evaluerede" mig selv. Her synes jeg egentligt ikke, jeg kunne finde nogle grunde til ikke at trippe og besluttede mig for at gøre lejligheden klar til en hyggelig aften. Så jeg gik i netto og købte stearinlys, snacks og drikkelse til turen.

Nicklas kom ved 17-tiden og begyndte at male på et abstrakt maleri. Vi snakkede om vores tanker inden trippet. Nicklas havde haft sit første skænderi med sin kæreste på selve dagen, så han var også lidt usikker på, om det ville påvirke ham for meget. Vi besluttede os alligevel for spise svampene - så kunne de dårlige tanker sgu bare komme an
Jeg havde fastet hele dagen, men var blevet så sulten ved 17.30 tiden, at jeg måtte have noget i sækken. Så jeg gik ned til den lokale pølsebod og købte to ristede hotdogs (med det hele ). Jeg var efterfølgende lidt nervøs for, om de ville komme op igen efter, jeg havde spist svampene, men skulle bare have et eller andet, der kunne mætte kortvarigt og optages hurtigt.

G kom ved 18.15-tiden. Han havde heldigvis det gode humør med. Vi drak et par øl sammen og jeg rullede en skunkjoint til turen, hvis nu et parogtyve SN ikke ville give det store udslag. Nicklas og jeg jeg drak vores thé omkring 19-tiden og så sad vi ellers bare og snakkede videre.

Vi havde taget min seng og stillet den i stuen, så den nærmest gik i ét med to sofaer. Hele gulvet var altså én stor madras. Der gik nok 30 minutter før jeg kunne mærke effekten af svampene. Havde i begyndelsen et stort bodyload og måtte lige hen at ligge et stykke tid under dynen. Jeg tog en pude over mit ansigt - ingen halluciantioner endnu. Bodyloaded forsvandt en smule og jeg fik lyst til at gå lidt rundt. Så jeg åbnede en kold øl mere og spankulerede rundt i lejligheden og snakkede med G. Nicklas havde nærmest gemt sig væk under en dyne, så han var nok begyndt at mærke forandringerne
Vi hørte noget af det samme musik, som på sidste trip, da vi var i skoven i oktober. Jeg kunne straks huske situationer, hvor vi havde hørt de forskellige numre. "Det her hørte vi, da jeg oplevede det.." "Og det her hørte vi, da jeg havde denne følelse". Det var meget sjovt lige at åbne sluserne op og snakke om sidste trip.

Gulvet var blevet til vat og lokalet var begyndt at lyse mere op. Hvis jeg stirrede på det samme sted for længe, begyndte det at flyde. Jeg sad ved et engelsk klapbord og snakkede med G. Bordpladen bevægede sig som vand og G's ansigt begyndte at bule og trække sig sammen. Så jeg lagde mig hen i sengen igen lukkede øjnene. Nu begyndte halluerne på den indre skærm at træde frem. De var slet ikke lige så tydelige som sidst, og havde til at starte med et gråt skær i alle mønstrene. De vage farver blev dog mere og mere intense mens jeg lå der, og jeg kunne ligesom påvirke mønstre og farver til at se ud på forskellige måder. Alt jeg så på dette tidspunkt, var geometrisk men stadig en smule mudret.

Vi havde lige hørt noget dejligt elektronisk musik, da G sætter "uha da da" på med De Nattergale. Både Nicklas og jeg brød ud i et kæmpe grin. Nummeret var så malplaceret i al det lækre musik, vi havde hørt, men det var godt lige at grine igennem.
Jeg hev dynen væk og satte mig op til bordet igen. Jeg aner ikke hvor lang tid, der var gået, men det føltes som flere timer. Jeg drak min øl færdig og fortalte lidt om det, jeg havde set og følt i aften. Vi hørte nogle flere gakkede sange fra vores unge dage og havde det rigtigt hyggeligt.
Nicklas havde lagt sig under dynen igen. Jeg kunne egentligt ikke mærke det helt store i min krop og sjæl, så troede, at jeg var igang med slutfasen af trippet. Vi tændte derfor op i en joint og hyggede os med noget god musik igen. Da jeg sad ved bordet og lukkede mine øjne, kom der gang i fyrværkeriet. Halluerne viste lækre damer, der vred sig til musikken. De var nøgne og rørte ved sig selv alle de rigtige steder
Jeg lagde mig hen i sengen igen og tog dynen over hovedet og så buldrede det ellers bare løs med skøre fantasier og endnu mere sindssyge halluer. Temaet var liderlige, liderlige damer. De stod og dansede mens de skiftede om til nye former og farver. Deres ansigter blev lidt uhyggelige engang imellem og jeg tror måske, jeg selv var med til at påvirke det. Hele mit nervesystem dirrede som om, det var ved at få orgasme. Sådan havde jeg det et godt stykke tid, før tankerne skiftede over til noget andet. Jeg havde det fantstisk (fantastsik - endeligt et ord, der kan bruges korrekt om en overnaturlig oplevelse).

