Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 16:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 nov 2013 20:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2013 13:27
Indlæg: 3
Substans/er: Spids Nøgenhat
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
4 gram tørret spids nøgenhat.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
I et tomt soveværelse med en veninde i et tilstødende rum.

Triprapporten
Titlen på min eneste tidligere triprapport er 'vedvarende sanselig orgasme'. Aner man et mønster? Ak ja, man er vel teenager.


Jeg har for nylig læst en del Erwin Neutzsky-Wulff, og til trods for hans åbenlyse skepsis over for psykedelika som transcendensgenvej (”ud og se med lsd”), havde jeg alligevel hans metoder og teorier i baghovedet, da jeg besluttede mig for at tage fire gram svampe – den højeste dosis jeg hidtil har eksperimenteret med.
Jeg har tidligere taget svampe to gange, så jeg er forholdsvis grøn, men ikke fuldstændig uden erfaring. Dertil kommer at jeg har læst ikke ubetydelige mængder af litteratur om emnet. Mit første svampetrip, hvor jeg havde indtaget lidt over et enkelt gram svampe, ændrede kort sagt mit liv, og inkluderede nogle meget kraftige closed eye hallucinationer og associationer, ledsaget af en intens følelse af samhørighed og lykke med verden. Mit andet trip, hvor jeg havde taget dobbelt dosis, gjorde det kort sagt bare enormt behageligt at strække ud. Begge gange har det været spids nøgenhat.

Tredje gang tør siges at være noget for sig. Jeg havde fået lov at trippe i en venindes soveværelse, mens hun sad for sig selv i et tilstødende rum. En rød lampe badede rummet i farvet lys, der henledte tankerne på et bordel i Amsterdam, hvis det da ikke havde været for resten af den noget mere konventionelle indretning. Jeg havde fastet hele dagen, og klokken var otte da jeg indtog 3 gram svampe med en chokoladebar for at camouflere den ubehagelige eftersmag. Jeg lagde mig ned og lyttede til mit yndlingsalbum, indtil jeg efter 20-30 minutter kunne begynde at mærke effekten, hvorefter jeg skiftede til Sphongle og spiste det sidste gram.
Jeg husker ikke så meget af opstartsfasen, nok fordi den var ret ubetydelig. Der gik ikke længe før jeg trippede en del, og krampetrækningerne i mine arme begyndte at gøre sit indtog. Jeg rev mit tøj af, og bemærkede min venindes sorte kat, der havde lagt sig i sengen hos mig. På dette tidspunkt var jeg begyndt at hallucinere en del, og jeg lagde min hånd ind på kattens mave. Synet af dens pels var ret forstyrret, de enkelte hårs konturer forekom udviskede, og fornemmelsen af dens varme krop mod min hånd føltes usædvanligt behageligt. Min tidsfornemmelse svigtede, så jeg husker ikke hvor længe det tog, inden jeg var ved at kradse mig selv til blods i frustration over ikke at gennemgå en egodød. Jeg har benyttet mig af lignende (noget spontane) metoder før, og smerte skulle jo også være et fint transcendensmiddel. Havde jeg været alene og ikke skulle bekymre mig om at skræmme min veninde, havde jeg måske grebet til lidt mere håndfaste metoder. Dog naturligvis ikke noget, der kunne føje mig alvorlige skader – jeg var trods alt ved min fornufts fulde brug. Smerten forekom mig ikke på samme måde ubehagelig, som den under andre omstændigheder ville, blot frustrerende utilstrækkelig. Jeg kom i øvrigt også i tanke om hvor sindssygt ondt det gør at blive kradset af en kat, men dette specifikke eksemplar var en anelse for pacifistisk anlagt til den slags. Jeg lagde mig tilbage, og associerede kraftigt den oplyste dyne med et ørkenlandskab.

