Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 21:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 sep 2013 18:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 sep 2013 12:01
Indlæg: 57
Substans/er: Thailandske svampe.
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
3,5g, tørret. ca. Hvis ikke mere.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Lyskæder i forskellige farver, disco kugle som drejede rundt med lys på der kommer i forskellige farver.
æblejuice på bordet, ryddet op, og en masse puder og dyner på gulvet.
Tog det sammen med min gode kammerat, som heller ikke havde prøvet det før.
Mentalt havde jeg det rigtig godt, som jeg plejer. Glad og smilende!

Triprapporten
Hej til jer alle herlige mennesker, her på psychedelia!
Joo, jeg syntes det ville være på tide at beskrive mit vildt fantastiske førstegangs trip.

Jeg har aldrig villet/turde tage svampe. Fordi at jeg altid har fået det "forkerte" at vide, altså.. Hvor farligt det er og med badtrip osv. Har altid taget de midler som man "løber stærkt" på.. Altså mdma, amphetamine, knaldere osv, og blandet det med fx. alcohol og hash. Hvilket jeg godt ved ikke er så smart. Jeg vil meget gerne lige pointere, at jeg har verdens bedste "fantasi" som i, jeg har rigtig mange tanker! og de køre hele tiden, konstant. Jeg keder mig aldrig og kan fx. kigge på en sky og få det til at ligne 50 forskellige ting. Nå men.. Jeg fik a vide at med så god en fantasi som jeg har, også at jeg fx får MEGET synsforstyrrelser og set syner på fx mdma og knaldere, at jeg ville få det sygeste trip. ( Jeg skriver dette, fordi jeg ved nu at det har meget at gøre med trippet, for dem der har svært ved at få et ordenligt trip ) For jeg har læst at der er nogen som kun får lidt synsforstyrrelser og fremmer farver.

Så jeg læste meget om indtagelsen af svampe inden jeg begav mig ud i det. For ville ikke risikere at blive vildt chokeret og få badtrips osv.

Nå, jeg starter ud med at jeg aftalte med min kammerat X, at det skulle foregå om lørdagen. Så lørdag morgen vågnede jeg tidligt og var spændt.. Spiste en god mængde morgenmad, og skrev til X, om hvornår han ville komme. Han skrev tilbage at han kom snart. Så jeg begyndte stille at rydde op (daglig rutine), inden han kom. "jeg vil lige sige at vi ikke havde fået fat i nogle endnu, min kammerat X, kendte en som MÅSKE ville komme forbi, som sagde at han havde 10g tørret thailandske svampe vi kunne købe for en god pris". Så da min kammerat kom, ventede vi spændt på at han skrev at han ville komme med dem, inden vi begyndte at sæt os for set & settings.

Pludselig fik vi den gode nyhed, med at han ville komme med svampene, og vi lavede en god omgang mad (os for at vi fik noget ned nu, og faste nogle timer inden trippet), inden vi begyndte at fixe lejligheden op. ( Lejligheden er en ét værelses på 35kvm, Meget hyggeligt!). Vi fik spist op, og sat alle lys/discokugle osv osv op. Vi testede det lige, ved at slukke lyset, og HELE lejligheden havde de fedeste farver, der skiftede og roterede, med syge prikker.

X's kammerat kom, og havde en stor pose fyldt med tørret thailandske svampe. Han sagde at vi skulle passe på med at spise for mange, altså, tage ét gram af gangen, for de var meget potente. ja, jeg havde ingen vægt, så vidste ikke om der var 10g. ( Havde tidligere læst herinde, at et meget godt trip var ca. 2-2,5g) Og jeg var mentalt klar, til et ordenligt trip følte jeg, så jeg delte 4, ca. lige store bunker op.

Frygt inden indtagelse:
Da jeg egentlig fik indset at jeg virkelig skulle til at tage svampe, fik jeg mega adrenalin kick, er du sindsyg, følte mig næsten brændt, så ventede 1 time for lige at slappe lidt af. Røg 2 gode pinde inden. For jeg ville virkelig trippe på svampe!

Indtagelse:
Vi havde godt læst om svampe-the, kager osv.. Men vi valgte at spise dem rå. Gad ikke bruge tid på alt det. Nå, men vi tog ca, 2,5 g hver, gnaskede godt og grundigt på dem, til det var rent smadt i munden og slugte det så. Havde læst man ikke skulle sidde og vente på det kom, så vi prøvede koncentrere os om at skrive en liste, med rigtig godt musik som vi ville høre til trippet.