Tiden var kommet til at høre trance og G har en masse velprocucerede sager med. Jeg lytter egentligt ikke selv til trance i hverdagen, men har fået en stor kærlighed til genren, når jeg spiser svampe fordi, den sætter gang i nogle vilde syner og underlige tanker.
Til det syrede tekno forsvandt jeg dybere og dybere ind i mig selv. Hallucinationerne var begyndt at bære præg af noget "old gammelt". Der var store troldmænd af skinnende lilla neonfarver, som dirigerede formskiftende elementer rundt omkring i forskellige retninger. De så så magtfulde ud med stort skæg og mørke kapper. Jeg husker svagt, at tematikken gled over i et Ringenes Herre tema, hvor store kæmper kastede sten efter hinanden i et bjerget landskab. Sikke en fantasi, tænkte jeg.... hvis bare jeg kunne optage dette og vise til andre, så kunne det være, de ville få en anden indstilling til psilocybinsvampe

Musik, tanker og halluer pumpede bare nonstop derudaf. Min hjerne føltes som en vredet klud og jeg bad på et tidspunkt G om at sætte noget andet musik på for at give hjernen lidt ro. På den indre film begyndte jeg at se skelletter, onde kranier og knogler. Jeg følte ikke, jeg var nervøs på nogen måde, men halluerne blev meget overvældende. Store blå bølger af skelletter med sværd kom rullende imod mig og jeg måtte åbne mine øjne for at forholde mig lidt til det virkelige. Teknomusikken var meget alien-agitig og tonerne blev vredet godt og grundigt.
I hjørnet af stuen har vi malet et stort ansigt af en dame, som har en spiral rundt om det ene øje. For ikke at forsvinde for meget ind i de mystiske tanker, kiggede jeg intenst på vægmaleriet. Damens ansigt bulede ud fra væggen imens øjet forsvandt ind i væggen. "Åh nej, hvor skal jeg kigge hen for at fange lidt af den normale tilstand igen???". I samme hjørne som vægmaleriet står en mannequindukke, som er malet i takkede mønstre og og lilla/lyserøde farver. Farverne blev levende og kravlede rundt på dukkekroppen. Jeg havde lyst til, det hele skulle stoppe. Mine tanker væltede rundt og jeg kunne hverken ligge med åbne eller lukkede øjne for at finde ro. Jeg ved ikke hvor længe jeg lå sådan - en uendelighed?! Det gik heldigvis lidt over efter noget tid.

Klokken var nok blevet mange, for G sagde på et tidspunkt, at han ville tage hjem. Tankerne kørte stadig rundt i mit hoved - hvornår stopper det her, tænkte jeg? G gik og spurgte lige inden han lukkede døren, om vi var ok. Jeg sagde bare jaja vi har det fint, nu skal vi bare sove. Noget af det sidste jeg husker, var, at jeg slet ikke turde tænke på, hvordan 5g SN ville føles.
Derefter gled jeg lige så stille ind i søvnen og vågnede først her ved 15-tiden. Nicklas er her ikke, så jeg undrer mig lidt over, hvornår han er smuttet.

Jeg husker fra trippet, at jeg lå og talte med mig selv om, at svampene inviterede en med til et helligt land, og at ingen i den virkelige verden skulle have lov til at blande sig i, om man ville besøge sit eget tempel.
Jeg så engle og dæmoner med vinger, våben og blæseinstrumenter, der fløj rundt om store aflange guldobjekter med hvide faner og ædelstene.
Ligesom sidste trip i skoven, oplevede jeg "guddommelige" momenter, hvor alt virkede bibelsk. Jeg ved ikke hvor meget, jeg selv er med til at påvirke disse hallucinationer, men flere gange i trippet havde jeg følelsen af at kunne styre det visuelle med tankerne - andre gange overtog svampene fuldstændigt styringen.
Måske var det den lave dose, som gjorde, at jeg selv kunne påvirke trippet til tider?

Jeg oplevede desuden, at der meget af tiden var en fortæller, som "læste" de ting op, som jeg tænkte. Det var en mandestemme både på dansk og engelsk. Det var fandme trippy.
Joints sætter godt nok gang i glimmerkassen og underlige tanker. Selvom følelserne bølgede op og ned, havde jeg dog ikke følelsen af et direkte bad trip denne gang. Det var uhyggeligt til tider, men ikke i nærheden af følelsen fra sidste gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2013 20:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
hold da op!!, :D det lyder til at have været et fantastisk trip.
Godt skrevet, det var lækkert at læse.
kan godt genkende det der med at en tanker nærmest bliver læst op :D
eller at man næsten kan diskutere med sig selv som flere personer :D hahaa

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2013 20:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2013 14:35
Indlæg: 149
utrolig interresant og dejlig læsning endu en glimrende triprapport, keep up the good work :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2013 11:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Utrolig velbeskrevet endnu en gang.
Du var jo hele turen igennem- himmel og fanden og hans pumpestok, og saftige kvinder.
Kan du ikke lave et maleri ala jokeren med en af scenerne fra turen?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team