Snart begyndte trippet for alvor at sætte ind. Jeg har lidt svært ved at erindre i hvilken rækkefølge begivenhederne manifesterede sig, men jeg mener, at jeg først begyndte at føle, at noget fremmed manifesterede sig gennem min egen krop; at det ikke var mine hænder, der rørte ved mig og kradsede mig. Jeg forsøgte at byde det fremmede velkommen, og hurtigt blev tingene endnu mere intense. Jeg hørte en række sære lyde, bump, fodskridt og smækken med døre, som var der en labyrint af gange uden for (papirvægs)værelset. Jeg hørte i øvrigt musik gennem et par høretelefoner, så jeg er sikker på, at det ikke blot var min veninde, der rumsterede. Snart blev lydene mere nærværende, og det lød som kom de inde fra selve værelset. På dette tidspunkt slukkede jeg lyset, eftersom jeg tænkte, at det i mørke må være lettere at se noget, der ikke eksisterer.

Pludselig fornemmede jeg, at der lå noget oven på mig. Dernæst følte jeg pludselig at jeg rørte ved en mandekrop, der havde manifesteret sig ved min side under dynen. Meget organisk, varm og pulserende. Og jeg, øhm, reagerede som man nu engang gør, hvis man vil ophidse en mands begær i en sådan situation. No further comments.
Derfra tog det virkelig fat! Nu hørte jeg også stemmer – men jeg kunne ikke høre, hvad de sagde. Derimod var en kortvarig mandelatter utrolig tydelig. Jeg forsøgte at spørge entiteten om dens navn, men fik kun endnu en latter til gengæld.

Og dernæst blev det fuldstændig vanvittigt. Jeg endte i noget, der mest af alt mindede om erotisk-religiøs ekstase. Endnu engang føltes det, som var der en entitet, der manifesterede sig gennem mig. Jeg følte at mine ben blev tvunget fra hinanden, og min krop blev gennemrystet af kramper. Jeg blev bogstaveligt talt revet rundt i sengen – det må have set voldsomt ud. Jeg skreg, peb, græd og stønnede skiftevis, alt sammen på et fundament af dyb og inderlig latter. Ikke fordi jeg som sådan morede mig (i hvert fald ikke på humoristisk vis), men simpelthen fordi jeg ikke kunne lade være. Jeg følte tydeligt, hvordan noget – meget hårdhændet – lukkede for mine luftveje. Faktisk så hårdhændet at jeg var øm dagen efter. Da dette anfald af … hvad man nu end skal kalde det, havde været på sit højeste, forsvandt rummet omkring mig i en tåge, og jeg kunne skimte en anden verden bag den. Jeg forsøgte desperat at udviske ”virkeligheden” med mine hænder og grave mig om på den anden side, men det lod sig ikke gøre. Langsomt gled den anden verden længere og længere bort, og jeg begyndte at hoste. På dette tidspunkt kaldte jeg på min veninde efter en spand, da jeg alligevel har manerer nok til ikke at hoste slim op i andre menneskers senge. Hun kom ind og gav mig den, og jeg fandt det enormt interessant, hvordan jeg følte, at jeg kommunikerede med et helt uvirkelig væsen under vores samtale. Det føltes som befandt hun sig på et helt andet eksistensplan. Af samme grund inviterede jeg hende og hendes veninde ind på værelset. Set i bagklogskabens klare lys var det nok en dårlig i dag. Jeg rystede stadig, peb og lo halvt om halvt, og var ikke helt til stede, men deres tilstedeværelse fik (desværre) hevet mig ned på jorden igen. Inden min veninde gik, overtalte jeg hende til at kysse mig. Det føltes fantastisk, og hendes ansigt tog form af noget, der mest af alt lignede en maya-gudindes.

Af samme grund bad jeg dem kort tid efter atter om at gå, men da var mit trip ved at drive over igen. Klokken var på dette tidspunkt omkring midnat. Så vidt jeg erindrer brugte jeg det næste stykke tid på at lade de sidste kramper drive over, og tænke over, at det i grunden var meget naturligt at noget ikke-fysisk ville manifestere sig gennem noget eksisterende fysisk til at begynde med i stedet for at tage selvstændig form.
Resten af natten blev tilbragt med at søvnløs lytte til smuk musik i en øm omfavnelse med min venindes Hello Kitty-bamse.

