Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 08:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 okt 2013 14:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Substans/er: 4-Po-DMT, MAO-I
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Jeg indtog omkring 0,5 gram tørret psilocybin svampe, men jeg har ingen vægt så det kan have været hvad som helst.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
setting var et lille hyggeligt værelse, med et velfungerende højtaler system, mange små puder, og tæpper.

Triprapporten
jeg kan starte med at fortælle jer min historie med svampe:
som i nok kan se er jeg meget aktiv i alkymistens hjørne, om DMT- og visionære planter: ayahuasca.. DMT generelt.
og det var faktisk det eneste udover mescalin, som jeg gik op i.
jeg har generelt ikke været den helt store fan af svampe før jeg fandt ud af at psilocybin molekylen, den ligner mega meget DMT, (psilocybin= 4-PO-DMT) jeg havde en meget dybdegående snak om DMT, også begyndte den jeg snakkede med at sammenligne den med psilocybin svampe, også lige siden har jeg studeret svampe, det er noget tid siden efterhånden.

men jeg begyndte så, at bestille growkits så jeg kunne gro mine egne svampe, og bygge små terrarier.
og
at plukke svampe, og tiden var perfekt til det, I starten af septemper måned plukkede jeg mine første spids nøgenhat.

første gang jeg prøvede det:
havde jeg en meget mild oplevelse, men jeg husker ingenting fra den fordi jeg faldt i søvn.

nummer to gang:
der havde jeg en teori, Angående at indtage svampe med MAO-I... jeg vidste at
man brugte/bruger MAO-I til at gøre DMT oralt aktivt. også tænkte jeg at det kunne være smart hvis jeg kunne spare en masse svampe, hvis jeg gør en mindre mængde mere potentieret,
(DVS: en mindre mængde 4-PO-DMT bliver nedbrudt af dit fordøjelses system, og derved får man mere ud af mindre)

selve oplevelsen:
I går.. midt om natten, gik det op for mig at jeg ikke havde spist andet, end salat de sidste 3 dage, fordi føj hvor var jeg sulten. og jeg vidste jeg skulle møde sent i skole i dag.
det medførte så til at jeg gik hen i køleskabet hvor jeg har en MAO-I stående i en cocio glas flaske.
og istedet for at tænke på mad tænkte jeg, at hvis det skulle være, så skulle det være nu,
(med MAO-I er det vigtigt ikke at spise (faste) eller at undgå visse fødevarer)
tom var min mave, perfekt.

men jeg får en lille god mængde MAO-I op i et krus, ca en DL

jeg har selv brygget den så jeg ved at den er meget koncentreret.. og den smagte ad helveds til, som den plejer.
og jeg hviskede til mig selv "ligesom mors mad"

jeg går næsten i panik fordi jeg havde glemt at gøre det hyggeligt, men det fik jeg ordnet, jeg spillede lidt guitar..
og 10-15 minutter inde, der hældte jeg en håndfuld svampe
der lå i en lille bøtte, ud i hånden på mig.
jeg ville gerne ramme 0,5 gram, men jeg har ingen vægt, så jeg kan have ramt mindre eller mere..
så når det omhandler dosering er det ikke mig i skal spørge til råds.. medmindre at jeg på øjemål kan vise jer det.

men da jeg så sidder med det her i hånden der går det op for mig, FUCK, jeg har slugt MAO-I´en, og this is it.. jeg havde det som om jeg skulle til at kaste mig selv ud af et fly uden faldskærm på, nervøs det var jeg.
jeg overvejede bare at sluge det.. men besværlig som jeg er
sad jeg og tyggede i det i ret lang tid.. fordi jeg tænkte: "mon ikke at det giver en effekt at jeg tygger på det først".
jeg fik arbejdet mig selv ned fra panikken, og jeg begyndte at skrive, og skrive, og jeg fik et øjeblik næsten lyst til at skrive testamente, men jeg skrev bare om mine drømme om afrika, og en lille bøn til min rejse.
men jeg fik i stå.. og jeg har tænkt mig at skrive den bøn færdig i dag, og det føles nærmest som om at det var meningen.