Start på trippet: kl. 19:30 ca.
Mens mig og min kammerat fik skrevet og fundet nogle rigtig fede numre af forskellige typer musik ( Psytrance, full-on, rap, og noget meget stille musik, sådan som små dejlige melodier med fugle og vinde, og regn, torden osv.)
Begyndte jeg få det MEGET sjovt i kroppen, regner med der gik 15-20min. har ingen tidsfornemmelse. Spurgte min kammerat om han kunne mærke noget, og han sagde at det ligesom summede i hele kroppen. Vi fik sat et fedt nummer på Toxical - temper. Pludselig begyndte alle bogstaver på skærmen at danse rundt til musikken. Indså, at det var NU det sparkede ind! Så slukkede lyset, tændte discokuglen osv, og lagde os ned på gulvet, med den dejligste følelse i hele kroppen! ( Det var som om at følelserne som virkelig snurrede & summede OP og NED af kroppen konstant, DEJLIG følelse!) Jeg kigged på alle de prikker der drejede rundt i forskellige farver, og endte i et helt andet univers. Det er svært at beskrive men jeg prøver. Altså mens jeg kiggede på hele rummet, sank jeg lige
som ned under dynen " følte jeg" og jeg glemte ALT om omgivelserne. Glemte at min kammerat lå ved siden af.- ALLE jordens farver sprang i luften inde i mit hoved " lukkede øjnene" Følte at jeg skulle tænke alt igennem. Følte alt i mit liv var lykke, glæde og kærlighed. Alt var som det skulle være og intet kunne lave det om. tænkte at jeg havde de bedste omkring mig, og intet kunne stoppe mig fra livet!

Jeg åbnede øjnene igen og rejst mig, for at skifte nummer. WOW tænkte jeg. Jeg kunne se alverdens smukke mønstre på væggen, som skiftede former og farver. alle mulige mønstre og slanger der snurrede rundt om hinanden. Det var virkelig det smukkeste jeg havde set. har aldrig oplevet noget lignende. Der var kasser, trekanter, boller osv. væggen glittrede. Jeg ville lige se om nogen havde skrevet til mig på fonen. Da jeg så tændte min fon, kom der den sygeste regnebue fra skærmen/lyset fra min mobil, med alle mønstre og farver. Det var virkelig vildt, var virkelig syret af på svampene nu, kunne jeg mærke. Kunne knap nok stå op, blev helt følelses løs i mine ben og havde så mange følelser der fløj til alle retninger indeni min krop. Det var slet ikke til at styrre. Jeg prøvede sætte noget andet på. Noget stille musik. Så tog noget på med torden og regn, og små melodier. og jeg kan love for, at det virkelig var fedt at høre på. man levede sig helt ind i det. Som om, du var ét med verdenens natur. og når der kom torden, følte du større følelser i kroppen og trippet vildere idét du kunne høre det. Jeg spurgte min kammerat om han var okay, for han lå bare og kiggede rundt uden at sige noget. Det eneste han sagde var, " fuck det vildt det her!! Du min bedsteven, jeg elsker dig fandme!" og så lukkede han øjnene og trippede videre. Jeg tog noget rap musik på, for ligesom at ha styr på hvad der var bedst at høre. men rappen var elendig. Det ødelagde trippet en del. Blev nærmest normal i hovedet igen, og det gjorde min kammerat os. Men vi kunne stadig se mønstre overalt, og ting var sløret, formede, og dansede rundt. især strejer på loftet. det var helt levende, og de prikker fra discokuglen var ualdmindeligt sygt at se på. Vi aftalte at tage ca. 1g mere for at komme ind i trippet igen. Vi fandt ud af vi ingen smøger havde tilbage, så min kammerat aftalte med en af hans gamle kammerater længere nede af århusvej. Vi gik udenfor og alt blev wierd. At det var såååå stille og roligt udenfor, var mærkeligt ifh. til indenfor. og følte lidt utryghed. begyndte at kunne høre nogen der gik bag mig og snakkede, og så da jeg kiggede var der ingen. Meget mystisk, og sagde det til min kammerat, som blev nærmest meget bange og sagde han hørte skridt over alt. Men så tænkte jeg at det nok var en god idé at sige at det bare fordi vi tripper. og at han skulle slappe helt af, og bare nyde at høre skridt hvis det er det han høre. for der var ingen. Han blev rolig igen, " ville ikke have at han skulle have badtrip". kl. var halv 12 om natten, vi gik ud på århusvej, og lagde mærke til at de store træer, faktisk lignede tegnefilms træer. de stod HELT stille og så totalt mærkelige ud. Og hvis man stirrede på dem, blev man nærmest suget OP i træet. var meget mindfuck :-) vi gik ned af århusvej for at få de smøger, og pludselig kom der biler. vi kunne bare se lys der skiftede farver "altså lyset fra forlygterne". Og da de kørte forbi os, forsvandt bilen og der kom istedet en kæææmpe regnbue bagefter med forskellige farver og mønstre. Var sygt at se, for bilen var væk efter regnbuen forsvandt. vi gik og gik, og snakkede om alverdens ting. hvordan verdenen opstod osv. alt om BBC. var meget interresant, for man levede sig helt ind i det og fik sjove idér. Vi nåede ned til hans kammerat som kom ud, og idét jeg så ham, flækkede jeg voldsomt af grin! og så begyndte min kammerat X at flække fuldstændigt af grin. vi kunne slet ikke stoppe. det gjorde helt ondt. Han lignede virkelig en hulemand. uden tøj på. Han var stor og havde KÆMPE skæg. " han må have tænkt at vi var meget mærkelige, for han vidste ikke vi var på svampe". Vi fik smøgerne og vi grinede hele vejen hjem. Men hjem turen følte som om vi gik i 5 timer. og det tog kun 20min. Vi røg ikke før vi kom hjem, og da vi kom ind i varmen, følte vi den dejligste følelse igen. Vi tændte discolysne igen, og ville sidde i sofaen og ryge en smøg. da jeg var nået halv til smøgen, fik jeg "falde ned af sofaen" følelse. Jeg kunne ikke røre mig, det var som om jeg blev trukket ned i sofaen af en eller anden, og at jeg virkelig faldte ned i konstant følelse. farverne og mønstren blev virkelig stærkere på en eller anden måde. der kom mere og mere og det blændede mig nærmest. Jeg fik det lidt ubehageligt og lidt kvalme. pludselig fik jeg voldsomme mavesmerter. det var som om min mave åbnede sig og lukkede hårdt igen. Det var virkelig ubehageligt. Det fortsatte sådan i nogle minutter, men fik det bedre igen. Mig og min kammerat hyggede os videre med musik, farver og mønstre. :-)