Selv om det lyder – og var – voldsomt, føltes trippet på intet tidspunkt ubehageligt; højest frustrerende, eftersom det ikke vær nær så intenst, som jeg ønskede at det skulle være. Jeg følte mig egentlig ikke seksuelt ophidset i traditionel forstand; dette føltes som noget, der stak dybere end banal lystfølelse. Jeg følte i øvrigt på intet tidspunkt, at jeg blev penetreret – det eneste tidspunkt entiteten manifesterede sig som en 'selvstændig eksistens' var da den lå ved siden af mig i sengen.
Jeg har aldrig tidligere oplevet hverken visuelle eller auditive hallucinationer, så det var meget interessant.



- Jeanne d'Arc


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2013 21:14 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2013 13:27
Indlæg: 3
Jeg postede min triprapport uden at have læst den igennem, så den er en smule usammenhængende og indeholder en del formuleringsfejl. Det må I lige have mig undskyldt. I øvrigt bad jeg min veninde forsvinde fordi hendes tilstedeværelse dæmpede mit trip, ikke fordi hun lignede en maya-gudinde. Det havde jeg ikke noget imod.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2013 02:00 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Hej Jeanne d'Arc

Tak for en god og interessant rapport. Hvis du vil rette din rapport til, burde du have mulighed for at redigere i den. Alternativt kan du sende en rettet version til mig, så skal jeg sørge for at lægge den på i stedet.

Det kunne være spændende at høre nogle af dine tanker omkring denne entitet (hvis du da har nogle), ligesom rapporten ville nyde godt af lidt klarere forbindelse mellem de enkelte afsnit, omend jeg skal være den første til at indrømme at almindelige kausalitetsforhold bliver sat på noget af en prøve under så store mængder psykedelika :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2013 09:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2009 18:08
Indlæg: 292
hej jeg vil lige hører hvilket køn du hører til?
for jeg tænker nemlig på at prøve svampe men er samtidig meget homofobisk..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2013 13:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2012 21:46
Indlæg: 266
Interessant rapport! Lige som jeg havde givet op på dette community, kommer du med dit indlæg og minder mig om, hvad jeg så godt kunne lide ved siden :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2013 00:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2013 13:27
Indlæg: 3
Andreas -
Ah, det er i orden. Der er mest bare tale om formuleringer, der skærer mig i øjnene rent æstetisk, men jeg vil ikke rigtig kunne bidrage til den samlede forståelse af teksten ved at redigere den. Jeg kan simpelthen ikke forklare mig meget bedre end jeg har gjort, selv om jeg på sin vis føler, at meget stadig er usagt. Oplevelser på psykedelika er vel i deres natur førsproglige.

Tanker er heldigvis ikke et fænomen, der plager mig særlig ofte. Jeg har ikke rigtig gjort mig nogen overvejelser omkring denne specifikke entitet. Den legemliggjorde sig ikke rigtig kraftigt nok til at afsløre nogen særlig personlighedsstruktur – om end det selvfølgelig var noget uopdragent af den at le af mig, da jeg spurgte om dens navn. Man plejer ellers i det mindre at præsentere sig før man hopper i kanen med folk, men det er måske bare mig, der er gammeldags.
Generelt virkede den ikke truende, og formåede (desværre) heller ikke at påføre mig nævneværdig smerte under andet end kvælningen.


Bolle -
Haha, mener du det? Jeg kan afsløre, at jeg er en nittenårig kvinde, men så vidt jeg har læst mig frem til plejer incubi/succubi gerne at tage form af det modsatte køn, så du behøver ikke at bekymre dig om pludselig at blive stillet ansigt til ansigt med et par lidt for velkendte legemsdele. I øvrigt er det slet ikke sikkert, at du støder på sådan en entitet under dit trip – for mit vedkommende havde det sandsynligvis noget at gøre med, at jeg var ret indstillet på at ville have netop sådan en oplevelse.