men der gik ikke ret lang tid før jeg begyndte at føle det, og jeg skrev disse ord: " det er en rar følelse at "den" sniger sig ind på mig, det er som om "den" lærer mig at kende før den får mig ned på knæ." så jeg vidste tydeligvis at jeg ville blive bange, men der var en følelse af at det ville blive en smuk og poetisk bedrift. og jeg blev ved med at skrive for at holde mig selv fokuseret på noget konkret, og til sidst kunne jeg ikke skrive mere, men det sidste jeg skrev var: " jeg ved at dette bliver et såkaldt badtrip, men det er alt for eventyrligt til at jeg ikke kan lide det" jeg begyndte at spille noget guitar... fingerspil blev det.. en ting jeg gerne vil notere om oplevelsen: det har ofte været meget meget poetisk, og smukt, hver gang jeg har indtaget ayahuasca, men denne gang, med svampene... var oplevelsen helt klart anderledes... poetisk ja meget, smuk ja også det... men jeg har aldrig været så overtroisk, som denne gang... og det visionære var ikke så betydningsfuldt i starten... men efter jeg havde filosoferet i en halv time, så begyndte jeg at lægge meget mere mærke til hvordan jeg opfattede mine hallucinationer, i forhold til mine filosofier, jeg følte en følelse af kontrol, og velvære. og der slappede jeg helt af... og jeg aner ikke hvordan jeg havde bevæget mig fra at sidde og spille guitar til at ligge ned men ligepludselig der gjorde jeg, og det var nu meget rart... da jeg lå ned, observerede jeg bare hallucinationerne, og tømte hovedet fuldstændig for tanker, og det var så der, at jeg følte en følelse af at være ved at dø... det var på ingen måder uhyggeligt, jeg havde fuldstændig opgivet og det var en flot oplevelse... og jeg lå der.. og jeg hallucinerede meget tydeligt at jeg var død og lå under et træ, og rødder omgav mit hovede... og træet viftede uden vind... også bankede det på døren... ligepludselig så var jeg lidt mere fokuseret.. også føltes det bare som om jeg var frisk igen... ikke nogen hallucinationer, jeg var bare lidt omtåget... men jeg åbner døren... også var der ikke nogen, jeg var ved at lukke døren, også kunne jeg hører en pigestemme, så kiggede jeg ud igen.. også var hun ved at løbe op af trapperne, og det var en tøs der sagde: "ej undskyld, jeg banker på så sent, men ved du hvor memmeth han bor"... og nej det gjorde jeg ikke... lukkede døren meget stille..
jeg drak noget vand... og lagde mig til at sove.. men alt jeg oplevede ud over det jeg fortalte, det har været alt for abstrakt til at fortælle om.. fordi jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare det... det gav måske ikke så meget mening..
eller det gik for hurtigt... men ja sådan fremgår det vidst også med alle andre trip rapporter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2013 16:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Faktisk en meget god triprapport, jomfrurapport og det hele taget i betragtning. Skulle man give noget konstruktivt kritik, så var det at gå mere i dybden med hvad du hallucinerede om. Men det er måske her at det hele bliver "for abstrakt" som du selv udtrykker det.

Smider dig i hvert fald lige en PM ;)

Mvh

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2013 17:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
the past is an illusion.. the present is the only moment that exists..........


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2013 19:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Faktisk en meget god triprapport, jomfrurapport og det hele taget i betragtning. Skulle man give noget konstruktivt kritik, så var det at gå mere i dybden med hvad du hallucinerede om. Men det er måske her at det hele bliver "for abstrakt" som du selv udtrykker det.

Smider dig i hvert fald lige en PM ;)

Mvh


der jeg havde paranoia:
så var selve ideen om hvor stort universet ligepludselig virkede... og at jeg var fuldt bevidst om at de fare, som jeg frygter de eksistere i sandheden... skrøbelig fik det mig til at føle... og døden bliver ligepludselig meget mere noget man tror på når man føler som jeg følte.... og det giver en følelse af frygt.. og uvidenhed.. som et barn uden mor følte jeg mig..
i en jungle, ud af reden var jeg faldet for tidligt... og var nu tvunget til at udforske den verden jeg ikke havde udviklet værktøjer til at overleve...
så jeg så ikke verden som alle andre børn, placeret i naturen,
hvoraf andre børn kigger på verden med nysgerrighed, var jeg bare et lille væsen der vidste at hvert sekund blev jeg trukket væk fra paradiset.. og ind i mørket... men da jeg først havde mistet energien til at kæmpe imod det, og gav op... så skete der et eller andet.. og fra det ene øjeblik, lå jeg og nød at være død... uvidende at det træ jeg kiggede på, bevægede sig efter min puls, så død det var jeg ikke... men vel tilpas, I mit eget lille paradis, som et dødt, men levende væsen...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2013 10:03 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Hvor lang tid tog trippet? Og måtte du gøre nogen "ekstra indsats" for at kunne falde i søvn?

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team