Alt i alt, en meget god trip tur udover mavesmerterne. ved ikke hvorfor de opstod.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 20:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2013 10:47
Indlæg: 103
Det lyder som et virkelig fedt og vildt trip :)!
Godt at høre at du nød det så meget!

Normalt hvis jeg får ondt i maven er det fordi jeg ikke rigtig har spist noget (hvilket er virkelig lækkert for mig, når jeg er på shrooms!) eller fordi jeg har spist for meget ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 20:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
det lyder sku som et rigtigt godt trip!
Lidt mere linjedeling i nœste rapport ville ikk gøre noget, da det kan godt være svært at læse en "yellow wall" uden at få hovedpine..
-ud over det så var det godt (be)skrevet, og sendte mig hen i en nostalgisk verden omkring mit eget første møde med svampe-guderne! ;-)
mht. til ondt i maven; det får jeg også når jeg spiser svampe. -Ved ikk hvorfor..
peace out!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 22:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 aug 2006 16:43
Indlæg: 197
FUCK



HVOR



FEDT :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2013 19:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 sep 2013 12:01
Indlæg: 57
Ja det er mærkeligt det med mave kramperne :-) og ja, det var sku et virkelig fedt trip.

Men igår prøvede jeg nøgen spidshætter, 2g. Puuha. Jeg gik i 1,5 time, og troede ikke lortet virkede.
Så røg jeg en pind med en kammerat, som også havde taget svampe. Og så gik det bare amok lige pludselig. havde badtrip på i 2½ time, pga det bare slog til efter den joint. men min kammerat havde det sku godt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2013 21:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Daan-psy skrev:
Ja det er mærkeligt det med mave kramperne :-) og ja, det var sku et virkelig fedt trip.

Men igår prøvede jeg nøgen spidshætter, 2g. Puuha. Jeg gik i 1,5 time, og troede ikke lortet virkede.
Så røg jeg en pind med en kammerat, som også havde taget svampe. Og så gik det bare amok lige pludselig. havde badtrip på i 2½ time, pga det bare slog til efter den joint. men min kammerat havde det sku godt.


2g spids nøgenhat kan også være et ret hårdt trip for nogle mennesker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2013 00:22 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 sep 2013 03:55
Indlæg: 22
Geografisk sted: Beyond Fractals
Det lyder som om i har haft det alt for sygt! :D
- Hvordan havde i det dagen efter, hvis man må spørge? :)

_________________
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2013 08:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Ja det er mærkeligt det med mave kramperne :-) og ja, det var sku et virkelig fedt trip.

Men igår prøvede jeg nøgen spidshætter, 2g. Puuha. Jeg gik i 1,5 time, og troede ikke lortet virkede.
Så røg jeg en pind med en kammerat, som også havde taget svampe. Og så gik det bare amok lige pludselig. havde badtrip på i 2½ time, pga det bare slog til efter den joint. men min kammerat havde det sku godt.


Du boer ikke trippe svampe med et par dages mellemrum. Dels bliver din hjerne midlertidigt resistent over for det aktive stof, saa du faar mindre virkerning og dels har jeg indtryk af at chancerne for at faa en daarlig opevelse er stoerre.

Vent en maaned eller to med at proeve dem igen. Saa er magien vendt tilbage.

Ellers en rigtig fed rapport. Det er sjovt som f.eks. en anden type musik kan aendre trippet fuldstaendig og noget musik bare er uegnet til at trippe til.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team