Lykkeli -
Altid til tjeneste! Kommer sandsynligvis til at udføre lignende eksperimenter i fremtiden. Følg med i næste afsnit!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2013 19:08 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Sej rapport! Har selv oplevet noget lignende på et LSD trip (100ug+-), på roskilde festival hvor jeg har lagt og rullet og stønnet sexuelt i en sandbunke. Har følt seksuelt og feminint nærvær - og tror jeg ville kunne udforske det på større doser :P

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Senest rettet af dgs 29 nov 2013 02:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2013 21:53 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
En af de bedre triprapporter, jeg har læst i et stykke tid, interessant tilgang..
Har enkelte gang følt et 'kosmisk' nærvær af det andet køn, men det lyder som om du oplever det temmelig intenst i forhold til mig.
Mine er enten lidt vage, eller meget beskidte :P

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2013 22:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2013 13:27
Indlæg: 3
Der skete i øvrigt noget i morges, der måske vil have interesse for jer. Jeg føler i hvert fald, at det på den ene eller anden måde er forbundet med mit trip. Here goes:


Jeg flyttede til Berlin i går, og tilbragte natten på et vennepars sofa. Jeg har tidligere på dagen været usædvanligt emotionelt hypersensitiv (eller måske blot godt gammeldags sentimental), hvilket ikke ligner mig, og er udmærket klar over, at jeg er rendt direkte i armene på et fuldstændig uforudsigeligt liv som arbejdsløs i en fremmed storby, hvor jeg endnu ikke mestrer sproget til fulde. Min nye livssituation er kort sagt kaotisk og ustabil. Jeg havde tilbragt otte timer i en bus, og gik ekstremt træt i seng med nogle sære rygsmerter, der som regel bringer mig i en mærkværdig feberagtig tilstand, og uden at have spist hele dagen. Jeg vågner i morges, men falder kort efter atter i søvn til nogle småerotiske fantasier – om en mand, vel at mærke.

Pludselig kan jeg mærke, at der ligger en kvinde ved min side, og jeg tror først, at det er den kvindelige halvdel af kæresteparret. Det hele føles ekstremt virkeligt. Jeg kysser hende, og mit svælg svulmer smertefuldt op. Jeg associerer ikke umiddelbart smerten med hende, og forsøger at lokke hende til at påføre mig seksuel smerte. Jeg kan tydeligt føle hendes hænder på min krop, men hun reagerer ikke på mine anstrengelser. Det forekom mig lidt at være en parallel til trippet, hvor jeg også tydeligt kunne mærke, at nogen havde fat i mig, men aldrig oplevede særlig voldsom stimuli fra vedkommendes side (bortset fra kvælningen). Jeg gentager endnu engang – det føltes ekstremt virkeligt. Mine drømme plejer altid at forekomme mig meget fjerne og halvt bedøvede, men dette kunne lige så godt have foregået i virkeligheden. Ligeledes var jeg også bevidst om, at jeg befandt mig på et andet oplevelsesplan. Jeg kunne tydeligt mærke mine muskler arbejde, når jeg bevægede mig, og var meget forvirret omkring hvorvidt jeg også bevægede min krop ”i virkeligheden”, eller udelukkende en art drømmelegeme. Bliver af samme grund nervøs, eftersom jeg udmærket godt ved at min veninde befinder sig i det tilstødende lokale, og hun måske kunne gribe mig i en situation, der ville være ret svær at forklare, hvis jeg giver fuldstændig efter. Det går op for mig, at en af grundene til at entiteten ikke reagerer på min anmodning om smerte, er netop, at det er en anmodning – jeg VIL det for meget. Jeg er overhovedet ikke tilstrækkelig submissiv, jeg styrker kun mit ego ved at forsøge at forfølge dets ønsker.

Derefter glider oplevelsen over i en mere traditionel, om end noget forvirrende drøm. Jeg er hele tiden irriteret over situationen, og kan ikke tænke på andet end at jeg bliver nødt til at skrive oplevelsen ned så hurtigt som muligt. Jeg nedfældede de vigtigste detaljer som notater i min notesbog da jeg atter vågnede, men har desværre ikke fået mulighed for for alvor at nedfælde forløbet før nu, hvorfor et par detaljer måske er gået tabt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2013 00:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jun 2010 21:22
Indlæg: 11
Fremragende rapport. Tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2013 10:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2013 13:27
Indlæg: 3
Mange tak, Eherim. Jeg skrev dig i øvrigt en besked for et par dage siden, hvis du ikke skulle have bemærket det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team